qed 312 Report post Posted October 2, 2012 så bra med et nytt map til arms-race :-) Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 2, 2012 Ja, det var absolutt på tide Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted October 2, 2012 Folkens! CS:GO i kveld!! Viktig! Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 2, 2012 Stiller - håper nettet mitt oppfører seg bedre i kveld! Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted October 2, 2012 Stiller - håper nettet mitt oppfører seg bedre i kveld! But it didnt Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted October 9, 2012 At Valve bare tar 100 kroner for spillet er litt tve-egget. Det blir "billig" å jukse for pubberne, og det gir et inntrykk av at det ikke er lagt mye ressurser i å lage det. Men jeg er enig, nettkoden ser ut til å ha blitt adskillig bedre enn i de foregående, for nå er det åpenbar logikk i hvor man skal skyte på bevegelige mål, noe jeg ikke har sett i CS-serien tidligere. Og at CS:GO skiller noobs og dyktige spillere er det ingen tvil om, selv om jeg gulla lakrisen gang på gang på VLAN . Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted October 9, 2012 Og at CS:GO skiller noobs og dyktige spillere er det ingen tvil om, selv om jeg gulla lakrisen gang på gang på VLAN . ja, men må ha vært på oppvarmingsrunde.... Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted October 11, 2012 Jeg ville spilt mer CS:GO hadde det ikke kræsjet så mye Spilte det på VLAN siden jeg meldte meg opp på compo, og var egentlig ganske heldig akkurat med kræsjene da. Etter oppdatering av grafikkdrivere (kjører dual GTX 670) så kræsjer det mindre, men låser seg i noen sekunder før man kan fortsette. Gulla litt på VLAN da jeg var alene mot 3 terror, og hadde bare deagle. Hadde griseflaks med to headshots på rad, før spillet klikka Kom tilbake etter 5 sekunder og fant ut at tredje skuddet hadde også truffet hs lol. Om noen har tips for å fikse dette så ser dere meg public igjen ) Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted October 11, 2012 Fantastisk kommentering og show på FBF stream i går Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted October 13, 2012 Cs:Go er uberdeilig og jeg spiller det bare mer og mer. Jeg er av den sære spille typen men akkurat dette spillet tar selv pusten fra stakkars gammel uber gamer som meg selv Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted December 24, 2012 Jeg syns også det var kjipt å finne alle hellfragger serverene tomme :/ Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted December 24, 2012 Jeg skal fikse nytt headset over nyttår og da stiller jeg på mumble for tafsekveld! Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted December 24, 2012 Jeg skal fikse nytt headset over nyttår og da stiller jeg på mumble for tafsekveld! Med nyår mener han 2014 da Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted September 3, 2013 Først og fremst: Jeg er endelig online igjen etter snart to år! Jeg spilte litt CS:GO etter det kom, men syntes at interface og menyer var helt borte i natta. Etter å endelig ha fått fikset datamaskinen min for noen dager siden, så lasta jeg det ned igjen og nå er det noe HELT annet. Digger det nye menysystemet og hvor enkelt det er å finne kamper og servere. Jeg er veldig oldschool, så jeg sliter litt med å ikke legge vekt på forskjellene mellom GO og tidligere versjoner, men det er nok bare en tilvenningsak. Det som irriterer meg er at de har skiftet på kjøpesystemet og plasseringen av våpenene i systemet. Kjøper fortsatt feil hele tiden! Utover det så digger jeg spillet, og kommer nok til å klokke noen tresiffra timer dette året! Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted September 3, 2013 CS:GO er helt genialt! og hadde det vært mer aktivitet på våre servere så hadde jeg spilt langt mer også.. Kjøpesystemet venner man seg til.. etter en stund.. en god stund om du har altfor mange timer med cs fra før av . Er du deagleperson du også så er det en viss irriterende pistol du kommer til å kjøpe mye av, for ikke å nevne kevlar og granatproblemene.. Men det går seg til over tid, og da blir det vanesak igjen. Planlegges vel mumblekvelder på all maps på fredager, det er i det minste det jeg satser på (selv om jeg selvsagt er vekkreist førstkommende). Ellers er det bare å planlegge flere kvelder! Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted September 3, 2013 Eneste negative med CS:GO nå er matchmaking. Der kjøres det 64bit servere og en statestikk fra hltv.org tror jeg det var viser at det er rundt 30% som hacker...... Annet enn det, begynne jeg virkelig å få sansen for GO. Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 3, 2013 Det som er dumt med at det ikke er aktive norske (les: Hellfragger) servere, er at man kommer inn på helt random servere. Minusene med dette er seff: Kjenner ingen folk Får ikke valgt kart (90% av de_servere kjører dust2 hele tiden pga vote) Serverkvalitet. Merker at selv om jeg har helt OK ping, er det mye spikes og pakketap, som medfører irriterende situasjoner hvor jeg VET jeg treffer men det er ikke registreres / jeg lagger inn i en kule fra motstander. De gangene jeg spiller på HF-servere er det en HELT annen spillopplevelse, og hitbox er bare nyyyydelig; mye bedre enn i CS:S imo. Hadde vi klart å kartlegge en god nok gjeng som spiller GO, og fått opp aktiviteten på feks All Maps hos HF, hadde det vært sjukt nice. Det er vel slik at om det er 6 spillere eller flere på en server, "åpnes" serveren for de som bare velger random game, slik at den fylles relativt fort opp. Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted September 6, 2013 Hovedproblemet er serverkvaliteten ja. Men er den bedre hos Hellfragger med full server? Det kan vi jo teste ut Jeg er med på å spille litt CS:GO Allmaps fremover, og det er helt sikkert Mariell også. Vi må bare få opp pcene. Det Hellfragger kan gjøre for å få mer liv på serverne er jo: - Begynne med faste tidspunkt som man spiller for eksempel fredag 20:00, søndag 19:00 osv. - Om dere annonserer dette som en nyhet et par dager før. Gjerne her på battlefield.no - på facebook, twitter (Hellfragger.no på facebook er helt dødt, Battlefield.no på facebook er aktivt) også kan dere jo annonsere det som på steam så folk får en varsel om at nå spilles det. Kan også bruke IRC dersom det er noe liv på de norske gatherkanalene/Norge.csgo. - Rank ingame og live. Ser at hlstats.hellfragger.no har vært nede lenge nå. Altfor lenge. - Konkurranse med premier? Korte konkurranser som øker aktivitet på serverne noen dager eller maks en uke av gangen. Kan jo dra det ut til en måned dersom det blir mer aktivitet på serverne Hadde vært kjekt med en norsk server som det er liv på i CS:GO da jeg er lei av CS:S og spesielt office *ninjaedit* Rank ingame og på web (ikke live, huehue) Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted September 6, 2013 - Begynne med faste tidspunkt som man spiller for eksempel fredag 20:00, søndag 19:00 osv. Agreed! Fredagskvelder på mumble burde være fast invetar på Hellfragger. Førstkommende er jeg vekkreist, men kjør på alle som kan. - Om dere annonserer dette som en nyhet et par dager før. Gjerne her på battlefield.no - på facebook, twitter (Hellfragger.no på facebook er helt dødt, Battlefield.no på facebook er aktivt) også kan dere jo annonsere det som på steam så folk får en varsel om at nå spilles det. Kan også bruke IRC dersom det er noe liv på de norske gatherkanalene/Norge.csgo.Vi skal få til annonseringer/nyheter til neste fredagskveld. Annonsere via steamgruppen er absolutt smart. Personlig har jeg litt dårlig erfaring med at det ikke popper opp melding slik som det skal, men jeg kan se mer på i tilfelle det er noe jeg har gjort feil.- Rank ingame og live. Ser at hlstats.hellfragger.no har vært nede lenge nå. Altfor lenge. Det stemmer absolutt, og det er det nok en veldig god grunn til. Web interfacet via hlstats fører til store problemer på hosten, og tidligere i vår påvirket det faktisk mer enn bare vår egen portal også. Det vil nok ta tid før vi får dette opp igjen, beklageligvis. - Konkurranse med premier? Korte konkurranser som øker aktivitet på serverne noen dager eller maks en uke av gangen. Kan jo dra det ut til en måned dersom det blir mer aktivitet på serverne Skal se på muligheten til å legge inn slikt på fredagskveldene nå fremover for å gjøre ting litt mer attraktivt. Om vi skal kjøre konkurranser så blir det fort til at vi trenger hlstats igjen, så det gir oss bare enda et insentiv for å få fikset opp i problemene. Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted September 6, 2013 Høres bra ut! Om det er noen som fikser problemene med hlstats så er det vel deg og Kåre. Kan vel kjøre daemonen/hostingen av hlstats sidene på en annen host og peke hlstats.hellfragger.no til denne? Ikke vet jeg, men håper dere får løst problemene Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 7, 2013 Fuck it, jeg installerer CSGO igjen jeg også. La oss prøve å få liv i røklet igjen Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 7, 2013 Er ikke særlig fan av go, men blir gjerne med på noen tafsekvelder ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted September 11, 2013 Anonseres det både på bf.no og facebook osv osv , så kan jeg sikkert dra med meg noen folk Share this post Link to post Share on other sites
Termii 2 Report post Posted September 11, 2013 Vi er en gjeng på 7-8 spillere som spiller CSGO. Stort sett mange av de samme som var i CoD4 (for de som kjenner oss). Ta gjerne turen innom Mumble, det å treffe er ikke noe krav...da vi faktisk lar Ramstad prøve seg fra tid til annen også. Tihi;* FYI vi spiller som regel matcher, men hiver oss gjerne med ett par runder public om der er noen servere med litt kjente fjes. Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 2, 2013 For noen dager siden kjeda jeg meg noe inni granskauen mye. Tenkte jeg kunne gi CSGO en sjanse til. Jeg prøvde competative play og plutselig måtte jeg ta alle 10 kampene. Ble placa i gold nova master eller noe og så hadde jeg plutselig hele CSGO esport våpenserien Synd det er så få som spiller på community servere. Alle HF serverne står jo tomme Share this post Link to post Share on other sites