Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Drar i gang server - kom, kom!

Recommended Posts

og der var klokka godt over sju :)

GG gutta!

Lakken er litt for irriterende med den one-shottern sin by the way.. somebody's gotta get their mojo off! :)

Neste gang kanskje jeg utfordrer meg selv og aktiverer mic også, vi får se :p

og der var klokka godt over sju :)

GG gutta!

Lakken er litt for irriterende med den one-shottern sin by the way.. somebody's gotta get their mojo off! :)

klarer ikke burst på GO... bedre å aime med deagle....:p

Jeg tenker vel heller på den meg'n jeg, eller hva det er.. Den som ser ut som en rifle når du holder i den, men som smeller av bursts som ei hagle.. Den er du en hyler på! ;)

Hva er det med Valve og like å "fake" utseendet.. Akkurat som Tec-9 pistolen, ser jo ut som en SMG.. men langt derifra!! :)

Jeg kan i fremtiden spille ekstremt mange runder med min vanlige minus kpd og være likeglad. For da minnes jeg bare den ene herlige glock-runden på Nuke :>

Jeg tenker vel heller på den meg'n jeg, eller hva det er.. Den som ser ut som en rifle når du holder i den, men som smeller av bursts som ei hagle.. Den er du en hyler på! ;)

Hva er det med Valve og like å "fake" utseendet.. Akkurat som Tec-9 pistolen, ser jo ut som en SMG.. men langt derifra!! :)

Mag-7 ftw.....:p

Skjer med at folk herfra uteblir da.. All maps har da spillere hver kveld nå den.. :)

RULL4LIFE har gjort sitt inntog og er stadig der inne å se.

• Like 1

Kom inn kom inn på #AllMaps, blir spillende der en stund nå om flere blir med! :)

edit: Ble netopp banned, på grunn av ett skeivkast med granat :pimp:

Blir det noe liv på folket fremover nå da?

Jeg har vært sengeliggende en stund, men er blitt bedre. Har allikevel sykemelding en stund fremover, så ser ikke bort i fra at det kan bli gamings på kveldstid :)

Da blir det en runde på office only gutta! :)

Da var vi faktisk mer populær enn cs:s office only servern vår en liten stund :p

Men folket her inn må bare ha denne tråden på mailinglista si så de får info om når folk er gira på å dra i gang en server

Det er alltid mange som ønsker seg en norsk server å spille på og som oftest så blir folk helt overrasket når de joiner en hellfragger server og syns det er gledelig med noe annet enn tyske servere.. Gjelder det å stå litt sammen her så vi får opp aktiviteten!

Snart ett år siden cs:go ble utgitt, kanke la det stilne!

liten runde office only nå på kveldstida

Gamling med skjelvende hender gamer i kveld rundt klokka ni.

Knapt spilt på 3 måneder, så nå har ungsauene ENDELIG mulighet til å vinne en duell eller to.

Be there!

for pokker.. Er det feil versjon på serverne?

Jeg er on it!

Edit: da var serverne fikset og er på vei opp.

All maps ftw gutta!

Gamling med skjelvende hender gamer i kveld rundt klokka ni.

Knapt spilt på 3 måneder, så nå har ungsauene ENDELIG mulighet til å vinne en duell eller to.

Be there!

rundt 9? Virkelig?...

Office Only gutta :)

(er også på mumble)

Hvorfor det ikke spilles CS:GO? Jo, fordi vær gang jeg alt+tabber meg ut av det, så klikker hele spillet, og jeg må starte det på nytt. Hva kan gjøres for at det ikke skal skje? - og det og la vær og alttabbe er ingen løsning!

eyeye, det er uvesentlig. Jeg er en rastløst person, og de få gangene man dør, kan man bruke tid på å ordne på "køen" på spillelisten og sjekke ut ting. Anyway, alt-tab skal gjennomføres, så hvorfor klarer ikke steam og valve å fikse det!?

eyeye, det er uvesentlig. Jeg er en rastløst person, og de få gangene man dør, kan man bruke tid på å ordne på "køen" på spillelisten og sjekke ut ting. Anyway, alt-tab skal gjennomføres, så hvorfor klarer ikke steam og valve å fikse det!?

PEBCAK, alt-tab funker som bare rakkern her :p Har til og med satt på valget for at den spiller ingame-lyd selv om du er utav spillet, så hører jeg når en ny runde begynner. Null problem, så er nok noe med PCen din

alt tab funker brillefint for meg også... jeg er så utrolig mange ganger inn og ut av cs når jeg drifter litt innimellom..