BcK 221 Report post Posted August 28, 2008 (edited) nevermind, fant en sample og det hørtes absolutt ikke likt ut. Mulig det der er et cover av Foreigner - Can't Wait (mye mer rocka), men det kan jeg ikke hjelpe med Edited August 28, 2008 by BcK Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted August 28, 2008 prøvde med shazam på iphone, men den fant ikke Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 29, 2008 prøvde igjen her nå, men no luck i det hele tatt. Virker som Pete Rock tar "hidden" delen av "Hidden Bonus Track" ganske alvorlig Men man vet ihvertall at det er spor 15 på albumet "The Black Album (Pete Rock Remix)", så burde gå ann å finne ut av det sånn. Jeg fant ikke en skit nå, men er midt på natta og hodet fungerer ikke helt som det skal Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted August 29, 2008 http://www.zshare.net/audio/17803880698a554d/Trenger navn og artist på sangen som starter 05:53. Massive forumcreds til den som finner det ut. Little Boy Blues - Seed Of Love. Det er i hvertfall orginalen. Share this post Link to post Share on other sites
Jamasterjay 0 Report post Posted August 29, 2008 Takk skal du ha, Crom! Share this post Link to post Share on other sites
Deception 0 Report post Posted September 3, 2008 hørte en sang mens jeg var i bulgaria nå og den hørtes grei ut men finner ikke artisten.. eneste jeg husker er fra refrenget som gikk noe som dette now its to late, to late, take a life on cocaine er vel metal sjanger. Share this post Link to post Share on other sites
magneman 0 Report post Posted September 20, 2008 Har lenge lurt på hva en Ringenes Herre sang heter. Sangen starter på 3:04 http://www.youtube.com/watch?v=gBRImdfuDK0 Sangen er også med i starten av The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II: The Rise of the Witch King introen: Share this post Link to post Share on other sites
Halky 0 Report post Posted September 20, 2008 Hmm jeg kan ikke finne den sangen/melodien fra det klippet der i soundtracket til LoTR 3 og jeg har soundtracket her, men kanke finne den melodien der. Sikker på at det ikke er en egen melodi som er laget for spillet og som ikke er med i filmen? Share this post Link to post Share on other sites
magneman 0 Report post Posted September 21, 2008 Sangen er jo også med i LOTR Return Of The King, den som startet på 3:04 i den linken jeg linket. Forskjellen er jo selvfølgelig at det da er med stemmer i filmen. Jeg vet ikke om sangen kommer i midten av en annen sang eller noe. Share this post Link to post Share on other sites
Keown 0 Report post Posted September 21, 2008 (edited) Jeg satt å hørte Coldplay sangen "When i ruled the world", så tenkte jeg plutselig over noe. Det som kommer etter han synger, "sweep the streets i used to roam"(tror jeg det er ) på omkring 0:29 de to langstrakte tonene. Jeg vet har hørt akkurat det i en sang et eller annet sted før, minner om noe bra! Men kommer faen ikke på hva det er, og det gjør meg frustrert! Help me! LINK TIL SANG Edited September 21, 2008 by Keown Share this post Link to post Share on other sites
fredx9 2 Report post Posted September 25, 2008 Jeg satt å hørte Coldplay sangen "When i ruled the world", så tenkte jeg plutselig over noe. Det som kommer etter han synger, "sweep the streets i used to roam"(tror jeg det er ) på omkring 0:29 de to langstrakte tonene. Jeg vet har hørt akkurat det i en sang et eller annet sted før, minner om noe bra! Men kommer faen ikke på hva det er, og det gjør meg frustrert! Help me! LINK TIL SANG Du har sannsynligvis hørt det i mange sanger. Helt standard skifte for en sang som går i en bestemt skala. (Beklager til alle musikere om terminologien min ikke er helt god... men dere vet hva jeg mener! ). Share this post Link to post Share on other sites
shorty 1 Report post Posted September 28, 2008 viasat4 har en reklame nå for american gladiators. Noen som vet hva sangen heter? Er hiphop med litt syk beat edit: fant den, var roots manuva - witness Share this post Link to post Share on other sites
Sondrety 0 Report post Posted October 7, 2008 Flaks Reklamen? Share this post Link to post Share on other sites
Gekonody 0 Report post Posted October 10, 2008 (edited) Sangen er jo også med i LOTR Return Of The King, den som startet på 3:04 i den linken jeg linket.Forskjellen er jo selvfølgelig at det da er med stemmer i filmen. Jeg vet ikke om sangen kommer i midten av en annen sang eller noe. EDIT: Den heter 'The Grey Havens' Jeg lurer på hva temaet i begynnelsen av denne heter. Edited October 12, 2008 by Gekonody Share this post Link to post Share on other sites
Artic 0 Report post Posted October 10, 2008 Jeg lurer på hva temaet i begynnelsen av denne heter. Den heter When Johnny comes marching home Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted November 16, 2008 noen som vet hva sangen fra 04:11 til 04:50 heter? http://www.youtube.com/watch?v=fcrDqKiMMwM Share this post Link to post Share on other sites
goldshot1 0 Report post Posted November 16, 2008 Minnie Riperton - Loving you Share this post Link to post Share on other sites
fredx9 2 Report post Posted November 17, 2008 Hei. Jeg vet ikke hva denne sangen heter, men husker musikkvideoen. Jeg vil kalle det en techno-sang (dvs laget med maskiner og utstyr og ikke noen ordentlige instrumenter). Er noen år gammel tror jeg. Det er en kvinne som vandrer rundt i New York og bærer på hjertet sitt, og størrelsen på hjertet reflekterer hvor glad hun er. I starten er det gigantisk og hun klarer så vidt å bære det, men etterhvert blir det mindre og mindre. Til slutt er det på størrelse med en baby, og da møter hun en kar som sier "Is that your heart? It's big!". Så drar de på date og hjertet blir kjempestort igjen. Hvis noen kan gi meg tittelen på denne sangen skal jeg bombe deg med nakenbilder (av meg selv). Share this post Link to post Share on other sites
hankey 0 Report post Posted November 17, 2008 Hei. Jeg vet ikke hva denne sangen heter, men husker musikkvideoen.Jeg vil kalle det en techno-sang (dvs laget med maskiner og utstyr og ikke noen ordentlige instrumenter). Er noen år gammel tror jeg. Det er en kvinne som vandrer rundt i New York og bærer på hjertet sitt, og størrelsen på hjertet reflekterer hvor glad hun er. I starten er det gigantisk og hun klarer så vidt å bære det, men etterhvert blir det mindre og mindre. Til slutt er det på størrelse med en baby, og da møter hun en kar som sier "Is that your heart? It's big!". Så drar de på date og hjertet blir kjempestort igjen. Hvis noen kan gi meg tittelen på denne sangen skal jeg bombe deg med nakenbilder (av meg selv). Share this post Link to post Share on other sites
fredx9 2 Report post Posted November 18, 2008 Hei. Jeg vet ikke hva denne sangen heter, men husker musikkvideoen.Jeg vil kalle det en techno-sang (dvs laget med maskiner og utstyr og ikke noen ordentlige instrumenter). Er noen år gammel tror jeg. Det er en kvinne som vandrer rundt i New York og bærer på hjertet sitt, og størrelsen på hjertet reflekterer hvor glad hun er. I starten er det gigantisk og hun klarer så vidt å bære det, men etterhvert blir det mindre og mindre. Til slutt er det på størrelse med en baby, og da møter hun en kar som sier "Is that your heart? It's big!". Så drar de på date og hjertet blir kjempestort igjen. Hvis noen kan gi meg tittelen på denne sangen skal jeg bombe deg med nakenbilder (av meg selv). You have m il. Tusen takk! Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted December 2, 2008 Jeg lurer på hvordan jeg får fatt i hele sangen Metallica bruker på introen på mange av konsertene sine. Tror den er fra "For en neve dollar" (For a fistful of dollars/The Good, the bad and the ugly) med Clint Eastwood. Har leita rundt omkring men finner ikke versjonen jeg leter etter; Litt mer rocka, bra lydkvalitet, og TROR det er Metallica selv som har lagd deg. Noen som vet? Share this post Link to post Share on other sites
Halky 0 Report post Posted December 3, 2008 Hehe det stykke du leter etter heter The Ecstasy of Gold" from og er fra filmen The Good , the bad and the ugly. Og det er Ennio Morricone som har laget stykke. Se her: Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted December 3, 2008 The Ecstasy Of Gold ligger op S&M DISC 1. ganske digg sang Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted December 3, 2008 Nei, det er ikke dette stykket jeg mener. Versjonen er mye lengre, og mye mer rocka. Er ikke sikker på om det er Metallica som spilte denne når jeg hørte den, men ligna veldig. Share this post Link to post Share on other sites