FredsmeglarN 51 Report post Posted September 30, 2012 Jupp Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted September 30, 2012 Matte? Er det snakk om differensialer eller? Share this post Link to post Share on other sites
jondudd 8 Report post Posted September 30, 2012 Den kan jo henge i luften til noen kommer nært nok til å fortjene et svar Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted September 30, 2012 Skal dedikere hele neste uke på det!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Jck 20 Report post Posted October 1, 2012 Lett. Jondudd = Jon(atan)/atan + Dudd(heim)/heim ... Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted October 1, 2012 hvem bryr seg hahahahaha Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted October 1, 2012 Jeg? Jondudd = J(0(n) du/dx), x = d Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 1, 2012 plutselig ble tråden nesten litt spennende like vel! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 1, 2012 Gir opp !!! 7 Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted October 1, 2012 Ahaha. Pent Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted October 1, 2012 Det gjør liksom ikke noe og få parkeringsbot på 1500kr fordi jeg ikke gadd og få bort til automaten der man får GRATIS billett når jeg handla lunsj I dag (3min inne I butikken). Kan bare få inn på forumet her og lese denna tråden så må jeg le litt igjen :-D @avean: kjeder deg som gadd og lage den der? :-P Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted October 1, 2012 Hahaha! Avean, my fuckin' hero!! Er det råeste EVER!! Made my decade Men ikke for å være hestkuk, men er det ikke 3 D'er i jondudd? I så tilfelle, blir det feil på regnestykket ditt? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 1, 2012 Hahaha! Avean, my fuckin' hero!! Er det råeste EVER!! Made my decade Men ikke for å være hestkuk, men er det ikke 3 D'er i jondudd? I så tilfelle, blir det feil på regnestykket ditt? fuck 1 Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted October 1, 2012 Hahaha Share this post Link to post Share on other sites
Dorull x 5 Report post Posted October 2, 2012 HAHAH!!! Lo godt av det regnestykket der Synd at du glemte av en D, spennende hva neste svar blir Share this post Link to post Share on other sites
jondudd 8 Report post Posted October 2, 2012 Du glemte å lukke parentesen i age-variabelen din. Ikke rart det ble feil 1 Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted October 4, 2012 Spiser tortillachips jeg. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted October 4, 2012 Med dipp? Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted October 4, 2012 men denne oppvasken, blir det med yes eller zalo? trenger noe råd Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted October 4, 2012 Det blir vel med salpetersyre regner jeg med Share this post Link to post Share on other sites