Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
m0lder

Morsomme DayZ klipp

Recommended Posts

Det fins så mange vanvittig morsomme klipp der ute i situasjoner man kan havne i :) Et jeg har lyst til å dele med dere er fra en kjent streamer som visstnok har fått en stalker :p

Legger ut de som har blitt lagt ut samlet i en tråd:

Part1

http://www.twitch.tv...1ck/b/327671117

Part2

http://www.twitch.tv...1ck/b/327671583

Part3

http://no.twitch.tv/...1ck/b/327674064

Part4

http://no.twitch.tv/...1ck/b/327674705

Meow meow

http://no.twitch.tv/...1ck/b/327734992

Edit: Så først nå at dette lå blandt noen andre linker i en annen post, men post gjerne klipp i denne tråden så slipper man lese alt skrytet fra hoarding folka i de andre trådene :p

Edited by m0lder
  • Like 1

som jeg skrev i den andre tråden - part2 er rett og slett det mest scary jeg har sett noen sinne, hadde hylt.

som jeg skrev i den andre tråden - part2 er rett og slett det mest scary jeg har sett noen sinne, hadde hylt.

Kun hatt lommelykt i den situasjonen , tror jeg hadde brukt svensk knappen på pc og tatt noe beroligende..

Hadde nesten samme opplevelse når jeg fant ut hvordan lommlykta funket... Peiket rett i en zombi når jeg trykket L

Spilte på RU 3 nå nettop, det var 50/50 stykker innpå der, så kom på sør-øst sia av Stary sobor, ved veien der du kan snipe mot sniperhill over telta etc.. Så ingen der, så lå i typ 10 min å venta, så gikk jeg i windows et øyblikk, å når jeg ser inn igjen, så ser jeg 3 stykker løpe, så så rundt for å se om de hadde flere rundt om. til slutt så jeg typ 15 stykker som valset rundt teltene og 6 stykker som lå oppe i bakken... Fra nå av spiller jeg å har fraps klar! satan så sykt..

( Jeg skjøt to stykker å løp for livet til Gorka )

• Like 2

Var det her noen av dere som ble skutt ned eller? hehehe

var på norway 5 for noen timer siden :)

HAHHAHAHAHAHAHAHA der måtte jeg le litt :D

Dette er da Towelliee, en av verdens ledende streamers. han speller en god del dayz, og ting som dette her skjer nesten hele tiden. Jeg dør av latterkrampe hver forbanna gang! :D

• Like 1

Towelliee ble jo innhentet her om dagen av han "It's Raining, It's Pouring" hackern også :lol:

på 30 min kommer et morsomt angrep blant annet!

det kjipe er å se at tilogmed en så kjent streamer som Towelliee spiller med hackere som spawner crates, snakker om spawn av busser etc :(

Tror ikke towelliee på noen måte har spilt med hackere. Han Jason fyren finner dem på serverne hver gang dem speller dayz, selvom dem tar streamen i svart når dem bytter server.

Men det med bussene var jo bare hysterisk morsomt. :D

Windows MediaPlayer ftw!

Lagde en liten snutt, da jeg innså at eneste mulighet jeg hadde for å ikke daue av sult var å rushe inn i en bondegård etter mat.

Heretter skal jeg ikke bare fokusere på å fylle backpacken med våpen og ammo, men også mat. Hadde dog alt av utstyr til å steke meg noe kjøtt, men innså at å finne ei geit og så grille den ville ta lengre tid en å finne en boks bønner.

Blødde som bare det og idet filmen starter så er jeg nordøst for NWAF(Grishino) med 5500 i blod.

Stopper blødningen på 924 ish...

• Like 1

Tror ikke towelliee på noen måte har spilt med hackere. Han Jason fyren finner dem på serverne hver gang dem speller dayz, selvom dem tar streamen i svart når dem bytter server.

Men det med bussene var jo bare hysterisk morsomt. :D

hvis du hører gjennom hele klippet så snakker de sammen om spawning av kasser (som de sliter med er tomme), spawning av buss (som towelliee ber han vente med fordi han streamer) samt at duden han spiller med som redder han i den ene situasjonen har satt på cheats selv for å se andre som cheater med invisible.

• Like 1

Hele greia med han Jasonfyren er jo bare teit. Se, det er en fyr som cheater. Han har godmode og dreper folk. Yaaaaaaay.

Forskjellen på han og noen som teleporter folk opp i lufta/nuker folk er at han har custom skin og spiller musikk.

Pazuzu, det som er skremmende at du dør ikke med en gang, men at han leker med deg.. Forskjell på å bli drept uten å ha sjanse til å overleve og bli jaget av jason med øks, der du faktisk kan stikke av :)