Krigsforbryter

Humortråden

Recommended Posts

Bwaaaah!!! prøvde nettopp slender.... fy F! så jæveli skummelt.. :iiiiik: :iiiiik:

Jeg skrek så hele nabolaget våknet er jeg sikker på. allerede etter bankelyden kom så kjente jeg bæsjen som stanga i trusekanten der jeg gikk.

Til dere som spiller, kommer dere til ark 5, så IKKE snu i tunnelen , da er dere doomed :hitler::wub: :wub:

Syns ikke spillet er så ekkelt jeg :p Første gangen jeg spilte det var det litt sånn små ekkelt når jeg kom til 5 arket, så var creepy inni bygninga på 7 :p Men var kjedli, for han kom når jeg var i et rom med en ingang :p men freaky å sånn "iiiik" syns jeg ikke noe om :p DayZ er verre xD

Syns ikke spillet er så ekkelt jeg :p Første gangen jeg spilte det var det litt sånn små ekkelt når jeg kom til 5 arket, så var creepy inni bygninga på 7 :p Men var kjedli, for han kom når jeg var i et rom med en ingang :p men freaky å sånn "iiiik" syns jeg ikke noe om :p DayZ er verre xD

SinnaMulti liker litt andre typer spill han :biggrin:

bawhwhwhaha, "humping the fucking thing again", " just land and drive the fuck off", "climb the wall, climb the wall, climb the wall, climb the wall, ".

og på slutten " ah ah ah, i fucking suck!".

den mest episke rage quitten