Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ldd1

CS:GO

Recommended Posts

Vet ikke om det har blitt posta før, men det er er noen rykter om en International for CS:GO også, slik som det er i Dota 2 med 1.6 millioner dollar i premiepotten, der teams får sponsa flybillett, kost og hotell fra valve.

beste av alt: de har fikset masterserver search-bug, så når finner man alle serverne våre med å søke på hele eller deler av navn :-)

• Like 1

Det ble ikke noe av den tidligere omtalte zombie-mod'n... ? (Skulle komme ved utgivelse.)

Ikke for gud og hvermann i alle fall. Finner svært lite info om den. Var nyskjerrig på den : |

Hva med å fjerne italy og erstatte Nuke med Nuke_ve?

De få gangene det er litt folk på serveren tømmes den når italy kommer, ved mange tilfeller.

På allmaps da.

Edited by Ldd1

Kom inn på Allmaps da folkens

@Entreri så har jeg og sett en Inferno versjon Uten de jævla høene:p de er også noe å se på

Edited by Ldd1

De enklere mapsene, altså _se mapsene er ikke med i cycle fordi da blir serverne utelukket fra "quick play" knappen. Mapsene er fine men dette er oppsettet til valve som er grunnen og vi kan desverre ikke gjøre noe med det.

CS:GO er gratis i helgen visstnok, en god mulighet til å teste det ut. Kanskje melde seg på lan og vinne noen tusen, det virker som det er gode dager for CS:GO spillere. Fredrikstad Lan er første mulighet, så kommer SpillExpo i Oslo med 120 000 kr i potten foreløpig.

De enklere mapsene, altså _se mapsene er ikke med i cycle fordi da blir serverne utelukket fra "quick play" knappen. Mapsene er fine men dette er oppsettet til valve som er grunnen og vi kan desverre ikke gjøre noe med det.

Med tanken på aktivitetsnivå på serveren, tror jeg ikke dere har så masse å tape på å endre den:) TIlpasse den til brukere her på forumet, er med faste spillere det blir liv i serveren uansett, ikke Quick play randoms:)

Det er up and comming! JEG har jo begynt å spille igjen ffs - og det sier jo litt!

Gleder meg så SJUKT til linja mi er fiksa - atm ligger jeg på 100 - 200 i ping konstant.

Får servicemann i løpet av et par dager, så da satser jeg på at jeg er tilbake for fullt igjen.

Ang det du sier om GO Robin;

Er alt for mange som sitter spredd over 1.6, CS:S og GO atm.

Valve burde hatt baller nok til å stenge ned de to tidligere versjonene imo.