Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DuBi

Battlefield 4, 2013!

Recommended Posts

nye bevis 0:20

samme opplegg som var på medal of honor at du fikk tidlig beta på bf3. Edited by DuBi

:lol: Pen antakelse. Når det ikke er sikkert burde du ikke presentere det på denne måten.

Skal så absolutt IKKE kjøpes :)

So agreed. Lukter melking laaaang vei her. For noe dritt. Lag en Bf2-klone med HD-grafikk og bedre hitbokser, så skal jeg tilbe Svenskene igjen.

Skal nok kjøpe det, og satse hardt kompetitivt i dette spillet som sannsynligvis vil revolusjonere FPS genren.

Hva skal man med bra gameplay, demorec, battlerecorder, åpne maps uten choke points, så lenge man har awesome grafikk og episk destruction.

Edited by Ldd1

Tror det skal mye til for å revlosjonere FPS sjangeren. Det som kan prøves har blitt prøvd, det meste ligner alt annet og alikevel skal det neste være "det nye". Om det er noe som har revlosjonert så er det vel Battlefield 3 og det er lyd og grafikk messig, jeg har i alle fall ikke sett maken noe annet sted :)

Skal så absolutt IKKE kjøpes :)

+1

De må gjøre 3 ting for at jeg skal kjøpe det

• Frigi serverfilene så alle kan hoste
  • åpne for plugins med GPL lisens
  • Fjerne alle upgrades på våpen etc

Jeg er spent på hvordan det blir.

Blir sikkert å kjøpe det.

Har hatt det mye morro i BF3 i det site.

Patchene har gjort spillet betraktelig bedre enn det var i begynnelsen.

Men mapsene er fortsatt til å gråte av bortsett fra noen av de nye mapsene og selvfølgelig karkand.

krysser fingrene for at de får med battlerecorder denne gangen.

Kjøper det hvis de confirmer battle recorder. Fram til det er spillet meningsløst for noe annet enn public fun, og det er jeg lei av.

2013 er vel ikke så usannsynlig nei, EA har vel uttalt at de har som mål å gi ut et battlfield spill i året. Men hadde dog trodd at bc3 ville komme før bf4. Tipper begge spillene blir bf3 pakket inn i nytt papir.

2013 er vel ikke så usannsynlig nei, EA har vel uttalt at de har som mål å gi ut et battlfield spill i året. Men hadde dog trodd at bc3 ville komme før bf4. Tipper begge spillene blir bf3 pakket inn i nytt papir.

:lol:

Ban company, avoid game.

Tror nok jeg ligger unna dette ja såfremt de ikke tar seg sammen og lager noe bra. Kan aldri bli bra når de starter med utviklingen nesten før BF3 er ferdig osv. Bah loldice

Gitt meg med all fps serier. Alt er bare elendig som har kommet ut og kommer. Testet nye medal of honor som kommer og det er en ren kopi av BF3 med wallhack funksjon ingame og mye digitalt støy som BF3 også hadde noe jeg bare hater. Holder meg til DayZ som er gratis.

:lol:

Ban company, avoid game.

Det slo meg faktisk her en dag, at Bc2 på mange måter var bedre en bf3, og bc2 var jæævlig dårlig:P

Ser ikke helt problemet, neste bf kommer høsten 2013 og da er jo 99% dritlei av bf3. Det er jo lenger tid en det gikk mellom bc2 og bf3..

Melking har de gjort siden 2004

2004: Battlefield Vietnam

2005: Battlefield 2

2006: Battlefield 2142

2008: Battlefield Bad Company

2009: Battlefield Heroes og BF1943

2010: Battlefield Bad Company 2

2011: Battlefield 3

2013: "Battlefield4"

Mon tro det er bra nok maskinvare og teknologi til å kjøre battlerecorder og specce andre i 2013?

Interestingly enough har de ikke laget et bra spill siden før 2004 heller...

Ser ikke helt problemet, neste bf kommer høsten 2013 og da er jo 99% dritlei av bf3. Det er jo lenger tid en det gikk mellom bc2 og bf3..

2002: Battlefield 1942

2004: Battlefield Vietnam

2005: Battlefield 2

2006: Battlefield 2142

2008: Battlefield Bad Company

2009: Battlefield Heroes og BF1943

2010: Battlefield Bad Company 2

2011: Battlefield 3

2013: "Battlefield4"

De spillene i serien som har vært bra. Bad Company teller ikke, det samme gjelder Heroes og 1943.

. Lag en Bf2-klone med HD-grafikk og bedre hitbokser, så skal jeg tilbe Svenskene igjen.

Svensker KAN IKKE tilbes........... end of story..