Sign in to follow this  
Kowalski

Hjelp til å finne sang??

Recommended Posts

Hadde sikkert sluppet å spør her hadde jeg bare ikke vært så lat :D

Hva heter melodien i GFC initials nr1

Altså denne: http://video.google.com/videoplay?docid=-2074480323655527182

Takk :D

Det er kjenningsmelodien fra The Benny Hill Show

:D

Takker :D med den hjelpen og litt googling fant jeg ut at den orginalt heter Yakety Sax spilt av Boots Randolph.

Jeg er på utkikk etter en ny/moderne/remixet versjon av Beethovens 9. Symphony (aka "Ode to Joy"). Det er ikke noe techno-faenskap. Sjangeren er vel kanskje pop/rock. Det er lagt på slagverk. Det er det eneste jeg husker. Noen som vet artistnavnet/arrangøren?

Reklamen til programmet "allsang på grensen"?

Postgirobygget - En Solskinnsdag :D

hva heter sangen med en tekst noe ala dette: "Alle vet at du er billig, alle vet at du er løs, alle vet at du er villig" osv

bare hørte den på random fest.

Takk

Dro fram noen gode Futurama episoder som jeg satt meg ned å så på her. Når jeg kom til den siste episoden i sesong 2 (Episode 20) kom det en låt som jeg ikke kunne huske navnet på. Det er en ganske fengende og morsom låt, ganske gammel.

Jeg har bare hørt den et par ganger når jeg var liten drittunge og et par ganger på radion i nyere tid, men jeg har aldri hørt tittel. Husker brodærn hørte en del på den så det hadde vært moro å finne ut artist og tittel.

Det er vel noe tekst inn i bilde, men som sagt, jeg var drittunge... Refrenget er noe sånn som.. litt spess, men det er på en måte "duap get up and duap, duap aaaaaa duap, duuuuuuuuuap ohhhh duap...." Det der høres sikkert helt på trynet og det er sikkert overhodet ikke det de synger.

Anyways, hvis noen har en clue... :D

EDIT: Har prøvd med mange "finne låt og artist programmer" som TrackID og Tunatic, men ingenting. Jeg kan eventuelt få lasta opp et klipp fra det her.

Dro fram noen gode Futurama episoder som jeg satt meg ned å så på her. Når jeg kom til den siste episoden i sesong 2 (Episode 20) kom det en låt som jeg ikke kunne huske navnet på. Det er en ganske fengende og morsom låt, ganske gammel.

Jeg har bare hørt den et par ganger når jeg var liten drittunge og et par ganger på radion i nyere tid, men jeg har aldri hørt tittel. Husker brodærn hørte en del på den så det hadde vært moro å finne ut artist og tittel.

Det er vel noe tekst inn i bilde, men som sagt, jeg var drittunge... Refrenget er noe sånn som.. litt spess, men det er på en måte "duap get up and duap, duap aaaaaa duap, duuuuuuuuuap ohhhh duap...." Det der høres sikkert helt på trynet og det er sikkert overhodet ikke det de synger.

Anyways, hvis noen har en clue... :D

EDIT: Har prøvd med mange "finne låt og artist programmer" som TrackID og Tunatic, men ingenting. Jeg kan eventuelt få lasta opp et klipp fra det her.

Hanson - Mmmbop? :D

:D :D :D

Visst faen!

EDIT: Hahaha... Takk,takk lepow! :D

Det er en instrumental gitar/piano-sang -såvidt jeg husker- når Braff kjører Sam hjem på motorsykkelen første gang etter å ha vært hos legen og møtt henne. Har prøvd å finne den forgjeves, men uten suksess. Noen som vet?

EDIT: i filmen garden state altså

Edited by Melbert

Jeg leter etter èn sang. Den går vell under fellesbetegnelsen "Techno" og det er to barn/personer med lys stemme (ikke pipestemme) som synger. Er nok to kvinnemennesker. De synger det samme om igjen ganske ofte. De synger på ett merkelig språk (Mulig fordi jeg bare har hørt sangen èn gang :D ), mulig det er Nederlandsk.

Tror den sklir lett under kategorien "fjortis" og "rånemusikk".

Var forøvrig fra noen rånere i 240 jeg hørte den også

8972327[/snapback]

Jeg lurer på hva en del sanger i lord of the rings heter.

Slik som sangen i denne parodien:

Jeg leter etter èn sang. Den går vell under fellesbetegnelsen "Techno" og det er to barn/personer med lys stemme (ikke pipestemme) som synger. Er nok to kvinnemennesker. De synger det samme om igjen ganske ofte. De synger på ett merkelig språk (Mulig fordi jeg bare har hørt sangen èn gang :D ), mulig det er Nederlandsk.

Tror den sklir lett under kategorien "fjortis" og "rånemusikk".

Var forøvrig fra noen rånere i 240 jeg hørte den også

8972327[/snapback]

Peaches? Med sangen Rosa Helikopter?

Merkelig språk ja... glem Peaches da. tongue.png

Edited by PlatypusPedersen

Som hver søndag så bruker jeg å se på notatene mine om jeg har noe nedrablet som jeg er ute etter, og der står det:

"Wherever You Go, Whatever You Do". Poprock allaballa tror jeg. Noen aning?

Richard Marx - Right Here Waiting?