Gal Sektleder 342 Report post Posted May 6, 2014 Jeg vet ikke om jeg skal elske det eller hate det. Sikkert begge deler Her er morroheter! Fnis, det der er jo Erna Solberg, ikke et rakt bein i hele kroppen Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 6, 2014 Jeg ELSKER politikk i humorsammenheng /sarcasm (<3) Også, siden vi er inne på Frozen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted May 7, 2014 Jeg ELSKER politikk i humorsammenheng /sarcasm (<3) Også, siden vi er inne på Frozen Jeg ELSKER den videoen :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
dkt 11 Report post Posted May 7, 2014 Synes dette er en av de bedre. OBS OBS SPOILERS (fra GoT) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 8, 2014 Synes dette er en av de bedre. OBS OBS SPOILERS (fra GoT) Hahahaha, jeg knakk sammen på slutten med Hodor Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 9, 2014 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 9, 2014 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted May 10, 2014 Når jeg var ute å kjørte traktor i dag så traff jeg katta vår nede på jordet. Stoppa for å snakke litt med han og han ville selvsagt ha kos. Her tok jeg video mens han skulle rulle seg på ryggen som alle katter som vil ha kos gjør. Problemet var at det var i ei grøft. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted May 11, 2014 Laffen da! ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted May 11, 2014 Når jeg var ute å kjørte traktor i dag så traff jeg katta vår nede på jordet. Stoppa for å snakke litt med han og han ville selvsagt ha kos. Her tok jeg video mens han skulle rulle seg på ryggen som alle katter som vil ha kos gjør. Problemet var at det var i ei grøft. Jeg trodde først du traff katta med traktoren... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 11, 2014 Litt annen story når ting spilles i revers Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 12, 2014 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted May 12, 2014 Sesongfinale 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 12, 2014 Tror jeg posta denne før en gang, men herregud xD http://www.youtube.com/watch?v=wJZGxL-8DTk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Line 8 Report post Posted May 12, 2014 (Meget sannsynlig fake, men ååh så gøy..) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 12, 2014 Tror jeg posta denne før en gang, men herregud xD http://www.youtube.com/watch?v=wJZGxL-8DTk Ifølge kommentarene på Youtube så er det siste bildet der av svigermora hans og Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted May 12, 2014 Herregud det var lenge siden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted May 13, 2014 https://vine.co/v/M1FphbAgBTm Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted May 13, 2014 Kan vi få en slik en på Norway 01? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 13, 2014 Drøyt ass 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 14, 2014 Gal Sektleder sendte meg bilde av penisen sin idag. Ganske imponert 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted May 14, 2014 Satan, de gutta der er drøye! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted May 15, 2014 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites