Raventhorn 1 Report post Posted September 8, 2012 Hei. Bare lurte om det er meningen at Norway 3 skal sluke alt innhold i telt og resette alt utstyt på kjøretøy? Kjøretøyene står der man satt dem (mange servere som resetter det også). Men de står der med default gear og telt er helt tomme etter en server restart. Mvh. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 8, 2012 Jeg har sjekket alle filer og settings og kan ikke se noe galt, derfor må dette være relatert til siste patch. Dev-heaven har lignende tickets. Etter å ha skummet gjennom patch tråden (ca 30 sider) ser jeg at flere rapporterer lignende problem. Tråden for siste patch er her Dayz forum Bug tracking og problemer her Dev heaven (dev heaven lar deg registrere og up åpne tickets med mer info, finne løsninger, se progress og lage nye tickets) Share this post Link to post Share on other sites
Raventhorn 1 Report post Posted September 8, 2012 Ja, jeg ser det selv at det tydligvis er ett kjent problem. Skulle jo være fikset i 1.7.2.6. Nå sa en kompis av meg at alle telt og våre kjøretøy er borte på norway 3. Men siden den er nede (igjen) får jeg ikke sjekket selv. Den har ikke vært oppe så mye igår eller idag, så får vel se litt over når den er tilbake. Men men, skal alltids klare å lage en ny camp vi Håper de klarer å få en løsning på det.... Takk for svar cri74. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 8, 2012 Setter den tilbake til restart hver 4de time da - håper det hjelper Kjører en restart nu Share this post Link to post Share on other sites
Raventhorn 1 Report post Posted September 9, 2012 (edited) Alt er tilbake nå. Kan virke som ting forsvinner dersom server kjører en "un-scheduled" restart ? Vi får se hvordan det er i teltene når en ny restart kommer Håper de fikser server hopping problemet snart også. Ikke relatert til emne i første post: Jeg og en kompis var på factory idag, vi spiller taktisk for å overleve og fordi det er ekstra gøy. Så jeg lå oppi buskene og voktet han. Jeg ser en annen kar i ghilli suit som jakter på min kompis inne i factory. Jeg sier ifra, og vi har stål kontroll på situasjoenen, jeg ser at han som jakter har tenkt å ta min kompis så jeg skyter han, jeg treffer og han går ned og jeg ser blod. Han kryper litt bort så forsvinner han. Han logget da av og joinet en annen server, gjorde det som måtte til (bandage, spise osv.) og så løp han rundt på en annen server (i ghilli suit har man helt klart forden i skogen) og han vet jo hvor vi er fra før så han tar ut meg. Merker da at folk er forskjellige tror jeg hadde blitt fysisk kvalm av meg selv hadde jeg gjort noe slikt. Men håper nå det blir fikset i stand alone versjonen slik at folk som føler det fair game å logge inn på en annen server for å gå rundt folk blir stoppet. Ser ikke for meg at slike folk bryr seg om fair game uansett så de må jo bare stoppes. Mvh. Edited September 9, 2012 by Raventhorn Share this post Link to post Share on other sites