Sign in to follow this  
Miller

Dabber BF3 mer og mer av?

Recommended Posts

det finnes ikke sjans i havet at vi får et battlefield spill med de features som vi gamle pc spillere vil ha. det er rett og slett for få som bryr seg om å ha det, og det er akkurat like mye penger å tjene på å gi ut spill uten dem.

ikke med den innstillingen nei :)

om f.eks wona(som er best i verden) legger battlefield på hylla og tilfeldigvis kommer over en youtube vid eller en livestream om 2 år, der det både kommenteres og vises i både freecam og 3.person, klaner som konkurrerer om store pengepremier. tror du ikke han da ville vært litt fristet til å kjøpe spillet og komme seg tilbake på topp?

selv om det den competitive scene vil ha i et spill ikke er det samme for sniper(ger), så tror jeg "reklameverdien" er såpass at både klanscenen og dice ville ha tjent på det.

Poenget mitt er at det er så Få av oss som bryr oss om slike ting, hvor mange wona'er er det i verden? Du må også huske at spillere som oss sannsynligvis kommer til å kjøpe spilla uansett fordi vi er så kåte på noe nytt som KAN være bedre enn det som var før. Dette utnytter utgiverne også.

Spill som slår ann som e-sport lever også ofte lenger enn gj.snittet. Det er jo selvfølgelig ikke ønskelig da de vil selge oss en ny versjon etter et par år.

jeg er også best i verden. BiV represent!

Tror de fleste av dere som ikke liker BF3, er fordi dere ikke klarer spille spillet. Da slenger dere heller drit om BF3, og later som om dere er skilled.

Tror du har missforstått litt leifa. Vi liker BF3, det er bare det at det føles ut som det fortsatt er i beta, også kalt betafield.

Pluss at det er helt sinnsykt fordummet.

Tror de fleste av dere som ikke liker BF3, er fordi dere ikke klarer spille spillet. Da slenger dere heller drit om BF3, og later som om dere er skilled.

:lol:

velkommen til battlefield.no mann, vi merker du kjenner historien på huset, her har aldri noen prestert i battlefield-serien.... :-p

• Like 1

Hva syns folket her om End Game da? Hadde det kvalitet eller har Dice gjort enda en bommert?. Hva syns du om ekspasjonen "End Game"`?

Synes CTF er utrolig morro :) Det burde ha vært der fra starten, på den andre side så ville ikke den siste DLC'n vært noe uten CTF.

Både CTF og Air Superiority er artige nykommere. Har ikke testet noe særlig CQ på de nye kartene, men hittil synes jeg End Game er kult... akkurat som jeg syntes både Close Quarters, Armored Kill og Aftermath var/er kule. BF3 er i det hele tatt et meget bra spill med ekstremt stor variasjon.

Jeg synes forresten det er artig å spille noen kamper på hobby-nivå (er for gammel og har for liten tid til å satse høyere enn laveste nivå), men skulle ønske klan-scenen snart kunne få fingeren ut av rumpa og åpne øynene for tilleggspakkene. At kartene er ujevne etc har ikke så veldig mye betydning for meg, så lenge man kun gir ett poeng per map (best av to runder) i ligaen. Vi har vel alle gitt opp håpet om spectator-mode og demoer, så en "pro-liga" vil jo aldri skje uansett...

Endgame = :yawn:

Kartene er for åpne og flate. Flaggene er satt på helt ustrategiske punkter aka open spaces.

CTF er en minefest, air superiority er håpløst teit med BIIP BIIP BIIP heatseekers.

Det hjelper ikke klan-scenen å spille på kart ikke alle har. Hvilke kart ville du foreslått for 8vs8? Det spilles jo noe 3vs3 close quarters, b2k maps blir spilt i flere forskjellige turneringer. Jeg vet også at det har vært noen aftermath maps med på div opplegg. Men, du vil ha Armored Kill og Endgame?

De beste 8vs8 kartene er fortsatt de samme som ved release.

Nå skal man være usikre på kilder. Men ett rykte om at EA Kina klarte å lekke ut informasjon om Battlefield 4. Commander rollen fra Battlefield 2 skal komme igjen i Battlefield 4. Hva tenker dere om det? Gjerne fra dere som spilte de gamle god spillene?

Passer egentlig commander rollen så godt i ett så fast-paced spill?

Annet som ble lekket var jo det med deling av medier. Skal få ett slikt oppsett som starcraft har. At man kan dele gameplay videoer med andre osv osv. Tror du at det blir en suksess?

Det kommer nok mer informasjon 26-27 mars, da Battlefield 4 skal vises frem for første gang (offisielt). Jeg tror de fleste imøteser commander rollen og ønsker den tilbake, man kan jo samtidig håpe på at BF4 blir større enn BF3 - noe det tyder på med de neste konsollene som kommer. Origin har jo allerede Twitch funksjonen innebygd, men hos meg så kræsjer det regelmessig og det blir vanskelig å holde et en hel session uten å få DirectX feil :( Håper de forbedrer funksjonen. På Playstation 4 er det jo lagt inn en hel rekke med sosiale medier, til og med at man kan overta spillingen for en annen spiller i kampanjer....kanskje litt skummelt om det kan hax til MP.

Installer BF2, så er mye gjort :)

Synd at BF2 ikke fikk samme status som CS, da hadde jeg nok fortsatt bodd på gutterommet.. :)

• Like 1

Installer BF2, så er mye gjort :)

Synd at BF2 ikke fikk samme status som CS, da hadde jeg nok fortsatt bodd på gutterommet.. :)

Tja, TJA, TJAA.

Installerte det faktisk for noen måneder siden og spilte litt public for the memories. Sleit med lagg, disconnects og CTD every now and then. BF2 er på mange måter et herpet spill det også, men vår kjærlighet for det gjorde oss litt blinde :)

Jeg absolutt elsker BF3, og er like engasjert hver gang jeg starter opp spillet. I mine øyne synes jeg at det gode gamle norske Battlefield miljøet dabbet av rundt 2006-2008. Norges klanmiljø var størst rundt Battlefield 2 tiden, da de sendte BF2 kamper på norsk TV, og klanmiljøet var stort.

For å svare på Miller sitt spørsmål: Jeg ble overrasket over hvor bra Aftermath var i forhold til de andre ekspansjonspakkene. Jeg føler også at B2K var helt fantastisk hvor de tok opp gamle kart osv. Som sagt så er spillelysten og engasjemanget like stort som det var i beta'en for meg.

Gleder meg også VILT til BF4 :)

Helt ærlig så har BF3 blitt kjedelig etter End Game, jeg spiller BF3 på konsoll og finner ikke noen servere hvor det er noe annet enn End Game mappene, noe som er veldig synd da jeg likte Armored Kill packen veldig godt! Ser fram til BF4 da blir det noe nytt og starte på! :)

Jeg tror alle ser fram til Battlefield 4. Og jeg skal helt ærlig innrømme at jeg har hatt mye moro med Battlefield 3. Men jeg vil tro at spilllysten vil ligge lengre med BF4 enn BF3.

Når det er sagt, har jeg testet ut litt pre-alpha av Battlefield 4 og det er overraskende lite bugs. Men jeg tror det er en gimmick at dem kaller det pre-alpha.

For de som lurer, så gis pre-alpha til helt tilfeldige. Derfor er det lønt verdt å sjekke innom origin en gang iblant innenfor 2 uker framover, da dem vil gi ut flere pre-alpha koder.