Halky 0 Report post Posted December 3, 2008 <-- Denne versjonen du tenker på da? Denne er ihvertfall mere rocket hehe men er sammen musikk stykket som den ovenfor Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted December 3, 2008 Takk, Solid Snake! Har leita lenge etter denne, men trodde ikke det var en lengre versjon av Ecstasy of Gold! God-sang hvertfall! Share this post Link to post Share on other sites
Halky 0 Report post Posted December 3, 2008 Hehe bare hyggelig og være til hjelp Og joda det stykket er nok såpass langt eller litt lengere siden den scenen i filmen som det stykket er laget til er passe langt Har du ikke sett filmen enda så anbefalles den sterkt Meget fin film. Share this post Link to post Share on other sites
fredx9 2 Report post Posted December 4, 2008 Jeg lurer på hva sangen til nelly.no reklamen heter. Noe techno-greier, der litt av tekstlinjen før reklamen slutter er "... for the last time". Noen som vet dette? Share this post Link to post Share on other sites
hankey 0 Report post Posted December 4, 2008 Jeg lurer på hva sangen til nelly.no reklamen heter.Noe techno-greier, der litt av tekstlinjen før reklamen slutter er "... for the last time". Noen som vet dette? Travel as I Wait - Tomas Halberstad Share this post Link to post Share on other sites
fredx9 2 Report post Posted December 5, 2008 Det var det! Tusen takk. Share this post Link to post Share on other sites
BlueGrot 0 Report post Posted December 6, 2008 http://www.wildbits.com/tunatic/ Nå kan dere stenge tråden, slike hjelpetråder for innavl er klassesymptom på et styrtende forum. Share this post Link to post Share on other sites
sparky 0 Report post Posted December 8, 2008 (edited) Hva i all verden heter de siste sangene på Cubus og Polar o. pyret reklamene?! Jeg måååå vite det!! Edited December 8, 2008 by sparky Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 0 Report post Posted December 8, 2008 Hjelp fort! Hva heter sangene i fatso?! I hvert fall på slutten Du hører litt av den her: Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 0 Report post Posted December 9, 2008 Noen som veit?! Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted December 13, 2008 Powerman 5000 - When Worlds Collide Hvilket spill er denne sangen fra? Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted December 14, 2008 Twisted Metal? Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted December 16, 2008 Kan ikke huske å ha rørt Twisted Metal. Jeg har hatt det på tungen i ei uke nå, det spiser meg opp at jeg ikke kommer på det :/ Share this post Link to post Share on other sites
Sleepz 0 Report post Posted December 16, 2008 Tror da den skal være fra et WWE spill om jeg ikke tar helt feil, hvilket derimot vet jeg ikke Stod "THPS2(Tony Hawk's Pro Skater 2) featured "When Worlds Collide", SX SuperStar and Shaun Palmer's Pro Snowboarder as well as NHL Hitz 20-03 featured "Bombshell" and "When Worlds Collide," på Wikipedia, kanskje noen av de ringer en bjelle Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted December 16, 2008 Den er jo på Tony Hawk 2! Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted December 17, 2008 Der var det ja! Ah, alt falt på plass med Tony Hawk Pro Skater 2. Herlig. Takk! Share this post Link to post Share on other sites
farao 0 Report post Posted December 31, 2008 Nokså sært, dog la gå. Voice sender en slags jingle for seg selv. I denne video-jingelen spilles det av noe jeg tror er fra en film. Blir gal snart. Det er noen røde equalizerlinjer som "danser" over skjermen. Blir gal om jeg hører den noen flere ganger nå Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 0 Report post Posted January 4, 2009 Noen som husker en sang med "my life" eller noe. Musikkvidoen er: At han sitter på en datamaskin der etter ringer en jente som er på en konsert i en tunnel, han løper og forter seg til tunnel og hopper også videre. Fyren hopper ned ifra en bro også under en lastebil. Noen veit hvem sang? Vis du veit, link til musikk video please. Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted January 4, 2009 Bon Jovi - it's my life Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 0 Report post Posted January 6, 2009 TAKK! Noen som veit hvem sang dette er ? http://www.youtube.com/watch?v=0KdIrzsi4IA Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted January 6, 2009 Nine Inch Nails - Just Like You Imagined IKKE HVEM PL0x Share this post Link to post Share on other sites
Hurricane 0 Report post Posted January 7, 2009 Noen som veit hvilken sang det er some har disse lyricsa? Jeg skrev de setningene jeg kunne, sangen synges av en mannstemme og hoved instrumentet er et piano. Sangen er forholdsvis rolig. She lives on this illusion roadWhere ever you go I did a little love with a faithful of rust You’ve been looking for someone you trust We go where the wild birds go I did a love without a night with feelings Love a hostile condition Love me where ever you are Love me where ever you are Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted January 7, 2009 Wire to Wire - Razorlight Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Dott 0 Report post Posted January 12, 2009 treng hjelp. Såg filmen "Forrest Gump" for 5 gong i går, så lurte eg på kva den eine songen hette. Det er noko slik: "Hey ho, whats that sound, everybody lookslike going down" elns. Den var når Gump var i Vietnam. Takker på forhånd Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted January 12, 2009 Buffalo Springfield - For What It's Worth http://www.youtube.com/watch?v=vJV44YV69z0 Den? Share this post Link to post Share on other sites