cri74

Star Citizen blir et fullblods PC Spill !

Recommended Posts

Hauger speller så defansivt at Han kommer ikke til og tørre og ut og kjøre :p Han kommer bare til og gnikke og polere :p

Kan egentlig ikke fordra space-sims, men ser ganske decent ut.

Sikkert blitt posta før men;

• Like 1

Har ikke fulgt med og har heller ikke lest mye om spillet.

Blir det kun flying eller fps-skyting også? Og hvor store er f.eks planetene man kan reise til?

Har ikke fulgt med og har heller ikke lest mye om spillet.

Blir det kun flying eller fps-skyting også? Og hvor store er f.eks planetene man kan reise til?

Nei, det blir ikke kun flying. Skal du ta over et annet skips må du først borde det, så gå inn for drepe mannskapet. Man kan skaffe diverse håndvåpen og armor til karakteren din.

Vet ikke helt hvordan planetene vil bli for oss. Det jeg vet er at man har hangaren sin der. Det blir også barer hvor man kan sosialisere seg.

Lurer på om det er en gangbar taktikk å la seg borde men satse på at man har så bra håndvåpen og armor at man kan drepe angriperne og ta over skipet de kom i?

Lurer på om det er en gangbar taktikk å la seg borde men satse på at man har så bra håndvåpen og armor at man kan drepe angriperne og ta over skipet de kom i?

Man kan det, men de som border deg vil jo som regel ha med seg en del mannskap.

Slik jeg tolker det så finnes det ingen rene norske guild? kun endel som har meldt seg inn i Imperium?

Har selv kun Aurora skip og mottatt plastkortet :)

Det er ingen som jeg vet om. Ja det er en del fra BF.no som har meldt seg inn i Imperium :) Håper litt på å få laget en egen norsk squadron innen Imperium. Kanskje lage våres egen guild etter hvert om det passer oss bedre. Personlig er jeg keen på å være sammen med en stor guild fordi de vil få tilgang til de store hangarskipene og få bli med i større organiserte operasjoner. Kommer uansett til å ha to brukere karakterer eller brukere i Star Citizen. En som er på utsiden av loven, en som er holder seg til loven og har gode relasjoner med andre fraksjoner rundt i universet. Det er planen så langt.

Lurer på hvordan de kommer til å legge inn kommunikasjon i spillet. Ser for meg at man trenger en sambandsoffiser til å styre radiokommunikasjon og at det er hailing frekvenser, egne frekvenser for grupper osv. Kanskje litt på samme måte som ACRE i ArmA?

Lurer på hvordan de kommer til å legge inn kommunikasjon i spillet. Ser for meg at man trenger en sambandsoffiser til å styre radiokommunikasjon og at det er hailing frekvenser, egne frekvenser for grupper osv. Kanskje litt på samme måte som ACRE i ArmA?

Det kommer ikke med i release, men Chris Robert snakket om radiokommunikasjon, hvor du får opp en skjerm hvor du ser livecam i spillet fra den du snakker med, og motsatt. Bruker du webcam kan du bruke den til å ta opp bevegelsene av fjeset, så karakteren din imitere bevegelsene dine, slik at det ser ut som om han faktisk snakker på ordentlig over livecam.

Håper de legger til en "radio" jeg og, så man kan ha kommunikasjon med skip i nærheten.....kan jo ikke ha hele verden på TS.....

325A ser ut til og kunne skyte bra fra seg, nesten så jeg må ha en sånn :cool:

edit: hvis det ikke blir noe sånn autopilot opplegg på innflygning og utflygning fra "moder skipet" ser jeg for meg mange sure når jeg kommer :p

edit: hvis det ikke blir noe sånn autopilot opplegg på innflygning og utflygning fra "moder skipet" ser jeg for meg mange sure når jeg kommer :p

"Moderskip" eller carrier som det heter vil nok bare være tilgjengelig for større guilder. Nei, det blir nok ikke noe autopilot ved avflygning eller innflygning, så du får kose deg. Håper du har forsikringen i orden :p

Haha , når du hører det smeller i skroget så vet du at gambler is incomming...Regner med at du kan justere følsomheten på ting fra spinnvill mode til fjærlett landings mode.

Tipper vi hører det når han kommer og fly alarmen går :) Med tanke på landinger så er det kanskje best at både vi, og han, har LTI :p

Hvis dere hinter til ett par helikopter episoder I dayz cri og dope så har det hele tide vært meninga Di gangene jeg har landa litt feil :p

Men får jeg LTI hvis jeg kjøper ett nytt skip nå?

3HphE.jpg

Så nei, du vil ikke få LTI på skip du kjøper i dag, men dette er en tjeneste du kan kjøpe i spillet når det kommer. Det er fortsatt mulig å skaffe seg LTI-skip, men da er du avhengig av en Original- eller Veteran-backer. Disse kan sende skip med LTI til deg som gave. Fordelen er jo da å finne noen du kan stole på :)

Ellers vil jeg anbeale å lese denne artikkelen; https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12986-Lifetime-Insurance-Clarification

Den tar for seg det meste ang. LTI.

Jeg er en veteran backer fordi jeg kjøpte Digital Bounty Hunter - LTI før 6 july.

Det vil da si at jeg kan kjøpe meg skip fram til november og få LTI på di også i følge den linken du ga :yahoo:

DA BLIR DET EN 325A FIGHTER OGSÅ :cool:

Edit: Da var det 3 skipet i hangaren :wub:

Så bra for deg :) Regnet med at du ikke hadde tatt skrittet ennå til å kjøpe noe, men da har du alle fordelene man kan ha (bare litt høyere priser :cool: )

Jeg har per nå to skip i hangaren; Aurora LX og Hornet. Regner med at det blir ett skip eller to til, men velger å avvente litt for å se om det dukker opp noen kampanjer eller annet nytt.

Så at det hadde vært noe "crazy price" dager nå på m50 og noen andre skip, leste litt rundt på imperium forumet der dem snakka om at alpha test kom til og handle mest om dogfights og at 300i serien skulle være bra på det så får vi heller kjøpe noen andre når vi har testa litt :)

Angrer nesten litt på at jeg ikke kjøpte et av de skipene som gikk ut av produksjon, muligheten er jo å sitte på et sånt til man er en av de få som har et til salgs.Tenker mest på hva jeg har lyst til å bruke skipene til, men selvfølgelig kan man jo låne seg ut til LTI pakker for de som har lyst på.

Hvis man har vært heldig så kan det være mye verd for noen. Spørs vel helt på hvordan roberts har tenkt til å legge det opp, men avisoverskrifter om planeter og virtituelle ting som selges for ekte penger er jo der - og det er jo god PR, så kanskje han mener å skape en økonomi utenfor spillet også.

Vi har nå ordnet vårt eget subforum i Imperium i dag. Alle nordmenn som er medlem av Imperium vil få tilgang til våres norske divisjon. Før du melder deg inn vær sikker på at Imperium er den guilden du er ute etter. Om du ønsker å jakte på alle og er i krig med UEE (United Empire of Earth), da burde kanskje finne deg en dedikert piratguild. I de siste dagene har vi rekruttert en god del nordmenn, og antall nordmenn stiger for hver dag. Vi er minst 20 nordmenn i Imperium.

• Like 1