stappa 43 Report post Posted April 27, 2014 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 27, 2014 Herregud for en episk reklame. På grunn av den har jeg brukt tre timer på Youtube og surfet morsomme reklamer Takk. Det var den lesedagen. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 27, 2014 Herregud for en episk reklame. På grunn av den har jeg brukt tre timer på Youtube og surfet morsomme reklamer Takk. Det var den lesedagen. Prorcastination! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 28, 2014 Ja, så jævla. Det er ikke bra ass. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted April 29, 2014 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 29, 2014 Tror det der er en vellkjent fantasi i køer, på fly etc etc.. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dkt 11 Report post Posted April 29, 2014 Synes denne var genial 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 29, 2014 Bra video DKT Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 30, 2014 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 30, 2014 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 30, 2014 høh? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 30, 2014 XKCD.com: A webcomic of romance, sarcasm, math, and language. 8.8.8.8 er en DNS-server som google eier. Den er gratis for alle å bruke. Google avslutter også en del prosjekter årlig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted April 30, 2014 Den var nok litt mer "forståelig" for oss som jobber med nettverk til daglig. Google har mange tjenester som er kjente (referert i stripen), men 8.8.8.8 dns-serveren har blitt utrolig utbredt de siste årene (enda det ikke akkurat er noen promotert tjeneste), hvilket er hva stripen spiller på. Halvmorsom, men for et begrenset publikum imo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 30, 2014 I likhet med alle andre xkcd-stripene Jeg lo, riktignok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted May 3, 2014 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted May 4, 2014 HAhaahahahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 4, 2014 Gjør dette sammen med noen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted May 5, 2014 Hahahahahahah skratt lo av denne her !! Oh no, this changes everything Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted May 5, 2014 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted May 5, 2014 Hahaha random shit Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 6, 2014 Jeg vet ikke om jeg skal elske det eller hate det. Sikkert begge deler Her er morroheter! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 6, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=aznFLJ5qjl8 :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted May 6, 2014 Så denne også http://youtu.be/78g0SyQjU1s Quote Share this post Link to post Share on other sites