Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kowalski

Hjelp til å finne sang??

Recommended Posts

Noen som vet hva den sangen som Molly plystrer på i sesong 1 av Scrubs. ( I den ene episoden hvor Dr. Cox og Dr. Kelso blir så irritert over livsentuisasmen til Molly, så begynner hun å plystre mens hun går i korridoren, plystringen smitter over til andre, og til slutt plystrer alle på den sangen)... Noen som vet?

EDIT. har ingen anelse hvilke sesong, men som Bioneuf sier: Mest antakelig sesong 4. Takk for opplysningen Bio smile.png

Leter etter en sang. Aner ikke hva sangen heter, eller hvem som har den. Men de synger "Life is life" "Every minute in the hour we dont think of the rest" (elns). Vet at Laibach har laget en annen versjon av sangen.

Om du har hørt den under håndballkamp for kvinner så er det Opus, og om du har hørt den på after-ski så er det DJ Ötzi. Live Is Life heter den.

Noen som vet hva den sangen som Molly plystrer på i sesong 1 av Scrubs. ( I den ene episoden hvor Dr. Cox og Dr. Kelso blir så irritert over livsentuisasmen til Molly, så begynner hun å plystre mens hun går i korridoren, plystringen smitter over til andre, og til slutt plystrer alle på den sangen)... Noen som vet?

Molly dukker da ikke opp før sesong 4?

Leter etter en sang. Aner ikke hva sangen heter, eller hvem som har den. Men de synger "Life is life" "Every minute in the hour we dont think of the rest" (elns). Vet at Laibach har laget en annen versjon av sangen.

Om du har hørt den under håndballkamp for kvinner så er det Opus, og om du har hørt den på after-ski så er det DJ Ötzi. Live Is Life heter den.

Tusen takk biggrin.png Det var opus

En relativt gammel sang som høres noe ut som "brings daddy up, brings daddy down", men er rimelig sikker på at det ikke er det, da jeg ikke finner noe når jeg googler det. Noen som har en anelse om hva sangen heter?

Når jeg tenker meg om tror jeg den er med i Gone in Sixty Seconds, men fant ikke noe i soundtracket som hørtes ut som den jeg leter etter.

Er det en av de her?

X-Ray Dog - Here Comes The King

Wig Wam - In my dreams

The hellacopters - Nothing terribly new

A - nothing

Poets of the fall - all the way

De står under musikk! :D

Trenger litt hjelp med en sang her...

...sangen er veldig groovy, funky med stor vekt på vokalen. Litt Earth, Wind & Fire-aktig, who knows, kanskje det faktisk er noe av dem. Vil tippe sangen er fra rundt 70-tallet, kanskje 80-tallet. Vokalen høres afro-amerikansk ut, nesten litt soul-ish. Det er koring på refrenget, også ganske mye ellers i sangen. Lite dominerende instrumenter.

Mitt problem er at jeg ikke husker noe av teksten, til tross for at det er synging gjennom hele sangen. Jeg har i den tid jeg har hatt denne på hjernen, prestert å lage en egen tekst til sangen. Ganske sikker på at sangen heter "Good Stuff", eller lignende, men here goes:

Tekst i parenteser er ganske definitivt totalt feil, men den passer godt til den egentlig teksten (mener jeg).

refreng:

Good stuff, (back on the block), it's allright, allright. a-a-allright!

(Break the beat) having a ball (??), it's good stuff, good stuff!

Har lett etter denne en god stund, men google har ikke vært en god venn :)

Hallo, noen som vet hva denne heter?

:)

Mindless Self Indulgence - Shut Me Up

Og kanskje det er et tips å sjekke sine egne linker før en maser på at folk ikke svarer?

Hallo, noen som vet hva denne heter?

:)

Mindless Self Indulgence - Shut Me Up

Og kanskje det er et tips å sjekke sine egne linker før en maser på at folk ikke svarer?

Takk. biggrin.png Visste ikke at den ikke funka, sorry. :'(

Hva heter den sangen som er ganske ny som har en liten negergutt og en liten negerjente som skyter sånne kjærlighetspiler på han som synger om at dama hans ikke er det beste kanskje men bra nok elns.

De små negerungene blir sammen helt på slutten mins jeg.

Melodien er koselig, så den på nrk2 svisj i går..

Er no sånt: ''not much of a girlfriend, but she's the only one I got''