cri74

Star Citizen blir et fullblods PC Spill !

Recommended Posts

Hehe, godt det er én som tar ansvar og kjøper skip som kan romme en hel bunch. Jeg holder meg foreløpig til et skip, men blir nok fort flere :)

Hvordan er det å spille flere sammen? Er det blitt laget oppdrag ennå som er myntet på samarbeid?

Stalin.

Tror han har brukt en del penger på skip for å si det sånn. Vi kan fly nesten alt :) Joa, nesten alle oppdrag kan du gjøre sammen med noen. Coop funker noenlunde, litt glitches her og der og spesielt hvis du driver å går rundt inni skipet mens det er i hyperspace. Men ja, gøy med flere spillere på TS og i samme skip. Kjøre rundt å ta oppdrag og utforske

Må spare penger til en monster pc som må være klar når dette spillet en gang får Release :p

Kjørte en oppdatering nå. 24 gb. Good bye SSD. Det dyreste med Star Citizen blir hverken skip eller våpen, men pengene jeg må bruke på lagringsplass hvis hver oppdatering er fra 20-50 gb.

Forøvrig skaffet meg Trackir 5. Til nå testet i Arma 3, DCS og IL-2. Helt fantastisk opplevelse for de som ikke går til skrittet og kjøpe VR helt ennå.