Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Et intervju med DayZ developers og jeg trenger deres hjelp :)

Recommended Posts

Heisann Zombie Hunters!

Jeg har nettopp gjort ferdig et intervju med Ivan Buchta, Creative Director - Bohemia Interactive, som kan leses på forsiden om ikke så lenge. Ikke nok med det, men jeg planlegger også et intervju med DayZ developers. I den forbindelse lurte jeg på hva dere ville spurt dem om?

Jeg tenkte at dette var en god mulighet for alle i battlefield.no å spørre litt om DayZ. Gode spørsmål som passer inn vil bli med i intervjuet :)

Så fyll inn i denne tråden før Søndag 29 Juli.

• Like 1

Hva tenker han/de å gjøre med all cheatingen/script kiddies som herjer rundt for tiden? Vil det noen gang bli gjort noe med dette mens spillet fortsatt er en mod?

Spørsmål: Rocket nevnte at ALT+F4 disconnect kommer til å bli fikset snart, er det lurt med tanke på all hackingen i dette spillet hvor du blir teleportert og drept. ALT+F4 ville reddet deg i dette tilfellet.

Spørsmål: Rocket nevnte at ALT+F4 disconnect kommer til å bli fikset snart, er det lurt med tanke på all hackingen i dette spillet hvor du blir teleportert og drept. ALT+F4 ville reddet deg i dette tilfellet.

Han har vel sagt at det og ALT + F4 vil ikke banne deg ved bruk en gang imellom (han sier ikke noe om hvor lang tid imellom da) du vil kunne få noen verselser først hvis det funker som han håper :)

NÅR DayZ blir et selvstendig spil, vil det implemitert mer alternativer får ansikttrekk, klær(farge),osv.

også vil man utviklet nytt kart, større målestokk.

serverhopping; løsning?

Hvor lang tid vil det ta før disconnect delay vil bli implementert. Har ikke spesielt tro på at alt-f4 logging vil redde verden.

edit: Så må vi ikke glemme å takke for en konge mod :) Noe vi alle har ventet på. Og ikke minst ikke har hatt konslolsene i førersetet

Blir female characters drept i PVP like ofte (prosentmessig) som male characters?

• Like 1

- Vil gjerne høre litt generelt hvilke forbedringer og gameplay-endringer som de har planlagt eller diskutert (key features).

- Kan inventory-systemet forbedres mens spillet enda er en mod?

Vil vi se forbedringer av zombiene iløpet av året ? Akkurat nå beveger de seg forferdelig og er lite farlig.

Vil vi se forbedringer av zombiene iløpet av året ? Akkurat nå beveger de seg forferdelig og er lite farlig.

Den hadde jeg glemt! :thumbsup:

Edit:

- Vil det komme et squad-/group-system?

Blir female characters drept i PVP like ofte (prosentmessig) som male characters?

Haha! Den der vil jeg høre et svar på om det finnes noen statestikk på det! :D

Haha! Den der vil jeg høre et svar på om det finnes noen statestikk på det! :D

Hur ser statistiken ut på det nå? :lol:

- Er utvikling av et Epoch/bygge system i framtids planene?

- Hvor langt unna er de en full release av spillet?

Stemmer. Jeg hadde rocket på tråden og han som har overtatt etter rocket. Vi kan enda lage noe med han tro jeg (han andre, ikke rocket, men husker ikke navnet hans nå), hvis det er interessant.

Denne posten er over to år gammel og planen var å intervjue Rocket.

haha noshit :yahoo:

Stemmer. Jeg hadde rocket på tråden og han som har overtatt etter rocket. Vi kan enda lage noe med han tro jeg (han andre, ikke rocket, men husker ikke navnet hans nå), hvis det er interessant.

go for it :)

Brian Hicks? :)

Spiller en del Standalone, men går i perioder. Gleder meg til modding-support som skal komme rundt årsskifte. Dette betyr også at serverfilene blir lasert til offentligheten og at vi i Battlefield.no endelig kan få vår egen Standalone server :)