Sign in to follow this  
DuBi

Battlefield 4, 2013!

Recommended Posts

Nesten ingen hos BATTLEFIELD.no som faktisk liker battlefield? (bortsett fra de 10 år gamle spillene da)

Selv startet jeg med BC2 (hadde 2142, men fikk det aldri til å funke :p ), koste meg masse med det, og jeg har hatt det mye gøy med BF3. Tror BF4 blir knall det og =)

Synes det er drit morro i BF3, men så er jeg både public og grafikk hore :p

Kan forstå at de "seriøse proffene" synes det ikke holder mål, allikevel tør jeg påstå at det er verd alle pengene i underholdningsverdi :) Tror det er en hel del spillere uten egne meninger som lar seg styre av alt whineingen og henger seg på når en eller annen veteran er missfornøyd med produktet han har kjøpt..

Can we get less blue this time around? Thank

-->We've definitely seen this as feedback and are taking it into consideration

Stjerne i boka om de gjør det:P

Throwing it out there too Crash:

Mod support. Day 1. Have it.

Personally I think it'd be great.

Pushing hard

Hvis dette skjer skal jeg ete en kokt sokk live på cam...

Edited by Ldd1

tror aldri det har vært så lave forventninger til et bf spill:P kanskje vi da blir positivt overrasket?:p

Skjønner ikke hvordan dere ikke kan ha det gøy med BF3. Tydligvis har dere ikke prøvd eksplosiver på Close Quarters :D

Blir vel som BF3, ikke noe nytt, bortsett fra maps og penere grafikk. Blir nok ikke kjøpt, ei heller nye MoH spillet.

Ikke en nyhet jeg hoppa i taket for. Vi ser jo allerede retningen Dice har tatt med Battlefield serien.

Close Quarters liksom.. hallo? Et desperat forsøk på å få flere CoD kids over. Greit at de skal gi ut en Armor DLC også men har mine sterke tvil..

Så denne her hemmelighetsfulle End Game. Jeg er sikker på jeg hørte Admiral Ackbar nå. For den pakken er garantert... en trap..

Det er tydeligvis de kun hinter til det som kunne vært den egentlige tittelen "THE END LOL" pakken for så snart Bf4 kommer ut så er det vel slutt med support og heller ingen vits å game bf3. And you just spent lots of monitas on something you should had for freeeee hi hi hiiiii!!

Tydelig at de har glemt core fansen av Battlefield serien og ikke minst pc spillerne. De kan si hva de vil men BF3 oser av konsollifisering hvor man ender opp med simpel styring og enkel aim. Vanskelighetsgraden foregår kun i øking av rank og det guddommelige konseptet UNLOCKZ!

Det skal være action action action og points points points som skal kunne please enhver ADHD 13 åring.

Og se på 64player Metro. Hvordan får map og game designere jobben? Lord..

Men for all del, jeg kan jo som Ldd1 sier, bli positivt overaska. Som selfølgelig hadde vært gøy :p

Men hvis vi ser bort ifra markedsføringa dems, og er litt optimistisk, så har de jo nå hatt endel år på å jobbe med frostbite motoren. Og det er jo den som har fått mye av skylda for manglende features som er ideelt for e-sport.

Velger også å tru at ikke alle i DICE tror at BF3 bare har vært suksess. Så jeg stiller meg selv positiv til BF4 :D

Om spillet inneholder:

*Mod tools

*Spectator

*Battlerecorder

*Map editor

Så kan kanskje spillet bli greit, hva hadde vel cod4 vært uten ProMod f.eks?:p

Det er veldig mange spill som aldri kan måle seg med COD4 og det har ikke noe med Promod å gjøre. Men jeg prøvde den nye MW da det var gratis helg og det føltes ut som jeg tok et 5 års steg tilbake i tid etter at jeg hadde blit vandt med BF3.....bare må ha de detaljene og grafikken som BF har fått, alt annet føles lite engasjerende i forhold.

Jada spillt med begge deler. Poenget er at Promod er ikke alene om at COD4 var et bra spill. Nettkoden og hitreg + mye annet gjorde det spillet til noe helt spesielt.

Et spill jeg definitivt IKKE skal kjøpe. BF og COD er snart det samme som FIFA og PES. De spyr ut nye hvert år med noen små endringer bare for at vi skal kjøpe dem. Er lei disse generiske "same old same old" shooterne

Det kribler ikke like mye i spillefingeren nå som sist nei........

Men prøver det sikkert.

Dice/EA har blitt like fattig som Activision/Infinity Ward. Begge selskapene kan brenne for min sin del.

Tiden med spill av kvalitet er over. Det eneste som betyr noe for de to der nå er penger. Driter maks i kvalitet, bare melker så mye de kan.

De få spillene som faktisk er ordentlig gjennomført for tiden er Indie spill.

Bare se på Diablo 3 og Blizzard, Activisionized! Haha..

Synes det er drit morro i BF3, men så er jeg både public og grafikk hore :p

Kan forstå at de "seriøse proffene" synes det ikke holder mål, allikevel tør jeg påstå at det er verd alle pengene i underholdningsverdi :) Tror det er en hel del spillere uten egne meninger som lar seg styre av alt whineingen og henger seg på når en eller annen veteran er missfornøyd med produktet han har kjøpt..

Henger meg på denne. Hoppa inn i noen hete kamper på en nesten tom bf.no server for noen dager siden. Hadde det kjempegøy!

Vil tørre å påstå at alle de som har lagt ned 50++ timer i BF3(og det gjelder vel fort samtlige i denne tråden) har fått rimelig good value for money, eller bang for buck om du vil.

BF3 er fantastisk moro enda, og hvis BF4 kommer seg i nærheten av dette glimrende spillet så blir det selvfølgelig kjøp av dette og!