Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Battlefield 3: Armored Kill Trailer

Recommended Posts

Hrm. Akkurat den DLC'en frista litt pga endelig mye kjøretøy, men blir forsatt ikke kjøpt. hadde de nerfa den forbanna sola så kunne jeg vurdert det.

Hrm. Akkurat den DLC'en frista litt pga endelig mye kjøretøy, men blir forsatt ikke kjøpt. hadde de nerfa den forbanna sola så kunne jeg vurdert det.

Synes du er "litt" kravstor når du snakker om sola :p

• Like 1

Den AC-130en kommer så jævelig til å få 120mm HE slengt i trynet sitt konstant etter et par runder når folk lærer hvor de skal sikte for å treffe den. Kjekt at kartene endelig får en mindre elendig størrelse da. Nå må de bare fikse resten av spillet...

Traileren fikk meg til å savne Desert Combat :wub:

Gunship er helt konge - herre så mye moro vi hadde det... har et screenshot med bl.a. Korden, Panic, Kybber og meg som kjører gunship - teppebomber bakken under oss og rep'er for harde livet - good times :happy:

Største Battlefield mapen noen sinne?

Håper vel vi får en ny gamemode, med 64 vs 64 ground war eller noe.

Hater den følelsen når man ser etter spillere i flere minutter, så å bli snipa..

Vil du ha det anbefaler jeg heller http://www.realitymod.com/

Har hatt runder med over 100 personer på hvert lag, og kart som er over 4 ganger større enn de vi får i BF3. Så får du heller se om den modden går for seint for deg.

Klarer ikke å bli sweept away av de få bildene eller videor man ser av AK nå , siden man vet hvor bra PR avdelingen til EA arbeider. ( Hypetrain , løgn osv) driver med. Men skal teste det ut etterhvert så vi får se.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...