Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kowalski

Hjelp til å finne sang??

Recommended Posts

nevermind, fant en sample og det hørtes absolutt ikke likt ut. Mulig det der er et cover av Foreigner - Can't Wait (mye mer rocka), men det kan jeg ikke hjelpe med

Edited by BcK

prøvde igjen her nå, men no luck i det hele tatt. Virker som Pete Rock tar "hidden" delen av "Hidden Bonus Track" ganske alvorlig :lol:

Men man vet ihvertall at det er spor 15 på albumet "The Black Album (Pete Rock Remix)", så burde gå ann å finne ut av det sånn. Jeg fant ikke en skit nå, men er midt på natta og hodet fungerer ikke helt som det skal tongue.png

hørte en sang mens jeg var i bulgaria nå og den hørtes grei ut men finner ikke artisten..

eneste jeg husker er fra refrenget som gikk noe som dette

now its to late, to late, take a life on cocaine

er vel metal sjanger.

Hmm jeg kan ikke finne den sangen/melodien fra det klippet der i soundtracket til LoTR 3 og jeg har soundtracket her, men kanke finne den melodien der.

Sikker på at det ikke er en egen melodi som er laget for spillet og som ikke er med i filmen?

Sangen er jo også med i LOTR Return Of The King, den som startet på 3:04 i den linken jeg linket.

Forskjellen er jo selvfølgelig at det da er med stemmer i filmen. :(

Jeg vet ikke om sangen kommer i midten av en annen sang eller noe.

Jeg satt å hørte Coldplay sangen "When i ruled the world", så tenkte jeg plutselig over noe. Det som kommer etter han synger, "sweep the streets i used to roam"(tror jeg det er :() på omkring 0:29 de to langstrakte tonene. Jeg vet har hørt akkurat det i en sang et eller annet sted før, minner om noe bra! Men kommer faen ikke på hva det er, og det gjør meg frustrert!

Help me!

LINK TIL SANG

Edited by Keown

Jeg satt å hørte Coldplay sangen "When i ruled the world", så tenkte jeg plutselig over noe. Det som kommer etter han synger, "sweep the streets i used to roam"(tror jeg det er :( ) på omkring 0:29 de to langstrakte tonene. Jeg vet har hørt akkurat det i en sang et eller annet sted før, minner om noe bra! Men kommer faen ikke på hva det er, og det gjør meg frustrert!

Help me!

LINK TIL SANG

Du har sannsynligvis hørt det i mange sanger. Helt standard skifte for en sang som går i en bestemt skala.

(Beklager til alle musikere om terminologien min ikke er helt god... men dere vet hva jeg mener! tongue.png).

viasat4 har en reklame nå for american gladiators.

Noen som vet hva sangen heter?

Er hiphop med litt syk beat

edit: fant den, var roots manuva - witness

Sangen er jo også med i LOTR Return Of The King, den som startet på 3:04 i den linken jeg linket.

Forskjellen er jo selvfølgelig at det da er med stemmer i filmen. :lol:

Jeg vet ikke om sangen kommer i midten av en annen sang eller noe.

EDIT: Den heter 'The Grey Havens'

Jeg lurer på hva temaet i begynnelsen av denne heter.

Edited by Gekonody

Minnie Riperton - Loving you :happy:

Hei. Jeg vet ikke hva denne sangen heter, men husker musikkvideoen.

Jeg vil kalle det en techno-sang (dvs laget med maskiner og utstyr og ikke noen ordentlige instrumenter). Er noen år gammel tror jeg.

Det er en kvinne som vandrer rundt i New York og bærer på hjertet sitt, og størrelsen på hjertet reflekterer hvor glad hun er. I starten er det gigantisk og hun klarer så vidt å bære det, men etterhvert blir det mindre og mindre. Til slutt er det på størrelse med en baby, og da møter hun en kar som sier "Is that your heart? It's big!". Så drar de på date og hjertet blir kjempestort igjen.

Hvis noen kan gi meg tittelen på denne sangen skal jeg bombe deg med nakenbilder (av meg selv). :happy:

Jeg vil kalle det en techno-sang (dvs laget med maskiner og utstyr og ikke noen ordentlige instrumenter). Er noen år gammel tror jeg.

Det er en kvinne som vandrer rundt i New York og bærer på hjertet sitt, og størrelsen på hjertet reflekterer hvor glad hun er. I starten er det gigantisk og hun klarer så vidt å bære det, men etterhvert blir det mindre og mindre. Til slutt er det på størrelse med en baby, og da møter hun en kar som sier "Is that your heart? It's big!". Så drar de på date og hjertet blir kjempestort igjen.

Hvis noen kan gi meg tittelen på denne sangen skal jeg bombe deg med nakenbilder (av meg selv). :happy:

You have m :boxed: il. :D

Tusen takk! :D

Jeg lurer på hvordan jeg får fatt i hele sangen Metallica bruker på introen på mange av konsertene sine. Tror den er fra "For en neve dollar" (For a fistful of dollars/The Good, the bad and the ugly) med Clint Eastwood. Har leita rundt omkring men finner ikke versjonen jeg leter etter; Litt mer rocka, bra lydkvalitet, og TROR det er Metallica selv som har lagd deg.

Noen som vet?

Hehe det stykke du leter etter heter The Ecstasy of Gold" from og er fra filmen The Good , the bad and the ugly. Og det er Ennio Morricone som har laget stykke.

Se her:

The Ecstasy Of Gold ligger op S&M DISC 1. ganske digg sang

Nei, det er ikke dette stykket jeg mener. Versjonen er mye lengre, og mye mer rocka. Er ikke sikker på om det er Metallica som spilte denne når jeg hørte den, men ligna veldig.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...