m0lder 8 Report post Posted August 8, 2012 (edited) Det fins så mange vanvittig morsomme klipp der ute i situasjoner man kan havne i Et jeg har lyst til å dele med dere er fra en kjent streamer som visstnok har fått en stalker Legger ut de som har blitt lagt ut samlet i en tråd: Part1 http://www.twitch.tv...1ck/b/327671117 Part2 http://www.twitch.tv...1ck/b/327671583 Part3 http://no.twitch.tv/...1ck/b/327674064 Part4 http://no.twitch.tv/...1ck/b/327674705 Meow meow http://no.twitch.tv/...1ck/b/327734992 Edit: Så først nå at dette lå blandt noen andre linker i en annen post, men post gjerne klipp i denne tråden så slipper man lese alt skrytet fra hoarding folka i de andre trådene Edited August 8, 2012 by m0lder 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted August 8, 2012 haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 8, 2012 som jeg skrev i den andre tråden - part2 er rett og slett det mest scary jeg har sett noen sinne, hadde hylt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted August 8, 2012 som jeg skrev i den andre tråden - part2 er rett og slett det mest scary jeg har sett noen sinne, hadde hylt. Kun hatt lommelykt i den situasjonen , tror jeg hadde brukt svensk knappen på pc og tatt noe beroligende.. Hadde nesten samme opplevelse når jeg fant ut hvordan lommlykta funket... Peiket rett i en zombi når jeg trykket L Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted August 8, 2012 HP ePrint.... ble lei av den reklamen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ebob 2 Report post Posted August 9, 2012 Var det her noen av dere som ble skutt ned eller? hehehe var på norway 5 for noen timer siden 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted August 9, 2012 HAHAAHAHAHAHAHAHAH Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 3, 2012 Spilte på RU 3 nå nettop, det var 50/50 stykker innpå der, så kom på sør-øst sia av Stary sobor, ved veien der du kan snipe mot sniperhill over telta etc.. Så ingen der, så lå i typ 10 min å venta, så gikk jeg i windows et øyblikk, å når jeg ser inn igjen, så ser jeg 3 stykker løpe, så så rundt for å se om de hadde flere rundt om. til slutt så jeg typ 15 stykker som valset rundt teltene og 6 stykker som lå oppe i bakken... Fra nå av spiller jeg å har fraps klar! satan så sykt.. ( Jeg skjøt to stykker å løp for livet til Gorka ) 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted September 3, 2012 Var det her noen av dere som ble skutt ned eller? hehehe var på norway 5 for noen timer siden HAHHAHAHAHAHAHAHA der måtte jeg le litt Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted September 3, 2012 Dette er da Towelliee, en av verdens ledende streamers. han speller en god del dayz, og ting som dette her skjer nesten hele tiden. Jeg dør av latterkrampe hver forbanna gang! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 4, 2012 Towelliee ble jo innhentet her om dagen av han "It's Raining, It's Pouring" hackern også på 30 min kommer et morsomt angrep blant annet! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 4, 2012 Shorty fyren skal ha cred for å tatt ut hackere flere ganger da Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted September 4, 2012 Shortyguy og lirikk sammen er en finfin combo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 4, 2012 det kjipe er å se at tilogmed en så kjent streamer som Towelliee spiller med hackere som spawner crates, snakker om spawn av busser etc Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted September 4, 2012 Tror ikke towelliee på noen måte har spilt med hackere. Han Jason fyren finner dem på serverne hver gang dem speller dayz, selvom dem tar streamen i svart når dem bytter server. Men det med bussene var jo bare hysterisk morsomt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted September 4, 2012 Windows MediaPlayer ftw! Lagde en liten snutt, da jeg innså at eneste mulighet jeg hadde for å ikke daue av sult var å rushe inn i en bondegård etter mat. Heretter skal jeg ikke bare fokusere på å fylle backpacken med våpen og ammo, men også mat. Hadde dog alt av utstyr til å steke meg noe kjøtt, men innså at å finne ei geit og så grille den ville ta lengre tid en å finne en boks bønner. Blødde som bare det og idet filmen starter så er jeg nordøst for NWAF(Grishino) med 5500 i blod. Stopper blødningen på 924 ish... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 5, 2012 Tror ikke towelliee på noen måte har spilt med hackere. Han Jason fyren finner dem på serverne hver gang dem speller dayz, selvom dem tar streamen i svart når dem bytter server. Men det med bussene var jo bare hysterisk morsomt. hvis du hører gjennom hele klippet så snakker de sammen om spawning av kasser (som de sliter med er tomme), spawning av buss (som towelliee ber han vente med fordi han streamer) samt at duden han spiller med som redder han i den ene situasjonen har satt på cheats selv for å se andre som cheater med invisible. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted September 5, 2012 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 6, 2012 Hele greia med han Jasonfyren er jo bare teit. Se, det er en fyr som cheater. Han har godmode og dreper folk. Yaaaaaaay. Forskjellen på han og noen som teleporter folk opp i lufta/nuker folk er at han har custom skin og spiller musikk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 6, 2012 Pazuzu, det som er skremmende at du dør ikke med en gang, men at han leker med deg.. Forskjell på å bli drept uten å ha sjanse til å overleve og bli jaget av jason med øks, der du faktisk kan stikke av Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 28, 2012 5:20 LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted January 5, 2013 Arnold........ is that you ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted January 29, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted January 29, 2013 Jævlig kul film Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted January 29, 2013 Corridor Digital er helt rå! Quote Share this post Link to post Share on other sites