Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Fiskervenn

Takistanian Life/ Urban life

Recommended Posts

Tenkte jeg bare skulle tipse dere ander her på bruket som liker/elsker Arma og Dayz, så er det iallefall en til mod som jeg synes er ekstrem artig(topic).

Finnes noen forskjellige varianter av den, men du trenger egentlig ikke laste noe ned. Utenom beta som er en fordel. Det er som "city life" litt 'mindre' bare at det er i Takistan, også slipper du unna CL launcher/sixupdater.

Er RPG så må leve seg litt inn i det å ikke bare være en idiot som dreper/stunner alle.

Bruker å spille på UL community sin server, som har minst havoc. Kun politi, UN og sivile på den(per nå) også krever dem at spillere som er politi og UN er på TS.

Vist noen har løst å teste er det bare å sett i filter 'team mision' så får dere alle serverene, også de som kjører chernorus og zargabad.

Prøvde litt den versjonen i Chernarus, men ble for tregt for min del.

Sikkert kult når man får satt seg mer inn i det osv, men rakk ikke det - foreløpig.

Nice vid :p

Har prøvd dette en del, men det er noen problemer. For det er her som i dayz, ustabile servere, spillere som ødelegger for andre og at ingenting blir savet på serveren. Det vil si at om man arbeider hardt og får tjent seg opp mye penger å får kjøpt seg helikopter osv osv :) da det begynner å bli skøy, så har man spilt så mange timer at man blir litt lei, samt at servere ofte restartes mitt i spillingen.

Har spilt mange timer med dette, men ble for ustabilt for min del, men verste er jo når andre ødelegger for deg :/

F.eks så har du vært å minet massssse verdifulle mineraler eller olje, også skal du dra å prospecte det, også blir du skutt av en idiot som bare går å ødelegger for andre :(

Prøvde en stundt å finne ut om det fantes noen private communitys for akuratt denne modden, men uten håp.

Hadde det vært noe slikt at alle som er på en bestemt passord beskyttet server var medlem og måtte søke for å spille på serveren hadde det vært veldig artig :D da slapp man trollerne :)

Helt enig Eagle, på Ul comunity/urban life er det nesten bestanding admins på og for min del ganske så stabil server. Det er kun politi, UN og sivile så det blir ikke like mye av disse random killsa.

Gathra 2mil bare i olje idag, å brukte vel ikke så altfor lang tid :) men serverne restartes/resetes en gang om dagen.

Skal ikke være slik at gud å hver man har et helikopter :p

Edited by Fiskervenn

Var på en server istad som var oppe 12 timer +, og den gikk fortsatt når jeg dro. Den mest populære serveren har 70 spiller som max antall, den kræsjer riktig nok altfor ofte. Da den er alltid full, og det er for mange spillere til at serveren klarer å takle det.

jupp, men det er ikke Urban life server. Kom akkurat en ny patch her om dagen faktisk. Det er blitt fred i takistan, så for å være kriminel var det ganske vanskelig. Vært noe problem at servern restarter for ofte og da er det trassig å spille, synes jeg.

Spilt City Life 2 i litt over en måned nå :D Storkoser meg som EMT. Kan anbefales, men er rimelig særiøst og man blir fort bannet for ingenting :p

har enda ikke spilt citylife selv om alt er instalert og klart, trenger bare å ta kontakt på TS. Kanskje jeg må endelig teste det, Er vel hakke mer avansert en taki/urban life. :p

Er ikle så avansert :-P kjøp billig kjøreyøy, plukke masse epler, selge eple og bil. Kjøpe båt. Fiske hval ulovelig, også selge :-D da blir man rik xD

neida trur ikke det er avansert, men mye mer å gjøre enn i takistanian life. siden man faktisk laster ned 3-4gb for modden :)

Trur jeg skal teste det torsdag når jeg kommer hjem