Sign in to follow this  
eLvitra

Server fra multigamer.no erfaringer

Recommended Posts

Til dere som også har en server fra multigamer.no

Hvordan er deres erfaringer med disse serverene? Vi ordnet nylig en server fra dem men INGENTING fungerer som det skal. Biler saver bare der du først saver dem og vis du flytter dem så spawner de tilbake der du først savet etter restart. Telt er likedan, bare at alt du putter i teltet første gang og saver kommer tilbake etter en restart. Hjelper IKKE å legge nytt eller ta ut noe gear.. (Har lest om noen som klaget på dette på DayZmod.com forum men siden få klager på dette gjelder jo ikke dette alle servere. Siden alle whitelisted servere er koblet opp mot en HIVE så må dette være server feil?)

Vi hadde en server hostet av Vilayer og eneste problemet vi hadde der var få telt som dupet. Men vi kunne fortsatt legge og ta ut ting uten at ting forsvant osv..

Så hvordan er det med de andre multigamer serverene? er det slik der også?

Mulig dette har noe med HIVE og gjøre, eller kanskje en liten feil i Multigamer sin Database (save of spawn)

Beklager rotete post, bare blir litt småirritert når ting ikke fungerer og jeg betaler penger for dette.

Takker for svar folkens =)

Det der gjelder desverre ALLE servere. Det har vært sånn siden jeg startet med dayz. Se bort ifra hackere er multigamer sine server de beste serverne jeg har spilt på med tanke på stabilitet.

ingen ting med servern å gjøre nei, det der er bare spillet som lider av å være et brukerbidrag basert på en gammel arma-motor :-)

Det var ikke sånn med 1.7.1.2 patchen (den patchen da zombiene var helt idioter).

Da funka telt og bil save'ing

Det var nå det jeg tenkte meg ja, kjipt men d er jo ALPHA xD viste jo egentlig hva jeg gjorde når serveren ble kjøpt.. Takker for svar folkens =)