Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ecl1pseFTW

SYK BF3 MONTAGE

Recommended Posts

Flott video:) et spørsmål, spiller du hardcoremod siden du dreper med et skudd på sniper?

Av ren nyskjerrighet, hvem er du? ser ingen nordmann i Epsilon Roosteren bortsett fra Osk?

er i youtube teamet til epsilon, teamet er ikke fullt enda, og er enda ikke offisielt! Rosteren vil bli oppdatert når vi har spillerene klare :)

Flott video:) et spørsmål, spiller du hardcoremod siden du dreper med et skudd på sniper?

spiller begge deler! hardcore er når du ikke ser crosshairen og ammogreia :)

spiller begge deler! hardcore er når du ikke ser crosshairen og ammogreia :)

Av ren nyskjerrighet, hvem er du? ser ingen nordmann i Epsilon Roosteren bortsett fra Osk?

er i youtube teamet til epsilon, teamet er ikke fullt enda, og er enda ikke offisielt! Rosteren vil bli oppdatert når vi har spillerene klare :)

hva gjør man i Youtube teamet til epsilon da? bortsett fra at du sikkert får betalt av Olympus:P

hva gjør man i Youtube teamet til epsilon da? bortsett fra at du sikkert får betalt av Olympus:P

får ikke en damn shit! ihvertfall ikke enda. hva man gjør? spiller for å få klipp da :)

den c4-plantingen på flyet som kom etter deg er noe av det fetere jeg har sett, hehehe.

• Like 1

Var mange fine kills der ;)

Er det noe nytt at det meste synes på kartet ditt? :)

hvis jeg ikke tar helt feil, kan man toggle igjennom ulike visningstyper av kartet ved bruk av n eller m! husker ikke helt :)

hvis jeg ikke tar helt feil, kan man toggle igjennom ulike visningstyper av kartet ved bruk av n eller m! husker ikke helt :)

2:05, 3:14 og 4:00

Så mye info har jeg aldri klart og få på kart eller ingame (som du ser den ene gangen der) ved og trøkke på N eller M :p

Joa funker det. Bruker det kartet i artilleri vogna feks, da vises splash på kartet slik at du vet hva du skyter på -- og kan skyte deg inn.

2:05, 3:14 og 4:00

Så mye info har jeg aldri klart og få på kart eller ingame (som du ser den ene gangen der) ved og trøkke på N eller M :p

sjekk på keybindsa dine! er bare sånn at man kan zoome inn og out av minimapet, eller finn en tut på yt! haha

Montagen ser helt super ut!

• Like 1

ser da tydelig at jeg nå trenger en 120hz skjerm å bedre skjermkort..

i førsten der jeg ser du slenger deg runt, ser jeg jo alt!

da jeg kaster meg rundt ser jeg ikke en dritt..

ja jeg sitter da med bare 60hz og frames,!! og det er jo som å spille med 60hz og frames!! it Sucks !!!

feit video da :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...