torhol3 0 Report post Posted September 23, 2012 (edited) God dag! Lurte på om noen har greier på hva som skjer med Norway 5 serveren på DayZ? Den har vært nede en god stund, og lurer på om det er noen sjangs for at den kommer opp igjen. Edited September 23, 2012 by torhol3 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 23, 2012 Hei og velkommen til forumet... Fikk connectet til den med en gang - så den er oppe og går. Share this post Link to post Share on other sites
torhol3 0 Report post Posted September 23, 2012 Takk! Men er du sikker på at den er oppe? Får ikke opp Norway 5 på hverken Six Launcher eller PlayWithSix :S Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted September 23, 2012 Har du sjekket filtreringen? Ikke huk av for region, ping osv.. Skriv kun Norway i søkefeltet. Mvh humaN Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 23, 2012 Jeg var inne i lobby på den 5-10min etter rapporten ble lagt i forumet Spiller du med riktig beta patch(ift server versjonen)? Jeg bruker verken Six eller noen form for launcher, så jeg kan ikke gi noe godt svar på innstillinger i de 3djeparts programmene Share this post Link to post Share on other sites