Joks 10 Report post Posted September 9, 2012 Tenkte vi måtte ha en tranport tråd denne gangen også. Jeg starter med å si at jeg har en plass ledig i min bil fra Oslo. Share this post Link to post Share on other sites
Deraneo 0 Report post Posted September 9, 2012 Min! Bur framleis på Grønland. Einaste er, eg kan ikkje reise før tidleg fredag, so om det opnar dørene torsdagen, får nokon andre ta den plassen. Share this post Link to post Share on other sites
Captain Zalo 1 Report post Posted September 9, 2012 Sado? Carpulings? Share this post Link to post Share on other sites
Kernnun 0 Report post Posted September 9, 2012 Har du plass elle Error? Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted September 10, 2012 mOlder fikk plassen min Share this post Link to post Share on other sites
Deraneo 0 Report post Posted September 10, 2012 Edit: Scratch that. Andre ting har dukka opp for meg denne helga, og må stå over. Vonar me sjåast til våren att Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted September 11, 2012 Synes det er dårlige prioriteringer på folk her vlan er jo epic!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 11, 2012 Sado? Carpulings? Ja, shure! Skal vi dra torsdagen eller fræddan? Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted September 11, 2012 Ålesund - Vlan. Plass søkes herved i bil. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 11, 2012 hvis jeg får tak i billett i år, så har jeg en eller to ledige plasser fra oslo, avhengig av hvor mye datautstyr passasjerer har med :-) Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 11, 2012 Oooooh, jeg vil sitte på med qed! Share this post Link to post Share on other sites
Captain Zalo 1 Report post Posted September 11, 2012 Sado? Carpulings? Ja, shure! Skal vi dra torsdagen eller fræddan? Torsdawg. Share this post Link to post Share on other sites
Kernnun 0 Report post Posted September 18, 2012 Noen som drar forbi Tønsberg? Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 26, 2012 Oooooh, jeg vil sitte på med qed! sry, får ikke meldt meg på :-( Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 26, 2012 Aaaaaaw Så frem til masse tafsing jo! Men, har ordnet meg transport i alle fall Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 26, 2012 Enda godt at jeg ikke kan da, Einar ringte og lurte på om jeg hadde plass til Panic.. Hadde ALDRI tørt å ha verdens strengeste mann i passasjersete uten deg som klappet meg på hodet fra baksetet :-( Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 27, 2012 Haha. Panic er faktisk er superkosebamse bare du klør ham i nakken litt Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted September 27, 2012 noen som har en ledig plass til en hyggelig fyr fra oslo? Share this post Link to post Share on other sites
asdfteam 0 Report post Posted September 28, 2012 Jeg satser på å kjøre fra Oslo etter 12 på fredag så har sikkert plass til en til i bilen. Syns jeg var på lag med deg på VLAN10 Leln? (BFBC2) :-) Tenkte aldersgrensen skulle blir innskjerpet i år? ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted September 30, 2012 det hadde vært awsome! Har sendt deg en pm. Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted October 2, 2012 har ikke oppnådd kontakt, så søker fortsatt etter en plass fra oslo:) Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted October 2, 2012 Det er litt trangt i bilen min, men hvis du ikke får haik med noen andre så skal jeg klare å skvise deg inn i bilen min. Si fra på torsdag. Sender deg pm med mitt mobilnummer. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 2, 2012 Har enten plass i bil, eller søker plass i annen bil fra Ålesund og omegn. Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 4, 2012 Dersom det er noen som kjører nedover fra Trøndelag så vil jeg gjerne sitte på dersom det er flere biletter igjen til VoksenLAN. Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 4, 2012 Ingen ? Share this post Link to post Share on other sites