Sign in to follow this  
Kowalski

Hjelp til å finne sang??

Recommended Posts

hvor er den egentlig fra? jeg leter etter en orginal men finner ikke? den her er jo sinnsykt kjip.

ehh sykt lite å gå etter, men gir den selverklærte autistgjengen en sjangse likevel...

Norsk låt, fra 2005/2008. Fyr som spiller gitar, tror også at det er ei jente som synger med av og til. Handler vel om kjærlighet. Han spiller først fingerspill-akkorder, før han fyrer opp dempaakkroder for så å spille vanlig rytmegitar. Har en ganske klar melodiøs gitarklang. Minner litt om britisk pop.

Tror musikkvideoen også inneholder et element der han blir trillet rundt i en sykeseng av en sykesøster. Musikkvideoen var ganske spesiell husker jeg.

Tror også han faller(ikke tryner, men faller) mens han synger eller no.

Ble ikke sykt populær men var mye spilt på nrk(1,2,eller 3) sin stemm fram en musikkvideo. Var så vidt jeg vet fra debyalbumet, tror ikke han har laget noe annet kjent.

GLHF guys!

Leter etter en sang som blir brukt i en reklame som går ganske ofte for tiden. Det er enten for "meny" eller " fem om dagen" husker ikke helt. Reklamen handler om at dersom vi gjør riktige valg, så vil neste generasjon følge etter eller no slikt.. tror han synger noe ala: " the things you do, reminds me of me when i grow up" eller no sånn... tongue.png

http://www.meny.no/Tema-med-Menykokken/Vi-...til-5-om-dagen/

Det er Lars Kilevold, fredrikstadmannen som staar bak hitene 'livet er for kjipt', 'respekt for grandiosa' og' full pakke'!!! han er laget sangen spesielt for? Meny. sangen er ikke fullkommen, men skal lage en fullversjon.

Såvidt jeg vet er det en litt gjort om versjon av sangen "When I grow up" med First Aid Kit (

).

Denne er litt vanskelig en tror jeg. Det er en Norsk sang jeg hørte for noen år siden. Det handler om sommer og drikking. Mener å huske det er to menn som prater med hverandre hvor godt det er med sommer og ferie. En ting jeg husker er at de en gang synger om temeraturen i øl-glasset. (Det er 20 grader i sola og 4 i glasset, eller lignende). Lurer på om det kan ha vært noe VG har mekka?

(Typisk pop låt)

Argh, det er en sang jeg ikke får ut av hodet:

Den begynner ganske rolig (lavt tempo) med en technofisert mansstemme som sier noe sånt som

"Rock it

We will rock it

Rock it rock it"

Før en damestemme kommer og tar over. Mener å huske at jeg hørte denne første gang for ganske lenge siden, type sent nittitall, kanskje?

Hei, jeg irriterer meg over en sang jeg ikke husker navnet på eller navnet på artisten. Det er en ganske ny popsang fra 2011, med en kvinnelig artist. Musikk videoen skiller seg ut. Det jeg husker er at artisten sitter i en bil som går bakover og så ser hun en mann som står ved en bussholdeplass. Itillegg danser hun på en hvit scene med vann rundt. Håper på hjelp :blink:

Har lett meg grønn etter en sang jeg hørte på Test Drive Unlimited 2! Hørte den første gangen jeg var i en Classic Car Dealer Showroom, og mener jeg har hørt den før i en film :) Men har siden bare hørt den sangen i Classic Car Dealer! Håper det er noen her inne som spiller TDU 2 og skjønner hva jeg snakker om, ellers er jeg jo like langt! :p