aR2k88 2 Report post Posted July 18, 2012 Håper den faller i smak! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted July 18, 2012 Stilig den. Jeg kan ikke si særlig mye om hvor gode killsa var (er ingen bf-fyr), men flyten gjennom filmen relatert til musikken og skuddene var god! Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 18, 2012 Dreven kar, men enda mer dreven til å mekke film! Fikk faktisk lyst til å ta en par runder. ;D Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted July 18, 2012 Du får noe som ellers ville vært litt kjedelig til å bli gøy å se på...veldig bra redigering:) Mener seff ikke at du er noen dårlig sniper, men har sett så mange sniperfilmer nå at de blir kjedelig i lengden! Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted July 18, 2012 Imponerende, jeg hater å se fragmovies etc fra battlefield, men denne her kryssa jeg faktisk ikke ut! Bra frags og dritbra edit Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted July 18, 2012 Fin flyt og fin timing. pent editert:) Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted July 18, 2012 Fikk faktisk lyst til å ta en par runder. ;D ikke mot han i allefall ellers pen redigering :-) Share this post Link to post Share on other sites
iSkurk 11 Report post Posted July 18, 2012 Første battlefield-edit'en jeg ikke har kryssa ut! Super bra Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted July 18, 2012 Deilig film! Hvilke program bruker du til å redigere? After Effects? Sony Vegas? Minnet meg veldig om CSS-fragfilmene som heter Synced. En drøm å se på. Om jeg skulle være kritisk til noe var det slutten Rulleteksten gikk saktere enn i en spillefilm. edit: Skilla var du og! Share this post Link to post Share on other sites
aR2k88 2 Report post Posted July 19, 2012 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Jeg bruker Sony Vegas til og redigere, samt Dxtory for å recorde Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 19, 2012 Juhu... den gikk rett på google+ Takk for fin film Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted July 19, 2012 Cudos fra en sniper til en annen skikkelig pent utført arbeid. veldig imponert over alle "noscope" kills fra hofta. Share this post Link to post Share on other sites