Sign in to follow this  
Miller

Dabber BF3 mer og mer av?

Recommended Posts

noooooooooooooooooooo?????

det jeg sier....rart de får det til, men ikke DICE.

tipper de hadde fått det til om de hadde brydd seg:P

Desverre har jeg hatt og har fortsatt en følelse av at Battlefield 3 er "betaen" til Battlefield 4. At dem prøver å gi ut masse forskjellige gamemodes, se om det fungerer. For så å legge de til i Battlefield 4.

Dette skjedde jo også med Bad Company 2, med fokuset på Rush og Squad Rush.

Med tanke på alle problemene som fortsatt er i Battlefield 3. Så vil jeg kalle spillet for Betafield.

Noe jeg plages mye med er at de ikke ordner i problemene, som fortsatt henger igjen fra utgivelse. Som foreks: Man avfyrer TVG fra helikopter, om nesa til helikopteret rettes skrått nedover idet TVG'en blir avfyrt, så sprenger helikopteret. Altså en stor bug.

Har dere noe dere plages med? Hvilken bug irriteres dere mest over?

Syns heli/fly har altfor lang rekkevidde mtp spotting.

Jeg ligger for eksempel på ett flagg mellom bygninger på Karg på C spot og ett fly kommer og brbrbrbrrbrb: Fly[GER] Killed Lakrisalen.

Syns heli/fly har altfor lang rekkevidde mtp spotting.

Jeg ligger for eksempel på ett flagg mellom bygninger på Karg på C spot og ett fly kommer og brbrbrbrrbrb: Fly[GER] Killed Lakrisalen.

Slutt å spill Normal.

HARDCORE!!!

Har dere noe dere plages med? Hvilken bug irriteres dere mest over?

Supression

Fall damage (Hoppe ned fra samme sted, mister 80% ene gangen 30% andre gangen)

Random "bad luck" suicide

Vaulting - både når man utfører det selv og når man skal skyte noen som gjør det

Dårlig hitreg

Mangel på e-sport støtte (brec, spectator ++)

Blue tint/farge-overlay

Tåke / Sol og andre effekter som kun er forstyrrende

Ubalanserte flagg plasseringer / ubalansert maps

64-player maps som virker balansert mot 32-player aka chaos mode!

Når jeg ser på listen nå så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor jeg spiller, haha.

• Like 1

Nå er det ei stund siden jeg har spilt spillet, men når jeg spilte det, savnet jeg mer rekyl i våpnene, slik at man fikk en større fordel av å tappe, i forhold til de som sprayer 30 kuler i slengen:P

supression

aim assist

clusterfuck maps designet for konsoll

biipbiiipbiiipbiiip

meh...

• Like 1

Det er egentlig rart at EA/Dice ikke legger inn patch for disse problemene, da det også er kjent for dem. Og med tanke på at dem spyr ut med nye gamemods, føler jeg at det er for å finne ut av hva dem skal ha og ikke ha i Battlefield 4.

Jeg blir sittende og se en del folk som prøver å modde Battlefield 3. Men er ikke mange som klarer å gjøre noe som helst, da verktøyene ikke ligger der ute. Men så fant jeg denne gruppa: http://www.mordorhq....011-BF3-Pro-Mod. Disse skal få promod til battlefield 3. De skal prøve å balansere battlefield 3 ved å fjerne eller legge til funksjoner i spillet. Samtidig skal dem få implimentert en enklere måte å spille kompentativt på. Battlefield.no har også aktivt deltatt i testinga av promod i sin tid på sine gamle Battlefield 2 servere. Sjekk denne linken fra 2006: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=60855

Her er også en film, for de som måtte ønske litt forklaring rundt promod og hva det er:

Med dette, mener jeg det er fortsatt håp.

Btw - ikke for å rippe opp i cheats diskusjonen, men i-stats har noen interessante tall

Players at bf3: 1 015 243-> 44 083 with zero stats (possibly banned by DICE)

Ja så ikke bra ut. Men det er strengt talt flere som burde bli tatt. Punkbuster fungerer ikke og har egentlig aldri fungert mener nå jeg.

De som lager hacks/cheats er jo 15 skritt lengre fremme enn de som forhindrer det.

Lack of EA/Dice BF3 improvement and patching:

Im finding it curious why EA/Dice is not improving Betafield 3 and all the problems and bugs that are in it. Her are some of the things that bothers many of us:

Vaulting : Problem with vaulting over objects and have to try several times before getting over. Bug !

Random "bad luck" suicide : Sometimes you just die for no obvious reason at all. Horrible Bug!

Fall Damage : When jumping from lets say a balcony. It may produce different HP damage each time. One time you survice, the next u die.

TV missile : Tv-Missile hitting own Heli. Frustrating as hell !

Spectator mode : Why cant they get this right?

Battlerecorder : Have to use Third-party programs like DxTroty to record. Strange they havent implemented things like this.

Report system for cheaters/glitchers : They should also have implemented an easy to use report system that many games have.

E-sport mode : Why dont they see to other games with great E-sport like Counter-Strike and what makes these other games so great?

Suppression : M16A3 is suppression resistant. EA why havent this been fixed?

Anti-Cheat : Punkbuster Source code is open and revealed to cheaters, so many cheats is getting under the radar and not caught by PB. Why do they not do anything about this?

Have i forgotten anything please comment and add more things that bothers you guys.! Hopefully one day EA will start caring about the people thats buying their games and doing something with all the problems thats revealed, instead of just releasing new DLCs and think its all good.

Sikkert flere av dere her som subscriber på JackFrags.....anyway, jeg er 100% enig i det han sier. Er du?

Noen gode poeng?

Fyren er genial og jeg er så enig med han at alle hans ord kunne vært mine. Om BF4 blir som han ønsker kommer jeg garantert til å spille i klan igjen. Jeg spilte mye klan i BF2 og elsket hvert sekund, men jeg hoppet over BF3 fordi jeg ikke syntes det egnet seg i det heletatt til denslags.

At det faktisk er klaner som spiller BF3 overrasker meg nesten. Scenen må være veldig liten.

Noen gode poeng?

Fyren er genial og jeg er så enig med han at alle hans ord kunne vært mine. Om BF4 blir som han ønsker kommer jeg garantert til å spille i klan igjen. Jeg spilte mye klan i BF2 og elsket hvert sekund, men jeg hoppet over BF3 fordi jeg ikke syntes det egnet seg i det heletatt til denslags.

At det faktisk er klaner som spiller BF3 overrasker meg nesten. Scenen må være veldig liten.

Prøvde bare å poengtere at han hadde fine forslag. Men tror desverre at mye av det han påpeker ikke vil skje. BF2 tiden er over, og vi er nok nødt til å se nye løsninger på de problemene de skaper for oss.

Er nok av klaner i Battlefield 3, så tror ikke det er så mye problem nei.

Hva er det som ikke er et så stort problem?

Hva har antall platoons/koseklaner med å ville ha noe mer enn det man får?

Hvis man alltid tar til takke med det man får så vinner prodysenten av noe hver gang og kvaliteten blir deretter.

"ost er ost"?

Det var da en del grupper på Battlefield 2 også. Det kan du ikke komme bort ifra. Med battlelog har man nå samlet alle gruppene til ett sted.

Det er da en haug med klaner i Battlefield 3?

Det siste er jeg enig med. Men å slutte med BF3 er ikke riktig det heller?

Ost er ikke nødvendigvis alltid ost, men det var bare for å kverrulere.

Prøvde bare å poengtere at han hadde fine forslag. Men tror desverre at mye av det han påpeker ikke vil skje. BF2 tiden er over, og vi er nok nødt til å se nye løsninger på de problemene de skaper for oss.

Er nok av klaner i Battlefield 3, så tror ikke det er så mye problem nei.

Hadde kanskje i overkant spydig kommentar, men det var egentlig ikke ment sånn :p Mente bare at fyren er genial og alt han sier er veldig smart.

Dessverre er jeg enig i at sjansene for at alt dette går i oppfyllelse er mikroskopisk.

Jeg er riktignok uenig i at det er mange klaner i Battlefield 3. Dette sier fyren i videoen også. Joda, det er noen klaner, men andelen seriøse klaner som satser og som spiller på LANs osv er mer eller mindre lik null. Hvis du sammenligner hvordan klanscenen (nasjonal og internasjonalt) med sånn det var med f.eks Battlefield 2 eller CSS er dette ingenting. Og dette ble ganske klart tidlig i BF3 sitt liv. Personlig hoppet jeg av spillet etter rundt 50 timer online. Jeg syntes det var gørr kjedelig fordi alle løp rundt som hodeløse høns og det ikke var potensiale til å stable klaner og et ordentlig community på beina.

No offence, men Battlefield 3 feilet til de grader på den fronten. Dice gjorde alle feilene de potensielt kunne, og da gikk det som det gikk. Joda, det er sikkert et flott public-spill, men for oss som er ute etter noe mer enn å spille med noen kompiser og samle stats, ble det en enorm nedtur.

Veldig synd, fordi hele opplegget med destruction osv er genialt og kunne gitt mange fete aspekter som competitive gaming aldri har sett før.

Krysser finga for BF4 og lar BF3 dø sakte men sikkert.

Med battlelog har man nå samlet alle gruppene til ett sted.

Med battlelog(blant annet) har man klart å løsrive spillere fra commuitys som dette for så å nedlegges.

DICE vet hva de har gjort med både spill og battleog, så det er ikke en ulykke. De villle gå CoD i strupen og det har de lyktes med.

å drive community's med fokus på BF3 er hardt arbeid. det kommer ikke på ei fjøl som med BF2.... ;)

Er enig på Battlefield 3 delen faktisk. Destruction delen er jo faktisk dårligere enn Bad Company 2 sin.

Vi krysser vel både armer/bein og fingre for at Battlefield 4 blir bra. Men sånn som det er nå, så kan vi godt kalle det: Betafield

jepp Miller, vi får bare håpe. Eller vi kan gi uttrykk ovenfor dice hva man ønsker i bf4 ved hjelp av f.eks slik jackfrags gjorde det på youtube ;)