Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Star Citizen blir et fullblods PC Spill !

Recommended Posts

Kjøpte meg nettopp denne, og oppgraderer den til en Super Hornet senere for 55$ senere.

Følte dette var en grei pakke for da får jeg litt credz, OG Squadron 42. Hadde jeg kun kjøpt Super hornetten hadde jeg ikke fått så mye. Men noen har som kan sende sånn LTI life insurance ting? :p

http://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Hornet-F7C

Photon:

Det blir ikke noe pay to win dette her, hvordan vinner man i livet liksom.

Det man får er ett lite forsprang, og en liten bonus (insurance) for at man er med å backer opp så de får laget BDSSE.

Alt som kjøpes nå kan kjøpes ingame for ingame penger(UEC) senere, UEC kan også kjøpes for vanlige penger, eller man kan bare tjene dem ingame om det er det man vil.

Forsikring kan også kjøpes for iUEC...

Eneste man MÅ bruke faktiske penger på nå er en pakke med skip og character, dvs du må kjøpe spillet.

Senere har de også planer om å selge pakker uten skip, der du bare starter med en person og kan tjene deg opp fra bar bakke om du vil

Såklart de vil tjene penger, så de legger opp til at det er mulig med mikrotransaksjoner iløpet av spillet, men de prøver å styre unna moneygrabbing.

Vel, det du beskriver høres jo litt ut som pay2win for min del da.

Om man kan enten senke bøttevis av penger i spillet og få bedre skip, mer penger m.m.

Savner litt gamle spilltyper, hvor man hadde en monthly fee, og så ble det med det, alle hadde level playing field, og ingen kunne kjøpe seg til bedre skip og penger osv (på lovlig vis iaffal).

Fra egen erfaring så er free2play spill ofte dyrere i lengden enn monthly fee spill om man skal kunne være med og ha det gøy :p

LevelCap har også begynt å snakke om spillet, eller han har kanskje gjort det en stund. Vi snakket sammen om spillet da vi møttes på EA San Francisco rundt Hardline

Franke on PC også

http://www.bbc.com/news/technology-35582147

16 February 2016 Last updated at 00:41 GMT

BBC Click's Marc Cieslak goes behind the scenes at the $100m crowdfunded game Star Citizen. The game, which is still in development, is the most successful crowd-funded project. Star Citizen, developed by Cloud Imperium, aims to create a living, breathing science fiction universe that can be explored in dozens of space ships, with first-person space combat, all online and multi-player.

• Like 1

Noen som spiller Star Citizen nå? 

Dette Squadron 42, er det noe som kan spilles nå?

On 10/26/2015 at 0:10 AM, Olexxx said:

Photon:

Det blir ikke noe pay to win dette her, hvordan vinner man i livet liksom.

...

Nå har jeg ikke lest så veldig mye om spillet, men ser for meg at jo dyrere skipene er, jo bedre er de?

Pay to win vil ikke si at man faktisk betaler for å vinne hele spillet. Det vil si at man betaler for å skaffe seg en fordel over andre som ikke har betalt. Man betaler ekte penger for å skaffe seg ting kjappere enn de som jobber ingame for det.

fyi så ser jeg ikke nå problem i at de gjør det sånn. Tenkte bare å argumenter for at det faktisk er p2w.

On 15.8.2016 at 6:21 PM, Klovn-NOR said:

Noen som spiller Star Citizen nå? 

Dette Squadron 42, er det noe som kan spilles nå?

Det går ann å spille multiplayer delen sammen med andre. Det er enda litt konotete synes jeg, en del bugs og definitivt ikke optimalisert på alle områder - tenk "ekte alpha" gameplay. Men det er oppdrag og du kan fly skip med flere spillere i samme skip, en liten bragd i seg selv mtp at alle skip har spillere med forskjellige hastigheter gjennom verdensrommet og samtidig kan spillerne bevege seg inne i skipet.

SQ42 er singelplayer delen av spillet. Nå har jeg ikke fulgt så nøye med, men jeg mener å huske eta desember

Har pledge og et skip, men har siden da (lenge siden) lagt merke til at jeg praktisk talt aldri spiller noe som helst lenger. Når jeg kommer fra jobb vil jeg bare slappe av og se serier og i helgene er tankene mine helt andre steder enn spill. Star Citizen ser ut til å bli akkurat det spillet jeg alltid har drømt om, men dessverre blir jeg aldri å faktisk spille det. Vil kreve alt for mye tid og energi :( 

Håper virkelig det blir bra. Har en følelse om at ny stasjonær-pc kommer i hus ca samtidig som spillet.

Lurer på om det blir episk med VR

Mest imponerende spillet jeg har sett i mitt liv, enkelt og greit! Det her er drømmespillet, det har alt. Detaljnivået på alt dem gjør får deg til å smile. Bare ting som å åpne dører på et skip og gå inn i det og sette deg i cockpiten. Dem har ikke skippet på noe som helst. Vært heldig å få sittet på noen som har Constellation skip, massive skip som har plass til ekstra småe skip ombord og det var så imponerende at jeg snakket ikke om noe annet dagen derpå. 

Vi satt pilot, co-pilot og jeg i turret ombord og battla. Alt i realtime online med massive detaljer. Alphaen har lav fps men det skal bli fikset til 2.8 patchen. Gutta her har peiling, dem kan gjerne bruke 5 år til, verdt det lett.

Gleder meg til å se mere fremover. Den demoen fra Gamescom var fikk meg våt på tuppen. Teknisk er det ingenting ved siden av dette prosjektet. Gleder meg til fremtiden. Har en pledge med en mustang og både SQ42 samt Sstar Citizen, men kommer ikke til å ødelegge gleden med å spille det før det kommer ut ;)

Tror aldeles ikke at det skader å øve seg litt. Synes den flyvinga er ganske vanskelig?

Skal begynne å glede meg når det er noen få måneder til release.
Skal dog innrømme at romskip-delen og flyinga ikke interesserer meg i det hele tatt.
Får finne et skip å jobbe på sånn at jeg kan utforske og drepe litt :tafse:

Vel... Den videoen der var nok til at jeg må oppdatere og gi det en sjanse til.... Satan :blush: 

Har en Xbox One Elite kontroller som jeg må teste, kanskje bedre enn KB+M.... Må vel også få kjøpt meg en av disse Thrustmaster 1600 som jeg hører så mye om. Prøve HoMas eller hva faen.... Helvete.... Faen.... Gaming :argh: 

Glad for at jeg fant denne :) Var ganske misfornøyd med grafikken, selv om den er pen i Star Citizen, så er det allikevel mye blur og kjipe farger. Litt på samme måte som Mafia 3 hadde. Kunne ikke forstå at grafikken ikke skulle være mer crisp og penere. Det er ingen advanced graphics settings i Star Citizen, så tenkte flere kan ha glede av denne. Ikke minst å få inn en User.cfg og bli kvitt litt blur, antialiasing osv

Leser at en del er misfornøyde med utviklingen til spillet. Mener at utviklerne melker spillerne for penger etc og lar det bevisst ta lang tid.

Dere som har fulgt spillet siden 2012, ligger det noe i dette? Jeg for min del tror ikke det, men velger å spørre før jeg evt. subscriber og bruker mye penger på dette. Om visjonen til Chris Roberts blir oppfylt vil jo dette være en av de største spillrevolusjonene noen sinne, og det er klart at det er et enormt arbeid. Bare det å få en sømløs spillopplevelse i dette universet er jo helt trusefuktende.

Og; har det vært noe snakk her på bf.no om å spille sammen?

Stalin.

Det er ikke så ille egentlig. Selv om jeg skal innrømme at jeg ikke har spilt det såååå mye selv, men nå begynner det å komme innhold som er interessant. Hvis du allerede har kjøpt et skip, kickstarter eller founder, eller etterpå, eller nå.. så kan du faktisk gjøre en del ting sammen med venner :) Jeg er forsåvidt enig. Har lagt inn 1500 kr selv og har to skip. Skulle ønske at jeg kunne spille det fulle spillet nå allerede

STATE OF THE GAME (på beregne mer enn 15 min å se på disse to - det er ikke full action, COD eller BF1 - har spolt frem til noe greit å se på....press play)

Ble til at jeg skaffa meg spillet tidligere i dag, og fått spilt noen timer (timer jeg skulle brukt på å sove før nattvakt). Om jeg angrer? Hell no. Star Citizen er kun i alpha og for et potensiale det har. Det visste jeg jo egentlig fra etter å ha sett videoer, samt de to du la ut cri74. Men det blir noe annet når man sitter i universet (bokstavelig talt) selv.

Nå kan det hende at det fort blir ensformig i den fasongen spillet er nå, men det får tiden vise. Gleder meg til å følge utviklingen videre.

Og om interessen etterhvert skulle være av betydelig art av flere her inne, skal jeg gledelig være en pådriver for å få til samspilling :)

Stalin. 

Har ikke starta SC på leeeeeeenge :p

Blir nok å drøye til release før jeg spiller.. Vil veldig, veldig ha en fungerende tutorial som fører meg inn i alle finurlighetene så blir nok å vente til Squadron 42. Har jo fortsatt valgets kvaler om hva som vil funke best over tid: M+KB, Elite Controller eller om jeg må kjøpe inn noe HOTAS-aktig. Blir fort et plass-problem på bordet her med HOTAS :lol: 

Og må vel oppgradere riggen for en del laken ved release og.......

Jeg kjøpe Thrustmaster Warthog for en stund tilbake. Jeg trodde den kom til sin rett i Digital Combat Simulator og Lock On, men i Star Citizen er det helt rått med HOTAS. Bare å kjøpe seg større bord :)

Stalin.

Hvis ikke du har starta det på en god stund..si 6 mnd...burde du avinstallere og slette alt og installere på nytt. Kult at du likte det Stalin. Det hender jeg fyrer det opp en gang i blant sammen med noen venner som også har kjøpt, eller la oss si - har kjøpt en del skip (skal ikke poke Atalante, men du er den eneste jeg kjenner som har 4-5 skip og gjerne de største :p ) Hadde vært gøy å samlet noen flere. Synes et var skikkelig moro å spille mange sammen og reise ut å utforske. Connien til Atalante har sikkert plass til hele hurven :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...