Girvel 1 Report post Posted October 9, 2012 Takk for nok et dritartig lan med mye tafs! Gleder meg til 13! Nyt opptaket så ofte du kan, Kemmel, om ett år ca blir du med på opptak selv:D Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 9, 2012 Ja, jeg har hørt rykter om at flere av deltakerne har slitt med blåmerker på baksiden av sinne kropper. Litt flaut for disse som har vært nødt til å vise seg lettere avkledd i offentlighet og sin familie. Jeg er skuffet over at dere ikke klarte knerte årets sherriff-shot, men på den annen side var den beregnet for å vare 3 kvelder og ikke bare to Ellers ble jeg uteksaminert champagne-sabler av Zpam under dette voksenlan. Neste fest skal jeg eie den greie! ... og alle var enige om at det hadde vært en fin tur! Share this post Link to post Share on other sites
Tini 1 Report post Posted October 9, 2012 Tusen takk for en kjempe helg og jeg er en av de uheldige som fikk ett lite forklarings problem til min masør på mandag, hun lurte ille på hva jeg hadde drevet med XD hmmm tror jeg kanskje "falt" Og den sheriff shoten har lært meg til og kreve inholdtsliste før drikker noe tror aldri smakt noe så sterkt Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 10, 2012 Sherriffen var da ikke så sterk! Jeg stemmer for at den alltid skal inneholde Ghost Naga. På den måten er den som den skal være - Godvond! Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 10, 2012 Oppretter forøvrig et flickr-album Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 10, 2012 Hvor ligger det albumet Andreas? Gleder meg til å se bilder Share this post Link to post Share on other sites
BajBaj 2 Report post Posted October 11, 2012 Takk alle for et veldig artig lan! Som vanlig topp stemning og rare påfunn Det skulle vel ikke være noen som hadde fått med seg en samsung skjerm adapter hjem vel? Når man pakket ut, så fant man ikke det i baggen.... Gi et lite hint om dere tilfeldigvis hadde fått med noe sånt hjem. link til saken.; http://www.samsungparts.com/Products/Parts_and_Accessories/PID-BN44-00129A.aspx Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 11, 2012 Takk for ett flott lan Håper vi sees til neste år Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted October 11, 2012 Nok et genialt lan. Thumbs up! Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted October 11, 2012 Tusen takk for lan! Må rette en ekstra takk til mine lagkamerater. Håper dere hadde det like morsomt som meg. Var kos å vinne og tape med STOR stemning:) Var også veldig morsomt å se kybber, panic og ikke minst ramstad! Ellers god mat, fine stoler og god plass(stor musematte). Det eneste jeg savnet var en sikkelig bigwar, men det er litt vanskelig uten nett. Er godt fornøyd, og en ekstra takk til asdfteam som kjørte meg:) Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted October 12, 2012 Enig med Leln Bra VLAN igjen, og det er kos selv om man ikke er på vinnerlaget (jeg må trene igjen før neste VLAN skjønner jeg, for mye MMO på meg). Håper nettet blir bedre neste gang, og hvis ikke får VLAN crewet ringe meg så skal jeg se hva jobben får til Ses neste gang Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted October 12, 2012 En telenormann som fikser linjer er jo helt konge! Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted October 12, 2012 Neste år så håper jeg at jeg ikke blir lagleder.......... Føler at jeg feilet som det i år på CS:GO og cod 4 compoene.... Men all heder til laget mitt da som klarte å ha ha en noob som meg som leder... Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 17, 2012 Fikk desverre ikke vært med i år, men gleder meg stort til 13. Av erfaring fra tidligere LAN, er dette med linje noe jeg håper det kan jobbes litt ekstra med. Forskjellen fra VLAN 10 til 11 for min del, er faktisk i stor grad påvirket av mangel på linje ved sistnevnte. Savnet muligheten til å kunne slappe av med litt nettaviser mellom slagene, eller koble opp mot en HF-server og spille litt public CS. LAN-servere er selvsagt morsomst, men i CS / TF2 er det tradisjonelt sett ikke så mange som spiller på VLAN, og da er det OK å kunne hoppe inn på en server på nett. Vi var ofte maks 10 stk på LAN-serveren, og det blir litt lite i lengden. Skjønner SELVSAGT at å få opp en linje ikke er det letteste når man skal finne lokaler som må oppfylle VLAN-kravene, men siden det er nesten et år til neste gang, har dere jo litt tid på dere til å undersøke mulighetene. Vi har jo allerede m0lder som melder seg til litt linje-dugand her Om man får tak i en OK utlinje, bør man ellers sette litt retningslinjer. Denne bør primært være myntet på spillling, og feks torrent-trafikk kan like gjerne være sperret. Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted October 17, 2012 neste år er jeg gammel nok! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted October 17, 2012 huff da får vi øke aldersgrensen litt da Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted May 21, 2013 Bump!!?! Ingen som vil ha nytt voksenlan? Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted May 21, 2013 Vil ha vlan 2013 snart!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 23, 2013 Gleder meg sjukt selv! Har fått spilt ALT for lite i 2013, så aimen blir det nok så som så med på #13, satser på å kompensere med godt alkoholinntak. Håper ellers styret tar input'en jeg kom med til vurdering: Annonsere LAN'et i god tid. #12 gikk dukken for mindel pga for kort varsel i en hektisk hverdag med mye jobb og andre forpliktelser. Ikke undervurder viktighet av en OK internettforbindelse. Med 50 - 100 stk på LAN, får man rett og slett ikke nok folk på alle publicserverne i de forskjellige spillene. Mao måtte jeg som CS-spiller på #11 sitte mye med 3 - 4 på server. Ikke så gøy i lengden. Snakk med m0lder om hjelp til linjer ASAP, om dere ikke allerede er på saken. En Telenor-mann kan nok bistå med litt av hvert, men da er det viktig at dette blir adressert så tidlig som mulig. http://www.battlefield.no/forum/index.php?/user/23923-m0lder/ Mvh prosjektlederen ^^, 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted May 24, 2013 Sendte inn et tips til en eller annet her ang. lokale her i buskerud. Håper det blir tatt inn til vurdering så kan jeg ta en titt innom en liten tur og tafse dere tøser på kjaken. Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted July 1, 2013 Er det muligheter for å spikre en dato innen feks august tror dere? 1 Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted July 1, 2013 Skal vi på guttetur Eirik? Share this post Link to post Share on other sites