VenoMeisther 325 Report post Posted August 10, 2013 Litt nye maps igjen: mg_dc_course mg_dust_course_2 mg_iceq_course mg_kippes_course mg_Lukas_course mg_ruinztrap_course_hc_v1 mg_wipeout_fixed1 Kart om er oppdatert til en nyere versjon: Mg_office_coursee til mg_office_coursee_2012 Mg_to_hell_with_this_beta3 til mg_to_hell_with_this_b4_fx Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 10, 2013 Da er servern oppe igjen etter en halvtime nedetid Quote Share this post Link to post Share on other sites
aMasheep 4 Report post Posted August 20, 2013 Hei igjen! Han endelig funnet ut hvordan man kan fikse den spinbuggen når train entities treffer path_tracks. Har også fikset problemet med hvordan det er for lite spawns på noen maps. Først: Spawnsene kan enkelt bli fikset veg å legge til et par ekstra spawns ved å bruke denne sourcemod pluginen: http://forums.allied...d.php?p=1054201 (Testa og det funker. Funker ikke om du tester med bots, de kommer ikke inn men om du tester med ekte folk kommer de seg inn ) Det andre: Spinfixen. Denne tok meg en GOD stund. Snakket med folk på alliedmodders og gjort mye, MYE research på sourcemod og entity editing. Jeg tar ikke all creds for koden fordi det var vel egentlig strengt tatt ikke jeg som kodet den, men heller hva skal jeg si, "satte den sammen"..? Her er threadsene mine jeg postet på alliedmodders forumet: https://forums.allie...d.php?p=2007571 http://forums.allied...d.php?p=2011809 Her er source code: http://pastebin.com/rjX2Xefu Her er plugin download : http://speedy.sh/FkXBe/trainfix.smx Testa pluginsene selv, og de kommer ikke til å synes for spillerne (bortsett fra selve fiksen) Spawn Tools 7 menyen kan admins finne om de skriver !admin og går under server tools. Spinfix pluginen kjører til en hvert tid og endrer allle tracktrains og tanktrains sin index til orientationvalue 0. Jeg begynte å bli lei av rekordene på maps som ble fjernet fordi noen decompila mapsa og fiksa de, så compila de igjen og lasta opp på serveren... mer rotete med custom edited maps en 2 plugins IMO. Takk. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 20, 2013 Hei am Jeg skal få sett på dette ASAP, dette er som du sier en viktig fiks for de karta som har bugs spesielt spinfixen. Takker for at du fkatisk ahr attt deg tid til dette . Mvh venoM 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 21, 2013 Hei igjen aM Nå har jeg testet spinfiks pluginen som du har fått til og den er suveren. Takker deg for din innsats og den kommer til å bli tatt i bruk. Det med spawn tools skal Jeg få sett på senere mvh venom Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 21, 2013 Da har minigames server byttet host og er på IP:81.166.125.79:21900 Da er extend vote i mapvote tilbake, og de fire mapsa som vi hadde fiksa spinfiksen på fjernet og lagt inn orginal karta. Spinfix bugegn er nå fikset, hinderene på noen maps der det er en spinfix er nå fikset på alle kart. Nye kart: mg_hs_course mg_lego_course_3 mg_mikis_course 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tropex 18 Report post Posted August 21, 2013 Great job, VenoM! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tropex 18 Report post Posted August 22, 2013 Heisann! Jeg vil gjerne meddele at kartene mg_iceq_course og mg_beast_course_v5 har meget med laggspikes. Jeg har merket det selv pluss at alle på serveren har klagd om lagg på de kartene. Håper dere kan få gjort noe med dette veldig raskt Mvh tropex 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 22, 2013 Oppdatering: spawntolls7 lagt til, alle kart har nå 40+ spawns Noblock meldingen kommer ikke lengre opp når du spawner. Respawn plugin deaktivert på mg_all_in_one_xix_fix Fjernet også "jumps" fra timer displayet, du kan fortsatt se hvor mange jumps du hadde i world records(!wr) Nye maps lagt til: mg_gore_course mg_lego_course_3 mg_hs_course mg_mikis_course og de andre som hadde fått en hffix bak seg er endret tilbake siden vi har fått spinfix plugin. Maps fjernet: Mg_beast_course_v5 mg_iceq_course mg_minecraft_ig_course 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 23, 2013 Byttet ut mg ShroXx_course med mg_ShroXx_course_v1 siden det var to versjoner av mg_ShroXx_course så halvparten av spillerne kunne ikke joine. Fikset slik at man ikke kan blocke spillere med nade på course maps, kun på multimaps der det er smoke/flash battles. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tropex 18 Report post Posted August 28, 2013 Savner mg_parish_course :'( 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 28, 2013 Nye kart: mg_parish_course mg_moarlazer_course_v3 Er lagt inn men vil ikke være på serveren før en restart som jeg tar i løpet av dagen, da det er minst spillere på. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 28, 2013 Sån da er begge kartene oppe og går 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tropex 18 Report post Posted August 28, 2013 Great Job! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted September 3, 2013 map som har blitt fjernet grunnet litt lagg på kartene og kartene har blitt overspilt: mg_beast_course_v5 mg_iceq_course mg_area_biohazard_fixed 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted September 4, 2013 Jeg nevnte at mg_area_biohazard_fixed skulle bli fjernet, men det er fortsatt på serveren. Samt med kartet mg_another_stolen_shit_course så blir begge borte ved en restart som skjer når serveren har 0 spillere på. Mest sannsynlig i natt en gang. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tropex 18 Report post Posted September 8, 2013 Heisann folkens. Det er to maps jeg gjerne vil ha inn igjen på #09 Minigame serveren. Det første mappe det er snakk om er: mg_obstacle_legend_fix http://css.gamebanana.com/maps/143587 - Vet ikke hvorfor dette mappe ble fjerna fra serveren. Men hadde vært kult å fått det inn igjen Det andre mappe er: mg_fred_v4 http://css.gamebanana.com/maps/141529 - Mappe var på serveren tidligere i sommer. Det ble vel fjernet fordi hvis en person døde måtte han specce alle de andre opptil 13minutter. Det ble sagt at dette mappe skulle inn igjen og det håper jeg virkelig. Jeg nevner dette mappe nå fordi jeg tror mg_Fred_v4 har blitt glemt. Mvh tropex Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted September 8, 2013 Mg_obstacle_legend_fix kan jeg se på, det stemmer at kartet var på servere for lenge siden. Mg_fred_v4 har ikke blitt glemt, samme gjelder remsopor kartet. Jeg venter bare på til jeg får fikset en spawnkill, der jeg kan lage spawnkill sone på de karta som ikke har det. slik at kart slipper å vare i 5-15 min ekstra Mvh VenoM Quote Share this post Link to post Share on other sites
tropex 18 Report post Posted September 8, 2013 Flott! Trodde mg_fred_v4 var glemt fordi det har vært lite snakk om det, men hvis alt er under kontroll er det kjempe bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
WriteX 5 Report post Posted September 11, 2013 (edited) Hei. Jeg vil komme med et forslag om å legge til en plugin som heter PermaMute. http://forums.allied...ead.php?t=71863 Ganske enkelt forklart: admins/de som har tilgang til å bruke PermaMute kan permanent ta bort en spillers evne til å snakke i mic, skrive i chat, eller begge. (mute/gag/silence) F.eks: Når spilleren som permanent har blitt fratatt evnen til å skrive i chat kobler seg til serveren, blir h*n automatisk gagget av console. (PermaMute) Jeg syns at dette trengs på MG serveren grunnet en stor daglig dose drittprat. For det meste er det de samme personene som om og om igjen er rappkjeftig og provoserer andre spillere til å starte en heftig shitstorm. Needadmin blir misbrukt, og admin(s) kommer for å ordne opp bare for å få klasket "mad admin" i fleisen. Hele greia skaper dårlig stemning. Jeg tror derfor PermaMute vil være nyttig for å hindre at dette gjentar seg. Edited September 11, 2013 by WriteX 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tropex 18 Report post Posted September 11, 2013 Jeg er helt enig med Writex, dette er en plugin som minigame serveren trenger så jeg er positiv til denne saken her. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quizter 41 Report post Posted September 11, 2013 Høres bra ut dette her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robzorr 9 Report post Posted September 12, 2013 Viss vi går ut i fra går dagens situasjon, så hadde dette vært utrolig fint å hatt. Tilfellet var at Mr.Green ikke ville gi seg med stygg oppførsel/stygg språkbruk, og derfor brukte tropex "silence" funksjonen gang på gang, men Mr.Green fortsatt å rejoine serveren, så derfor bli automatisk unmutet. Dette endte opp med et lite kaos, og fikk alle på serveren til å gå lei av tull. I min mening støtter jeg denne pluginen 100%. Spørs bare på om det blir noen problemer med andre plugins? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Richard-93 6 Report post Posted September 12, 2013 Om dem fortsetter slik er det vel bare å gi dem er kort pause? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted September 12, 2013 Denne plugin er i mine øyne helt unødvendig, om noen ikke klarer å oppføre seg på mic har vi ban. Quote Share this post Link to post Share on other sites