cri74

Star Citizen blir et fullblods PC Spill !

Recommended Posts

Hauger speller så defansivt at Han kommer ikke til og tørre og ut og kjøre :p Han kommer bare til og gnikke og polere :p

Har LTI jo, kan kræsje og dø så mye jeg gidder :p

Edit: Mulig jeg er trøtt her tidlig/sent på morgenen, men jeg klarer ikke finne der jeg skal regge meg for å bli med Imperium :p

Satser det blir noe .... :tafse: Ikveld.. hauger og alle som har SC må komme på mumble så kan vi måle hvem som er størst...

Satser det blir noe .... :tafse: Ikveld.. hauger og alle som har SC må komme på mumble så kan vi måle hvem som er størst...u

Jeg har 48 I sko str. Dope så du kan bare slenge han ut hvis du tørr ;)

Satser det blir noe .... :tafse: Ikveld.. hauger og alle som har SC må komme på mumble så kan vi måle hvem som er størst...u

Jeg har 48 I sko str. Dope så du kan bare slenge han ut hvis du tørr ;):grin:

Selv om man bruker fesk kasser som sko så betyr det ikke at du vet hvordan den brukes.. :grin:
  • Like 1

hmm, har prøvd å forstå meg på hvordan dette fungerer, men er usikker.

Ser at man kan kjøpe div skip på siden deres, og prisene er jo skyhøye, er dette bare som en reward for å "donere" til å utvikle spillet? eller er det slik at man MÅ bruke ekte penger for å få skip?

hmm, har prøvd å forstå meg på hvordan dette fungerer, men er usikker.

Ser at man kan kjøpe div skip på siden deres, og prisene er jo skyhøye, er dette bare som en reward for å "donere" til å utvikle spillet? eller er det slik at man MÅ bruke ekte penger for å få skip?

Du må ikke kjøpe noe som helst om du ikke vil det. Du kan gjøre oppdrag in-game for å opptjene deg credits for så å kjøpe dge skip og utstyr. Dette tar riktignok litt mer tid enn å taste kortnummer og CVC... Dessuten får du ikke mulighet til å se alle de fantastiske skipene i hangaren :p

Jackal , den hangaren likte jeg .. Skikkelige rustik... Min var noe steril, men regner med et kommer litt slittasje etterhvert. Er jo UUE

får bare en hyggelig melding på loadinga jeg "connection error, account login timed out"

Bare å hamre på , vet ikke om det er relevant men du kan sjekke den Enable logging under support og kjør som administrator

Var nok bare litt trafikk, kom inn til slutt :lol:

Men Er det for tidlig og begynne og selge skjøretøy?

har en 300i og en 325a, dem er jo helt like bare at 325'n har MASSE mere våpen :wub: kommer jo ikke til og bruke den andre da, kan jo bytte den ut mot noe annet, men det som er er at 300'n følgte med i bountyhunter pakka, eneste alternativet jeg får på hjemmesida er og selge alt, da mister jo jo mye annet enn bare skkipet også =/ (hvis jeg har forstått det riktig)