Ecl1pseFTW 1 Report post Posted September 16, 2012 hva syntes dere?- Ecl1pse 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted September 16, 2012 Var mange fine kills der Er det noe nytt at det meste synes på kartet ditt? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 16, 2012 Episk C4 bruk *sitter å smiler akkurat nå* Share this post Link to post Share on other sites
Dorull x 5 Report post Posted September 16, 2012 fikk lyst til å spille BF3 jeg nå ;$ Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted September 16, 2012 Flott video:) et spørsmål, spiller du hardcoremod siden du dreper med et skudd på sniper? Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted September 16, 2012 Av ren nyskjerrighet, hvem er du? ser ingen nordmann i Epsilon Roosteren bortsett fra Osk? Share this post Link to post Share on other sites
Ecl1pseFTW 1 Report post Posted September 16, 2012 Av ren nyskjerrighet, hvem er du? ser ingen nordmann i Epsilon Roosteren bortsett fra Osk? er i youtube teamet til epsilon, teamet er ikke fullt enda, og er enda ikke offisielt! Rosteren vil bli oppdatert når vi har spillerene klare Flott video:) et spørsmål, spiller du hardcoremod siden du dreper med et skudd på sniper? spiller begge deler! hardcore er når du ikke ser crosshairen og ammogreia Flott video:) et spørsmål, spiller du hardcoremod siden du dreper med et skudd på sniper? spiller begge deler! hardcore er når du ikke ser crosshairen og ammogreia Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted September 16, 2012 Av ren nyskjerrighet, hvem er du? ser ingen nordmann i Epsilon Roosteren bortsett fra Osk? er i youtube teamet til epsilon, teamet er ikke fullt enda, og er enda ikke offisielt! Rosteren vil bli oppdatert når vi har spillerene klare hva gjør man i Youtube teamet til epsilon da? bortsett fra at du sikkert får betalt av Olympus:P Share this post Link to post Share on other sites
Ecl1pseFTW 1 Report post Posted September 17, 2012 Av ren nyskjerrighet, hvem er du? ser ingen nordmann i Epsilon Roosteren bortsett fra Osk? er i youtube teamet til epsilon, teamet er ikke fullt enda, og er enda ikke offisielt! Rosteren vil bli oppdatert når vi har spillerene klare hva gjør man i Youtube teamet til epsilon da? bortsett fra at du sikkert får betalt av Olympus:P får ikke en damn shit! ihvertfall ikke enda. hva man gjør? spiller for å få klipp da Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 17, 2012 Mange kule kills, men mye spawnkilling også da Men var et spørsmål på topp som ikke fikk svar^^ Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 17, 2012 den c4-plantingen på flyet som kom etter deg er noe av det fetere jeg har sett, hehehe. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Ecl1pseFTW 1 Report post Posted September 17, 2012 Var mange fine kills der Er det noe nytt at det meste synes på kartet ditt? hvis jeg ikke tar helt feil, kan man toggle igjennom ulike visningstyper av kartet ved bruk av n eller m! husker ikke helt Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted September 17, 2012 Var mange fine kills der Er det noe nytt at det meste synes på kartet ditt? hvis jeg ikke tar helt feil, kan man toggle igjennom ulike visningstyper av kartet ved bruk av n eller m! husker ikke helt 2:05, 3:14 og 4:00 Så mye info har jeg aldri klart og få på kart eller ingame (som du ser den ene gangen der) ved og trøkke på N eller M Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 17, 2012 Joa funker det. Bruker det kartet i artilleri vogna feks, da vises splash på kartet slik at du vet hva du skyter på -- og kan skyte deg inn. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted September 17, 2012 Daså Share this post Link to post Share on other sites
Ecl1pseFTW 1 Report post Posted September 17, 2012 Var mange fine kills der Er det noe nytt at det meste synes på kartet ditt? hvis jeg ikke tar helt feil, kan man toggle igjennom ulike visningstyper av kartet ved bruk av n eller m! husker ikke helt 2:05, 3:14 og 4:00 Så mye info har jeg aldri klart og få på kart eller ingame (som du ser den ene gangen der) ved og trøkke på N eller M sjekk på keybindsa dine! er bare sånn at man kan zoome inn og out av minimapet, eller finn en tut på yt! haha Share this post Link to post Share on other sites
Razgon 8 Report post Posted September 17, 2012 Montagen ser helt super ut! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted October 15, 2012 haha..epsilon: rulefuckers og ragequiters Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted October 15, 2012 Nice nice. Kule klipp:) Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted October 15, 2012 Var fin den der ja Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted October 16, 2012 youtube-teamet, jaja nå har jeg hørt det også.. Share this post Link to post Share on other sites
Maahes 11 Report post Posted October 20, 2012 ser da tydelig at jeg nå trenger en 120hz skjerm å bedre skjermkort.. i førsten der jeg ser du slenger deg runt, ser jeg jo alt! da jeg kaster meg rundt ser jeg ikke en dritt.. ja jeg sitter da med bare 60hz og frames,!! og det er jo som å spille med 60hz og frames!! it Sucks !!! feit video da Share this post Link to post Share on other sites
KoNLaR 8 Report post Posted March 11, 2013 Syke frags og passer bra til musikken bra jobba! Share this post Link to post Share on other sites