Sign in to follow this  
jondudd

Hvil i fred Sigrid Giskegjerde Schjetne - 16 år

Recommended Posts

R.I.P. - Sigrid Giskegjerde Schjetne <3

norsk_flagg_stang.jpg

Kommer hjem fra ferie, aner fred og ingen fare, og til min forferdelse! Hva ser jeg? Norges desidert beste internett forum har ikke klart å ta tak i sommerens store sak!

Synes dere burde skamme dere, ingen har satt denne tidligere flotte norske jenten på dagsorden, men det å lage en RIP tråd til en eller annen fyr fra et annet land, det var helt ok! Jeg mener ikke å være rasist, men dette var en skikkelig norsk jente, og hun må da uansett betyr uendelig mye mer for oss enn denne forvokste gangsteren?

Synes hele bf.no miljøet bør ta seg selv i nakken nå, og tenke seg om to ganger. Vi har valget mellom å sette fokus på en uskyldig jente på 16 år og en gammel mann som har opplevd mye og levd et langt og innholdsrikt liv. Hva velger dere? Skam dere... Mine tanker går ut til Sigrids faimilie, venner og alle andre pårørende.

Hvil i fred, du datter av Norge, denne sangen er dedikerer jeg til deg.

http://www.vg.no/nyh...?artid=10060556

PS!

Jeg foreslår en permanent utestengning fra forumet for hver eneste konto som ikke hedrer Sigrid i denne tråden. Slike mennesker vil vi uansett ikke ha!

Edited by jondudd

Nå tar du hardt i. Vi tenker nok alle på Sigrid, men vi pålegger da ingen å skrive om sine følelser på et spillforum.

Du skal få lov å skrive dine følelser, slik som andre skal få ta sine egne valg. La det være med det.

For å vara heilt ærlig synes eg saken er blåst kraftig opp i media. Dette er ikkje noko nytt, men nåke som skjer kvar dag rundt om i verda (er også fleire uløyste saker i Norge).

Hadde det vore Mohammod Ali så tvile eg saken hadde fått så stor mediedekning (eller vore så mange frivillige med å leita).

Er sjølvsagt tragisk at det endte som det gjorde. R.I.P. Sigird

• Like 2

Hadde det vore Mohammod Ali så tvile eg saken hadde fått så stor mediedekning (eller vore så mange frivillige med å leita).

og glad er vi for det.

Nå tar du hardt i. Vi tenker nok alle på Sigrid, men vi pålegger da ingen å skrive om sine følelser på et spillforum.

Du skal få lov å skrive dine følelser, slik som andre skal få ta sine egne valg. La det være med det.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Hvil i fred.

Herregud...... så kjipt, og at det kan skje i Norge atpåtil.

16 år.......bare 16 år, det er så mye i livet som skjer etter

bare 16 år-------

Har da ikke noe å si at hun var 16, det viktige er at dette var en norsk statsborger som er drept.

• Like 2

for meg så har det noe å si.... de som er 16 år vet så lite om livet og hva det innebærer, generelt.

Synd det som skjedde. Skal sies at jeg anser ikke denne tråden seriøs i det hele tatt. Etter å lest det du skrev her, og i "velkommst" tråden din er du for meg et forumtroll :)

r.i.p

Synd det som skjedde. Skal sies at jeg anser ikke denne tråden seriøs i det hele tatt. Etter å lest det du skrev her, og i "velkommst" tråden din er du for meg et forumtroll :)

r.i.p

Du kan mene hva du vil om meg, men et forum så dødt som dette burde kanskje glede seg?

r.i.p

Du kan mene hva du vil om meg, men et forum så dødt som dette burde kanskje glede seg?

Kunne det sikkert, har ikke noe mot at det ble laget en slik tråd, men synes det er upassende å gi forumet tilsnakk for at ingen andre har gjort det.

PS!

Jeg foreslår en permanent utestengning fra forumet for hver eneste konto som ikke hedrer Sigrid i denne tråden. Slike mennesker vil vi uansett ikke ha!

Og hva er dette? Ser ut som du prøver å være en seriøs person, men jeg tror nok ikke du er den du gir deg ut for å være :)

Jøss, går du inn for å drepe dette forumet? Hvem tror du jeg utgir meg for å være da? Det er så utrolig fattig av deg (og flere) å forsøke deraile en tråd som dette fordi du er paranoid og tror jeg er scav (som jeg flere ganger har sagt jeg kjenner).

Jeg syntes første post er noget overdrevet, men flere av dere som har postet her viser overhode ingen medfølelse for andre.

Ei jente på 16 år forsvinner på vei hjem får ei venninne og blir funnet en måned seinere død i skogen. To voksne menn er siktet for drap. Om dette ikke er helt forjævelig i deres hode er det noe galt med dere.

Det er en ting å lage RIP-tråder for noen som døde av "naturlige årsaker" som alderdom og sykdommer, en annen ting å lage for ei som ble fratatt livet før det hadde begynt.

Noen av dere her inne gjør meg kvalme, men det er ikke noe nytt. Ha en fortsatt fin liv i deres lille boble.

• Like 1

Har ingen kjennskap til scav. Og jondudd, det var du som "derailet" denne tråden fra starten av.

I alle dager. Trenger du hjelp til å ro nå eller?

To voksne menn er siktet for drap. Om dette ikke er helt forjævelig i deres hode er det noe galt med dere.

Helt ærlig så har ikke mitt liv blitt forandret om de fant henne død eller levende. Selvfølgelig synd på familien og vennene hennes, men kan ikke si jeg føler noe stikk i hjertet når jeg leser om det.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this