Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Nytt keyboard?...... hva med STRIKE 7

Recommended Posts

Laget for entusi(t)aster ser det ut til, dette tastaturet koster 2500 kr. Til gjengjeld så får du et modulert tastatur som du kan bygge sammen når du kjeder deg :) Tastene WASD kan gi bakgrunns belysning i 16 millioner fargekombinasjoner, sammen med de programerbare funksjonstastene kan du sette opp 72 kommandoer. Kontrollmodulen har en berøringsskjerm som du kan endre innstillinger og aktivere PC-funksjoner.

Les mer HER

La du merke til Half Life 3 logoen????

Skeptisk :p det enkle er ofte det beste.

Er ikke Mad Catz ett litt sånn jalla merke ? Vil ikke si at deres ratt og pedaler er mye å skryte av...

Nei da holder det gamle Logitech standar tastaturet mitt enda ;)

Eneste tastaturet jeg savner er Keytronic

kta2001-022.jpg

Razer svarer med sitt eget Death Stalker. Denne har også en LCD skjerm og programmerbare taster, det følger også med apps til keyboardet..... som feks BF3 appen som lar deg skifte kjapt og enkelt mellom våpen og tilbehør heter det på nettsiden HER. Prisen er omtrent det samme som Strike 7.

Imo blir det dumt å ha skjermen til høyre. De ALLER fleste bruker WASD til å løpe rundt, så enten må man flytte venstrehånda ganske langt eller så må man slippe musen med høyrehånda for å trykke på skjermen. Sånn sett liker jeg STRIKE7 bedre

Jeg anbefaler QPAD sitt MK85 Tastatur. Koster litt, men du får masse glede for penga.

Ledback lights i 3 forskjellige nivåer med standard belysning og 1 med pulsering. (Show off)

Uansett, så funker ikke backlightsa på mitt, dunno why men. Har ikke garranti da jeg kjøpte det privat. -.-

Men uansett, et rått tastatur for rundt 1500kr

Edit: 1200kr på komplett.

• Like 1