cri74 880 Report post Posted August 15, 2012 Laget for entusi(t)aster ser det ut til, dette tastaturet koster 2500 kr. Til gjengjeld så får du et modulert tastatur som du kan bygge sammen når du kjeder deg Tastene WASD kan gi bakgrunns belysning i 16 millioner fargekombinasjoner, sammen med de programerbare funksjonstastene kan du sette opp 72 kommandoer. Kontrollmodulen har en berøringsskjerm som du kan endre innstillinger og aktivere PC-funksjoner. Les mer HER La du merke til Half Life 3 logoen???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted August 15, 2012 Uff.. Kommer til å bli blakk jeg. Og HL3-logoen ble bemerket! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted August 15, 2012 Skeptisk det enkle er ofte det beste. Er ikke Mad Catz ett litt sånn jalla merke ? Vil ikke si at deres ratt og pedaler er mye å skryte av... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted August 15, 2012 De som har musa sier den har vinger Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted August 15, 2012 Drøy pris. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted August 15, 2012 Kanskje litt for fancy ja Men kanskje for en skikkelig transformer-fan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted August 15, 2012 Også er det ikke mekanisk engang? Bare leke-mekanisk tastatur.. 2500kr... yeaaaaaaaaaaaah. butno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted August 15, 2012 Nei da holder det gamle Logitech standar tastaturet mitt enda Eneste tastaturet jeg savner er Keytronic Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted August 16, 2012 Razer svarer med sitt eget Death Stalker. Denne har også en LCD skjerm og programmerbare taster, det følger også med apps til keyboardet..... som feks BF3 appen som lar deg skifte kjapt og enkelt mellom våpen og tilbehør heter det på nettsiden HER. Prisen er omtrent det samme som Strike 7. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted August 16, 2012 Imo blir det dumt å ha skjermen til høyre. De ALLER fleste bruker WASD til å løpe rundt, så enten må man flytte venstrehånda ganske langt eller så må man slippe musen med høyrehånda for å trykke på skjermen. Sånn sett liker jeg STRIKE7 bedre Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted August 16, 2012 Begge er jo tilbakestående Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted August 16, 2012 Jeg anbefaler QPAD sitt MK85 Tastatur. Koster litt, men du får masse glede for penga. Ledback lights i 3 forskjellige nivåer med standard belysning og 1 med pulsering. (Show off) Uansett, så funker ikke backlightsa på mitt, dunno why men. Har ikke garranti da jeg kjøpte det privat. -.- Men uansett, et rått tastatur for rundt 1500kr Edit: 1200kr på komplett. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 31, 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761405 kommer i slutten av november. Quote Share this post Link to post Share on other sites