Gal Sektleder 342 Report post Posted December 4, 2009 Argh FU! Lett en god stund etter sangen selv nå. Du HAR å si ifra finner du ut bandet Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 4, 2009 Gått gjennom hver eneste Jethro Tull-låt fra 1968 til 1982 nå....Er ikke blant dem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klistrian 0 Report post Posted December 4, 2009 Nice, BcK! Lover å poste om noen finner svaret. Han som posta sangen på youtube fikk imidlertid melding om copyright infringement. Så han prøver å ta kontakt med de og finne ut navnet på sangen. Skal ikke være lett dette.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 4, 2009 Facebook-gruppe faktisk Helvete da...hater dette Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klistrian 0 Report post Posted December 5, 2009 Jepp, han som starta leitinga (og smitta meg med drittsangen) starta ei gruppe.. Noen mener leitinga er over, da de fant denne: http://www.youtube.com/watch?v=F7c_kT_IFSc Er litt uenig, men det kan jo være et cover. Den er iallfall så lik og så mye brukt at jeg skjønner hvorfor alle i hele verden har hørt sangen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2009 Det er ihvertfall ikke den. Er jo ikke likt i det hele tatt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klistrian 0 Report post Posted December 9, 2009 Da kan jeg glede folket med at SANGEN ER FUNNET! evt for spotifyfanatikere (JA den lå faktisk på spotify også..) Spotifylink, Hot pants - Alan hawkshaw & Alan Parker Den ble funnet da en av facebookgruppemedlemmene satt og så på top gear (sesong 6, episode 1) og sangen dukket opp ca 18 min ut i episoden. Deilig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 9, 2009 YAY! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 9, 2009 Ååå jeg tror jeg kom litt nå ' /> Herlig! GJ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Meten 0 Report post Posted January 7, 2010 Hei! En venn av meg var på spinning, og tok frem mobilen da han hørte denne sangen. Lydklippet er av utrolig dårlig kvalitet, men dersom du har hørt sangen før, vil du kunne kjenne den igjen på rundt 0:18 og utover. Jeg har selv hørt sangen før, men vet ikke hva den heter. Den minner meg om en eller annen TV-serie på 90-tallet, men hvilken kan jeg dessverre ikke si. Takker for all hjelp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 0 Report post Posted January 7, 2010 Er en sang jeg ikke kommer på igjen. Det er eldre sang angående at han finner dama si utro med en når han kommer tidligere ifra militæret. Han starter å drikke og ta piller(tror han tar piller). Ender med at tar sitt eget liv. Det er et hvit stort hus på starten og diverse andre ting. Håper noen kan hjelpe meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted January 7, 2010 Hei!En venn av meg var på spinning, og tok frem mobilen da han hørte denne sangen. Lydklippet er av utrolig dårlig kvalitet, men dersom du har hørt sangen før, vil du kunne kjenne den igjen på rundt 0:18 og utover. Jeg har selv hørt sangen før, men vet ikke hva den heter. Den minner meg om en eller annen TV-serie på 90-tallet, men hvilken kan jeg dessverre ikke si. Takker for all hjelp Altfor dårlig lyd til at jeg hører noe som helst Er en sang jeg ikke kommer på igjen.Det er eldre sang angående at han finner dama si utro med en når han kommer tidligere ifra militæret. Han starter å drikke og ta piller(tror han tar piller). Ender med at tar sitt eget liv. Det er et hvit stort hus på starten og diverse andre ting. Håper noen kan hjelpe meg. Denne du tenker på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 0 Report post Posted January 9, 2010 Tusen takk for navnet på sangen Takker og bukker Han som synger er Brad Paisley Quote Share this post Link to post Share on other sites
Artic 0 Report post Posted January 9, 2010 Hei!En venn av meg var på spinning, og tok frem mobilen da han hørte denne sangen. Lydklippet er av utrolig dårlig kvalitet, men dersom du har hørt sangen før, vil du kunne kjenne den igjen på rundt 0:18 og utover. Jeg har selv hørt sangen før, men vet ikke hva den heter. Den minner meg om en eller annen TV-serie på 90-tallet, men hvilken kan jeg dessverre ikke si. Takker for all hjelp Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted February 12, 2010 --------- delete, fant det ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sheriff.mp3 0 Report post Posted February 13, 2010 Sangen på denne? Her kommer en tøff nøtt. Det var på p4 mellom kl 07-11 En dj kom inn og kjørte kaptein sabeltann over Røyksopp - eple sangen. Noen som har denne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Abaddon 0 Report post Posted March 22, 2010 (edited) noen som vet om noen bra sanger av Niklas Stromstedt? Edited March 22, 2010 by Abaddon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Abaddon 0 Report post Posted March 22, 2010 (edited) Svensk sang... Høres litt gammel ut, 80/90-tallet. I refrenget synger de noe om himmelen...Spilles en del på radio der jeg trener, det er sikkert NRJ... Håper noen vet hvilken sang det er Fant den jeg ' /> Niklas Strömstedt - Om Edited March 22, 2010 by Abaddon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sheriff.mp3 0 Report post Posted March 28, 2010 Fyrer laus med ein ny sang, trur den har noko med american survior elns. Country. Deler av teksten som eg hugser: My father got killed by a switchblade knife. Hugser garantert meir imorgon.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted April 10, 2010 Fra 5.17 der tar han noen strofer fra en hit på 90tallet, GIEF NAVN EDIT, fant det ut ATB - 9PM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted April 11, 2010 http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=144531 11min ut i filmen. Setter enorm pris på evt. hjelp! Edit: Never mind: Quote Share this post Link to post Share on other sites
SBaL 2 Report post Posted April 16, 2010 Skulle gjerne vist hva sangen i starten av denne video'n heter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted April 17, 2010 mkay.. Eneste jeg fant som inneholdt en lignende tone. Dj tiesto har tatt sangen, som opprinnelig er en klassisk om jeg ikke tar helt feil, og gjort den inn i en techno greie.. Hva heter den klassiske? Det er den på begynnelsen ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted April 17, 2010 Skulle gjerne vist hva sangen i starten av denne video'n heter. http://open.spotify.com/track/4FbQsebnnkBMxe0f00rY0P Garbage - Androgyny Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted April 17, 2010 mkay.. Eneste jeg fant som inneholdt en lignende tone. Dj tiesto har tatt sangen, som opprinnelig er en klassisk om jeg ikke tar helt feil, og gjort den inn i en techno greie.. Hva heter den klassiske? Det er den på begynnelsen ja http://open.spotify.com/track/5BowktzgIbUg4OwNGP1bPs Adagio for Strings Op. 11 komponert av Samuel Barber Du har forresten sannsynligvis hørt den i filmen Platoon. Quote Share this post Link to post Share on other sites