Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kowalski

Hjelp til å finne sang??

Recommended Posts

Gått gjennom hver eneste Jethro Tull-låt fra 1968 til 1982 nå....Er ikke blant dem :grr:

Nice, BcK!

Lover å poste om noen finner svaret. Han som posta sangen på youtube fikk imidlertid melding om copyright infringement.

Så han prøver å ta kontakt med de og finne ut navnet på sangen. Skal ikke være lett dette..

Jepp, han som starta leitinga (og smitta meg med drittsangen) starta ei gruppe..

Noen mener leitinga er over, da de fant denne: http://www.youtube.com/watch?v=F7c_kT_IFSc

Er litt uenig, men det kan jo være et cover. Den er iallfall så lik og så mye brukt at jeg skjønner hvorfor alle i hele verden har hørt sangen.

Da kan jeg glede folket med at SANGEN ER FUNNET!

evt for spotifyfanatikere (JA den lå faktisk på spotify også..)

Spotifylink, Hot pants - Alan hawkshaw & Alan Parker

Den ble funnet da en av facebookgruppemedlemmene satt og så på top gear (sesong 6, episode 1) og sangen dukket opp ca 18 min ut i episoden.

Deilig!

Hei!

En venn av meg var på spinning, og tok frem mobilen da han hørte denne sangen.

Lydklippet er av utrolig dårlig kvalitet, men dersom du har hørt sangen før, vil du kunne kjenne den igjen på rundt 0:18 og utover.

Jeg har selv hørt sangen før, men vet ikke hva den heter. Den minner meg om en eller annen TV-serie på 90-tallet, men hvilken kan jeg dessverre ikke si.

Takker for all hjelp :)

Er en sang jeg ikke kommer på igjen.

Det er eldre sang angående at han finner dama si utro med en når han kommer tidligere ifra militæret. Han starter å drikke og ta piller(tror han tar piller). Ender med at tar sitt eget liv.

Det er et hvit stort hus på starten og diverse andre ting. Håper noen kan hjelpe meg.

Hei!

Lydklippet er av utrolig dårlig kvalitet, men dersom du har hørt sangen før, vil du kunne kjenne den igjen på rundt 0:18 og utover.

Jeg har selv hørt sangen før, men vet ikke hva den heter. Den minner meg om en eller annen TV-serie på 90-tallet, men hvilken kan jeg dessverre ikke si.

Takker for all hjelp :christmasph34r:

Altfor dårlig lyd til at jeg hører noe som helst :)

Er en sang jeg ikke kommer på igjen.

Det er eldre sang angående at han finner dama si utro med en når han kommer tidligere ifra militæret. Han starter å drikke og ta piller(tror han tar piller). Ender med at tar sitt eget liv.

Det er et hvit stort hus på starten og diverse andre ting. Håper noen kan hjelpe meg.

Denne du tenker på biggrin.png

Hei!

Takker for all hjelp :)

Sangen på denne?

Her kommer en tøff nøtt. Det var på p4 mellom kl 07-11 En dj kom inn og kjørte kaptein sabeltann over Røyksopp - eple sangen. Noen som har denne?

Svensk sang... Høres litt gammel ut, 80/90-tallet. I refrenget synger de noe om himmelen...

Spilles en del på radio der jeg trener, det er sikkert NRJ...

Håper noen vet hvilken sang det er

Fant den jeg ' /> Niklas Strömstedt - Om p

Edited by Abaddon

Fyrer laus med ein ny sang, trur den har noko med american survior elns. Country.

Deler av teksten som eg hugser: My father got killed by a switchblade knife.

Hugser garantert meir imorgon..

Fra 5.17 der tar han noen strofer fra en hit på 90tallet, GIEF NAVN :D

EDIT, fant det ut smile.png ATB - 9PM

mkay..

Eneste jeg fant som inneholdt en lignende tone.

Dj tiesto har tatt sangen, som opprinnelig er en klassisk om jeg ikke tar helt feil, og gjort den inn i en techno greie.. Hva heter den klassiske? Det er den på begynnelsen ja

mkay..

Eneste jeg fant som inneholdt en lignende tone.

Dj tiesto har tatt sangen, som opprinnelig er en klassisk om jeg ikke tar helt feil, og gjort den inn i en techno greie.. Hva heter den klassiske? Det er den på begynnelsen ja

http://open.spotify.com/track/5BowktzgIbUg4OwNGP1bPs

Adagio for Strings Op. 11 komponert av Samuel Barber

Du har forresten sannsynligvis hørt den i filmen Platoon.