Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Coursera.org - Introduction to programming - Gratis kurs

Recommended Posts

geeks på et geeksforum som krangler om hvilket geekspråk som er best.. kan det bli mer forutsigbart :-(

Du fremlegger det som noe negativt, det er det jo absolutt ikke. Slike tråder som dette bidrar (med unntak av MentalM) til gode, saklige og intelligente diskusjoner og de burde man fostret opp som gull ;)

geeks på et geeksforum som krangler om hvilket geekspråk som er best.. kan det bli mer forutsigbart :-(

Du fremlegger det som noe negativt, det er det jo absolutt ikke. Slike tråder som dette bidrar (med unntak av MentalM) til gode, saklige og intelligente diskusjoner og de burde man fostret opp som gull ;)

Som alle de andre diskusjonen dine mener du?

Akkurat nå hadde jeg en enorm trang for å trolle i hjel denne tråden, men lar det være opp til andre å gjøre....

Som alle de andre diskusjonen dine mener du?

Akkurat nå hadde jeg en enorm trang for å trolle i hjel denne tråden, men lar det være opp til andre å gjøre....

Det du nettopp gjorde er vel ikke så mye bedre?

Helt klart!

Jeg ville bare ha det klart, basert på dine uttalelser i andre tråder. Det er greit å deraile en helt grei tråd, men en fin og saklig diskusjon flere kunne lært av. Det er derimot ikke ok å lage en dedikert whine tråd, som folk enkelt kan velge å ignorere. Hva er gale med deg?

Du fremlegger det som noe negativt, det er det jo absolutt ikke.

På ingen måte negativt, men fortsatt veldig forutsigbart, hehe.

På ingen måte negativt, men fortsatt veldig forutsigbart, hehe.

Hehe, skal ikke krangle på det :p

Helt klart!

Jeg ville bare ha det klart, basert på dine uttalelser i andre tråder. Det er greit å deraile en helt grei tråd, men en fin og saklig diskusjon flere kunne lært av. Det er derimot ikke ok å lage en dedikert whine tråd, som folk enkelt kan velge å ignorere. Hva er gale med deg?

Har ikke noe konstruktivt å komme med i denne tråden, så da kan du jo enkelt ignorere mine poster også da?

Forøvrig min siste post i tråden, om det ikke frister å dra det litt lengere? ;)

Ergo svarer du ikke på denne posten vinner du, lett som en fjert, men er noe som sier meg at du ikke helt klarer det....

For å dra tråden litt on-topic igjen; MentalM, jeg venter spent på å lese et skikkelig innlegg på hvorfor C++ er best i hele verden.

C++ har to plusstegn i navnet, da må det jo være bedre enn de uten plusstegn sant?

• Like 3

Orker faktisk ikke sette meg ned og skrive en lang og skikkelig forklaring på hvorfor, ettersom det er tydelig at du ikke er åpen for noen form for overbevisning og heller kun ønsker å trolle i denne tråden...

• Like 1

Orker faktisk ikke sette meg ned og skrive en lang og skikkelig forklaring på hvorfor, ettersom det er tydelig at du ikke er åpen for noen form for overbevisning og heller kun ønsker å trolle i denne tråden...

:lol: kødder du nå eller?

Det er ikke jeg som slenge ut påstander, uten å begrunne dem, for så å kalle motparten troll.

Er dønn seriøs. sorry bro

Ikke beklag deg, jeg forventet aldri noe skikkelig argument fra deg uansett.

MentalM prøver å trolle, men dette var et verre forsøk enn det jondudd har drevet med i andre tråder. Skjerpings! :(

og heller kun ønsker å trolle i denne tråden...

:lol:

første tråden der han faktisk oppfører seg og argumenterer så får han den..

C# kurset starter i morgen :) Sett gjennom de 2 første leksjonene (10 minutters) og det han professoren virker som en hyggelig fyr i alle fall

https://www.coursera...gameprogramming - gratis og uforpliktende kurs. Om man har sett litt på Unity 3D så kan visst C# være hendig :)

Start learning how to program video games using the C# programming language.

Plenty of practice opportunities are included!