Multicyber 376 Report post Posted September 12, 2012 Heisann! Spiller som regel på norway 11, noe jeg mener å tro er server drevet av bf? ^^ isåfall, kjørte nettop typ 5 km med atv for å skaffe bensin, så får jeg rød lenke og servern rs'er.. Må no løpe tilbake de 5 km for å hente atv'n, for så å kjøre tilbake igjen Dette er som dere sikkert forstår meget irriterende, så er det mulig å få inn advarsel typ 5-10 min før? Hadde hjulpet en hel del.. Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted September 12, 2012 Battlefield hoster kun Norway 3, 4 og 5. Vi har restart advarsel 15 min før serverrestart slik at du slipper dette Share this post Link to post Share on other sites
Raventhorn 1 Report post Posted September 12, 2012 Jeg har bare sett en 5 min warning, men warning er det nå ihvertfall. Men skjer jo "un-schedueld" restarts også, og de får man ikke warning på, + at 3,4 og 5 er VELDIG mye nede. 3 er nede nå f.eks, og har vært det i flere timer. Mvh. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted September 12, 2012 Er Sons of Anarchy som driver denne serven, Arve. ;D Share this post Link to post Share on other sites
Java 25 Report post Posted September 12, 2012 Samcro..? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 12, 2012 3,4 og 5 er VELDIG mye nede. 3 er nede nå f.eks, og har vært det i flere timer. Mvh. Kan prøve med en ny betapatch i morgen Share this post Link to post Share on other sites
Raventhorn 1 Report post Posted September 13, 2012 Kan prøve med en ny betapatch i morgen Er sikkert ikke så veldig mye bedre på noen andre servere, men man merker jo veldig godt når serveren man selv spiller på er nede Har dere noen måte man kan rapportere inn cheats ol. ? Tror jeg drepte en hacker igår. Mvh. Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 13, 2012 my bad guys Share this post Link to post Share on other sites