Skogens Mann 91 Report post Posted December 20, 2013 Haha stugg xD fløy faen meg fra Berzino til Stary sidelengs/baklengs hahha xD Duu la steike mæ ut filmen.. må vell hiv filmen av Kim ut snart : D LOL. La det gå ut over meg, ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted December 21, 2013 Hadde litt problemer på en full server her om dagen, dayz norge sin. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted December 21, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted December 22, 2013 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KeijGutt 20 Report post Posted December 22, 2013 Haha, beste jeg noen gang har sett Lundern! :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted December 24, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=o6o8x67ApM8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted December 29, 2013 LIRIK <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 4, 2014 etter 7timers stream så ender det sånn 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted January 4, 2014 Ikke akkurat en film, men en helt herlig samling av bilder som sammenligner deler av Chernarus in-game og bilder fra inspirasjonskilden i den virkelige verden http://imgur.com/a/Oeph3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 4, 2014 Herregud her var det mange bra filmer !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted January 27, 2014 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nomor 29 Report post Posted February 9, 2014 Godt og blandet fra både første person og tredje person server: 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted February 24, 2014 Min fail fra igår 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nomor 29 Report post Posted March 7, 2014 DayZero pewpews på første person server. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 10, 2014 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted April 10, 2014 haha... elska den sax soloen, han i green tårnet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 10, 2014 Fire extinguisher-solo mener du Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 24, 2014 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted May 17, 2014 Kult, når jeg så rampene ingame tenkte jeg "det der så gøy ut", men jeg turde seff ikke prøve.... Tror jeg er nødt å teste den rampen i kveld Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrolsuM 62 Report post Posted May 17, 2014 Kommer enda en video seinere, har testa litt forskjellige kjøretøy idag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted May 19, 2014 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites