Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

The War Z - Verdens første overlevelses Zombie MMO ?

Recommended Posts

Verdens første overlevelses mmo Zombie spill heter det på hjemmesiden. Hmmm.. dette drar jo kjennskap til Day Z? Vel, skaperne av War Z var tidligere ute en Day Z har de sagt i flere intervjuer. Zombier er faktisk ikke noe nytt, men navnet de har valgt er kanskje ikke tilfeldig? Vi har enda ikke sett hvordan spillet ser ut og derfor blir det interessant å se denne videoen.... ser du noe som virker kjent fra Dayz her?

diskusjonen går vel på om det er en mod eller et nytt spill:

men ser jo morro ut :-)

Er ikke imponert over spillmotoren de bruker.

Skytinga og lydene fra våpna virker .. tassent.

Terrenget virker bra, så det kan isåfall bli ganske moro.

Animasjonene er vel heller ikke top-notch.

Men det er jo en beta, så gjenstår bare å følge med videre.

Helt useriøse utviklere det her. Ser tydelig at dem har tatt arbeidet med War inc og fletta det inn i WarZ. Dem har brukt samme modellene og lydene til og med. Virker utrolig arkade .......... Det jeg frykter er vel at pga det nettopp er arkade så vil det faktisk selge sykt mye.

Selv som spill som BF3 er møkk i mine øyne så tar jeg tydeligvis feil da millioner spiller det, samme med call of duty :(

bare at spillet heter War Z får meg til å humre og riste på hodet.

Day Z? Hmmmmmmmmmm

Virker mer arcadey også. Altså mer crap

Vi får håpe det ninjabloo! De har jo klart å ødelegge spillopplevelsen på DayZ ihvertfall

Fikk samme mailen her om dagen. Ser for meg å prøve The War Z på lik linje med DayZ. DayZ var spennende i begynnelsen, men det ble fort kjedelig når du fikk deg noe utstyr... var ikke mer igjen å gjøre enn å jakte på andre spillere da, evt prøve å unngå å bli teleportert til NWA og drept av scriptkiddies.

Synes bare det er bra at The War Z kommer ut og konkurrer med DayZ. For oss som spillere betyr det bare at kravene til kvaliteten og gameplay i spillene blir høyere siden de må tilby noe som vi spillere synes er kjekt å spille.

Konkurranse er alltid bra for kundene.

Fullt mulig at The War Z bare er kopi og basert på ett forholdsvis arcade skytespill. Men det er uansett en konkurrent til DayZ, noe som bare er sunt.

Dersom DayZ og The War Z gjør det bra, noe som det tyder på at de vil med tanke på hvor populært zombie survival games har blitt, så er det jo store muligheter for at større aktører også hiver seg med og knekker til noen skikkelig avanserte og bra zombie-survival games i fremtiden.

Ser kun det positive med dette selv om The War Z, kanskje, muligens, potensielt ender opp som bare noe kommersielt oppgulp de har kverna sammen bare for å dra profitt ut av DayZ hypen.

Hva de klarer å levere i The War Z finner vi jo mest sannsynligvis ut før vi runder november.

Det ser jo bra ut da! jeg kommer garantert til å kjøpe dette, men også til å kjøpe dayz spillet når det kommer ut. Men tror WarZ er mye mere spillart en arma 2 med dayz mod. Per nå da :)

Liker ikke helt løsningene som War Z prøver seg på. Føler også de kjører en mer arcade stil enn det DayZ gjør, noe som ihvertfall tar meg bort fra det som er gleden i et slikt type spill.

Men helt enig at konkurranse vil gjøre godt. Vi får håpe shitkidsa hopper over til WarZ :p

DayZ har sine problemer med at det er et veldig tungvindt spill men dem gjør alt riktig med tanke på realismen på våpen og skademodellene osv. Det mangler totalt i WarZ igjen. Samt du har vel 10x10 km omgivelser i dayZ mens det ser ut som et BF3 kart i WarZ igjen.

+ undervann :D Det gleder jeg meg sykt til. Dra ut på tokter om natta i gummibåter for så å plaske uti og svømme undervann mot en landsby og kjøre komplett stealth :D

Nei, en mellomting mellom arma2 og 3. En 2.5 om du vil :-P motoren er bygget for Dayz og tilpasset deretter :-)

Ja standalone som kommer senere i år skal benytte noe av teknologien som jeg har forstått det og så gradvis implementere mer og mer fra Arma 3 motoren. Virket som Bohemia Interactive har laget en egen motor for DayZ spesifikt som kjører på Arma 3 teknologi.

Noe snakk om at testinga ikke starter før midnatt. Skal holde øye med på livestreamene.

Nekter å tro det blir i nærheten av et "OK" spill engang.

Edit: Starter om 1 time fra posten her. Bare sjekk twitch.tv for streams.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...