Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
jondudd

Ban av medlemmer basert på antagelser. Oppvask?

Recommended Posts

Jeg hørte bare klaging - det er det som er mest populært tenkte jeg. Du får unnskylde meg om jeg tok feil.

Jeg er innforstått med at denne tråden garantert fører til utestengning og at dere heller ikke vil være villig til å ta denne diskusjonen, men mye heller stenger tråden. Det er uansett verdt å se dere drite på leggen igjen, samtidig som dere driter ut over hele arven til den gjengen som en gang skapte denne nettsiden og la sjel, vilje og energi ned i å drive frem det flotteste miljøet for gaming Norge har hatt, noen sinne.

Jeg undres, er det vanlig policy på dette forumet å utestenge medlemmer basert på antagelser om at personen er en annen? I dette tilfellet tror dere jeg er scavenger (som jeg ved flere anledninger innrømmer å kjenne gjennom jobb), og basert på dette planlegger dere å stenge meg ute fra forumet. Det er altså nok for dere å anta noe for å handle? Det er opp til flere som poster ved dette forumet jeg kunne tatt for å være scavenger, på en daglig basis. Bunner det kanskje mer i et par ubehagelige sannheter i en tidligere tråd, og krass kritikk dere ikke er i stand til å akseptere eller fordøye?

Selvsagt bunner dette i det faktum at jeg har valgt å være kritisk til hvordan forumet ledes i dag, og til dere som sitter med makten her. Det er kjent, og har vært kjent lenge, at dere helst unngår kritikk og tilbakemeldinger på hva dere gjør feil, uansett form. Hvorfor? Slik at forumet kan dø enda litt til? Slik at dere kan slå dere på brystet og påberope dere moralens høyborg mens dere stolt proklamere hvordan dere er "the good guys" på nettet?

Jeg utfordrer dere, la denne tråden være åpen, ta debatten og vis litt ryggrad. Det er i alle fall sånn vi voksne gjør det. Vær også voksne nok til å innrømme foran deres 10 aktive brukere at dere banner på mistanke og antagelser om hvem en person er. Det er ikke noe dere kommer godt ut av, men det kan jo kanskje være på tide at dere slutte å circle wanke hverandre på et skjult fora mens dere slenger dritt om brukere dere ikke liker, driver utestenging av medlemmer dere har problemer med på andre arenaer enn forumet og generelt sett oppfører dere som noen maktsyke drittstøvler. Vis den samme modenheten nå, som dere ellers gjør i deres moderering og moralisering av dette forumet. I dare you.

gay

Ble ikke du akkurat i sammen med Mariel da Drozo, så går du ut public og sier du er gay?

Trodde hun kom til å hate home, han antyder tross alt mellom linjene at menn skifter lag etter å ha prøvd Mariell :huh:

• Like 1

Kanskje på tide å rydde opp i tråden? Den har sklidd ut i god ny battlefield.no stil.

jonduddx2 er ikke meg, jeg tar sterk avstand fra slike skitne forsøk på å sverte mitt gode navn og rykte.

Nord Korea, for når jeg klager på kommunismen der og får slengt i trynet at "dette er verdens beste land å bo i" så vil jeg le meg skakk hver gang. Eventuelt havner jeg i arbeidsleir og dør, men det er fremdeles bedre enn å bli gruppevoldtatt av en gjeng med somaliere ute etter søtt blåhvitt kjøtt som meg selv.