qed 312 Report post Posted August 16, 2012 Oh yes, jeg måtte bare! Hva synes vi om nye officemappet? Jeg ble like forvirret som med det forrige :-( Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 16, 2012 Var uvant i starten, men ble vant til at alt så penere ut etterhvert. Tror jeg så en nepaleser tho... Bak ei potte nedi vindushjørnet i main Har selvsagt ingen aim eller reaksjonsevne overhodet, this will take time Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted August 16, 2012 Liker ikke at blomsterpotter/stoler er faste objekter som ikke kan skytes i stykker eller beveges. Deskene i tspawn er nå akkurat så lave at man beveger seg veldig sakte over de, irriterende siden det VAR favorittcampeplassen min men utgår når man mer eller mindre sitter fast der.. Er litt for mye stoler i tspawn også. Ellers så er vel det meste små forbedringer. At de ikke har økt oppløsningen på texturene til dell skjærmene og bildene som hegger på veggene enkelte plasser og heller bare kopiert de rett over fra css versjonen av mappet er latskap. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted August 16, 2012 Kjenner jeg gleder meg mye til å teste ut dette mapper (eller egentlig hele spillet). Skal eie dere alle!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted August 16, 2012 Var veldig forvirrende, alt for trangt og kronglete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted August 16, 2012 Er enig i at det bli litt mye "ting og tang" her og der Men det er jo en vane da, var generelt fornøyd og positivt overrasket da jeg prøvde office første ganger og er det enda Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted August 16, 2012 Jeg poster bare for å være på førstesia av den store legen..wait-for-it..dary office-tråden! Job done! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted August 16, 2012 Jeg også! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 16, 2012 Eneste mappet jeg ikke roter meg vekk på Quote Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted August 16, 2012 Hva skjer her nå a....? SVIKERE!!!! neida... *laster ned* Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted August 16, 2012 Hm. Feil i tråden. Det blir faktisk snakket om office. På tide å skifte emne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 16, 2012 Jeg stikker på do og driter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted August 16, 2012 Jeg poster bare for å være på førstesia av den store legen..wait-for-it..dary office-tråden! Job done! +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted August 16, 2012 Jeg poster bare for å være på førstesia av den store legen..wait-for-it..dary office-tråden! Job done! +1 +2 Men i tillegg kommer jeg med noe lurt å si som bidrar til god diskusjon Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted August 16, 2012 synes hf.no skal slutte med office server, å heller prioritere de_dust servere Quote Share this post Link to post Share on other sites
sufix 0 Report post Posted August 16, 2012 NOOOOOOOOOOOOD#"¤#&%¤/%()/&%"¤#%¤ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted August 16, 2012 Jeg poster bare for å være på førstesia av den store legen..wait-for-it..dary office-tråden! Job done! Hehe....de som er virkelig 1337 er med på førstesiden i begge trådene, ikke sant bloo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted August 16, 2012 syns flere av mappene er ALTFOR småe. Kan nesten kaste nade til fiendlige spawn.....( Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 17, 2012 synes hf.no skal slutte med office server, å heller prioritere de_dust servere Må da være plass til begge deler imo :-)OT igjen så har jeg ikke HELT godfeelingen med go enda, føler det blir litt.. uekte? I mangel av bedre ord. Et eller annet som gjør at jeg får litt inntrykk av at man har gått et steg mot cod, med litt glorete effekter når man skyter folk etc. Skal spille hele helgen, får se om det hjelper :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 17, 2012 synes hf.no skal slutte med office server, å heller prioritere de_dust servere Syns office er veldig morsomt å spille på, men syns vi skal prøve å få gang på dd2 only servere <.< Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted August 17, 2012 synes hf.no skal slutte med office server, å heller prioritere de_dust servere DIN NISSE!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted August 17, 2012 Hehe :-P du kjønte at jeg spøkte du :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted August 17, 2012 NEI?!?!?! BRENN I HELVETE Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 18, 2012 Nå er det litt mer glid på g med et fnugg av positiv stat og et gryende forhold til NOVA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted September 1, 2012 Ja, da vet jeg hvordan jeg kan unngå studier de neste tre årene. Score! Er det like godt liv på serverne som alltid? Utrolig koselig å kunne komme inn hit etter en lang pause fra gaming og se masse gamle kjente. kozkoz Quote Share this post Link to post Share on other sites