Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Office only-tråden, the CS.GO version!

Recommended Posts

Oh yes, jeg måtte bare!

Hva synes vi om nye officemappet? Jeg ble like forvirret som med det forrige :-(

Var uvant i starten, men ble vant til at alt så penere ut etterhvert. Tror jeg så en nepaleser tho... Bak ei potte nedi vindushjørnet i main

Har selvsagt ingen aim eller reaksjonsevne overhodet, this will take time

Liker ikke at blomsterpotter/stoler er faste objekter som ikke kan skytes i stykker eller beveges. Deskene i tspawn er nå akkurat så lave at man beveger seg veldig sakte over de, irriterende siden det VAR favorittcampeplassen min men utgår når man mer eller mindre sitter fast der.. Er litt for mye stoler i tspawn også. Ellers så er vel det meste små forbedringer. At de ikke har økt oppløsningen på texturene til dell skjærmene og bildene som hegger på veggene enkelte plasser og heller bare kopiert de rett over fra css versjonen av mappet er latskap.

Er enig i at det bli litt mye "ting og tang" her og der :) Men det er jo en vane da, var generelt fornøyd og positivt overrasket da jeg prøvde office første ganger :) og er det enda :cool:

Jeg poster bare for å være på førstesia av den store legen..wait-for-it..dary office-tråden! Job done!

:)

Hm. Feil i tråden. Det blir faktisk snakket om office. På tide å skifte emne.

Jeg poster bare for å være på førstesia av den store legen..wait-for-it..dary office-tråden! Job done!

:D +1

+2

Men i tillegg kommer jeg med noe lurt å si som bidrar til god diskusjon

Hehe....de som er virkelig 1337 er med på førstesiden i begge trådene, ikke sant bloo ?

synes hf.no skal slutte med office server, å heller prioritere de_dust servere :)

Må da være plass til begge deler imo :-)

OT igjen så har jeg ikke HELT godfeelingen med go enda, føler det blir litt.. uekte? I mangel av bedre ord. Et eller annet som gjør at jeg får litt inntrykk av at man har gått et steg mot cod, med litt glorete effekter når man skyter folk etc.

Skal spille hele helgen, får se om det hjelper :-)

synes hf.no skal slutte med office server, å heller prioritere de_dust servere :)

Syns office er veldig morsomt å spille på, men syns vi skal prøve å få gang på dd2 only servere <.<

Nå er det litt mer glid på g med et fnugg av positiv stat og et gryende forhold til NOVA

Ja, da vet jeg hvordan jeg kan unngå studier de neste tre årene. Score! Er det like godt liv på serverne som alltid?

Utrolig koselig å kunne komme inn hit etter en lang pause fra gaming og se masse gamle kjente. kozkoz