Sign in to follow this  
jondudd

Hvil i fred Sigrid Giskegjerde Schjetne - 16 år

Recommended Posts

Indeed, det som fordrer aktivitet er jo folk som deg som skal "trøkke". være tidvis ekkel og direkte hoven. Å ha et Åpent forum fritt for dritt og oppgulp, som muligens fordrer at folk tør poste trÅden uten at de skal bli trollet ned, det skaper jo ikke aktivitet det. Neinei. TrÅder som dette derimot, tjobing dette er aktiviteten vi vil ha. Trolling pÅ basis av en tragisk sak. Hvis du ønsker intelligente og morsomme trÅder, og intensjonen din var at denne var en av dem, sÅ har du totalt feilet pÅ alle plan.

Jeg er helt for aktivitet og interessante trÅder, men slike som dette, blæh.

Haha, skyld pÅ trÅden. Skyld pÅ meg.

Det er Åpenbart ikke noe problem at dere leter med lys og lupe etter noe som kan klassifiseres som trolling. Det er heller ikke noe problem at en trÅd stemples som en troll-trÅd av sentrale medlemmer av battlefield.no. Det er klart problemet ligger alle andre steder. Forumet har jo blitt sÅ aktiv av denne good guy greien dere har kjørt pÅ med de siste Årene.

Dersom du i det hele tatt var interessert i det, noe du garantert ikke er, kunne du fÅtt sett en graf pÅ antall bans / frafall som samsvarer med totalt forfall av all aktivitet pÅ dette forumet de siste 6 Årene. Synd det ikke betyr noe for deg eller noen av de andre ungene som leder dette forumet i dag. TÅpelige svar som dette er jo Å forvente. Forsøkte du i det hele tatt Å fÅ frem et poeng i svaret ditt? Om sÅ er tilfellet, feilet du like kraftig som dere har feilet med dette forumet de siste Årene. God jobbet, det er vel ogsÅ "sÅnne som meg" som er ansvarlig for det ogsÅ. Det var vel jeg som fremprovoserte et svar med total ansvarsfraskrivelse og en trang til Å forsvare seg pÅ en sÅ banal mÅte som det der.

Det er jo aldri lederskapet som er ansvarlig, selvsagt er det gutta pÅ gulvet som er ansvarlig.

Edited by jondudd
  • Like 1

JPQD3.gif

I6EfZ.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this