Sign in to follow this  
Entreri

CS-spillere, foren eder!

Recommended Posts

Godt skrevet og veldig sant! Hvis spillmiljøene skal overleve er vi avhengige av at folk støtter opp og benytter de tilbudene som finnes.

Players unite!

Morro. Skal se om xo kan stille en lineup for fun, vi kan stille opp med god stemning om ikke annet:)

Veldig god artikkel, og støtter dette gjerne, så da er det vel på tide at Igni skaffer seg en CS:GO lineup.

Veldig godt skrevet, Entreri. Jeg er fullt enig med deg.

CS:GO har kommet for å bli.....Eneste som gjenstår er å få alle 1.6 og source folka til å skjønne det....:)

Har lite trua på at det skjer for å være helt ærlig, selv om man kan håpe..

Finnes det i det hele tatt noe FPS spill (forutenom konsoller kanskje?) som har noe miljø igjen i norge?

Bf serien har ikke, quake serien har ikke, ut serien har ikke, cod serien har vel heller ikke?

alt går i hon, lol, wow, sc2, dota serien og lignende såvidt jeg klarer å få med meg..

Finnes det i det hele tatt noe FPS spill (forutenom konsoller kanskje?) som har noe miljø igjen i norge?

Bf serien har ikke, quake serien har ikke, ut serien har ikke, cod serien har vel heller ikke?

alt går i hon, lol, wow, sc2, dota serien og lignende såvidt jeg klarer å få med meg..

Virker sånn, men så er det jævlig mangel på gode FPS konkurransespill og da.

Ser ut som det blitt kort varsel på de senile i xo:( Om noen mangler en til en lineup så spiller jeg gjerne:)

Er det noen grunn til å tro at Valve ønsker å gjøre CS:GO til et dårligere spill enn det som er tilfelle for forgjengerne? Valve er vel strengt tatt den eneste utvikleren av et stort FPS-spill som har litt troverdighet igjen, eller?

At det skal være så vanskelig å legge fra seg de tidligere versjonene til fordel for å samles om det nyeste er for meg et tegn på at CS-Norge ikke vil samles. Og da må det vel gjøres med makt? Det viktigste er å få med seg ildsjeler fra de forskjellige miljøene, få med seg de med ressurser og sørge for at omtale, heder og ære og ikke minst premiene er å finne på et sted. Det krever baller, tid og tårer, og ikke minst at miljøene viser vilje til å møtes, istedet for å sitte som småkonger på hver sin lille haug.

Å nekte å bruke motorsag bare fordi man er så jævlig dyktig med øks er litt bakstreversk, imo. :p

Man ser jo problemet i alle nettspill egentlig. Folk som enten er gode i det gamle eller litt for spikret fast i de gamle systemene og spillene skyr forandringer. Personlig syntes jeg at GO nærmet seg mye mer 1.6, så hvorfor de whiner aner jeg egentlig ikke :p Må være at man ikke kan haxe gjennom betongvegger og at man er forelsket i det enorme pixelhodet man har ingame.

Virker sånn, men så er det jævlig mangel på gode FPS konkurransespill og da.

Det er det vel ikke egentlig..

Quake Live er vel for det meste så bra som Quake serien noen gang har vært.

TF2 er vel enda knakende bra konkuransemessig

CS serien bør kunne samles rundt CS-GO imho, men det er vel mye frykt for at de som er gode i source/1.6 ikke skal være like gode i cs-go? bare en teori jeg har..

Battlefield serien mangler definitvt en spillbar variant.. serien har vel aldri vært skikkelig bra for konkuransegaming?

COD serien har enda cod2 og cod4 som er knakende gode spill

Viktig initiativ og særdeles bra skrevet!

Hold til CS serien og velg GO, poenget er å få en solid plattform å bygge videre på. Håper det blir en løsing raskt slik at jeg har noe annet enn den !"%#%% fotballen å se på, og kanskje delta som freekill og :)

"If you can't shoot, at least be a shield"

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this