Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Armin.Van.Buuren

Justin Bieber billett selges

Recommended Posts

Fikk kjøpt 3 JB billetter til min kjære sin søster men hun skulle bare ha 2 så sitter med en som skal selges for det jeg kjøpte den for som er 750 kr :)

Hendvendels pr pm :)

Møt opp utenfor konserten med billetten og si at du har en til over så fisker du frem en lighter og tenner på billetten og se hva som skjer :p

De billettene der burde ikke være spesielt vanskelig å bli kvitt, men jeg tror kanskje et gamingforum for "godt voksne" kanskje er feil arena.

Hadde riktignok likt deg best om du hadde brent billetten foran en haug småjenter :)

Edit: What Jackal said :)

HVORFOR HATER FOLK BIEBER DERE ER GALE HAN ER EN KONGE. #ALL AROUND THE WORLD #BELIEVE #YOLO

• Like 1

Hadde heller solgt den for 5000,- til en ivrig fjortis fan !

Evt til bloo

Edited by Arthedain

Liker hvordan du går inn på bf.no av alle steder for å selge justin bieber billetter.. Her har vi en fyr som virkelig kjenner til markedet.. :p

Har sett på kommentarene under avisartikler om denne konserten at enkelte smårips er villige til å gjøre "hva som helst" for billetter.

Det ville selvfølgelig være totalt umoralsk å teste ut om dette stemmer !

• Like 2

Tenn på billetten og kast vievann på den. Utfør eksorsisme og få djevelskapen vekk!

Personlig tror jeg for mange bare liker å skrive at de har billetter for og kødde. Sett mange (blant dem fattige studenter og alenemødre) rundtom på facebook og andre steder som skriver de kjøpte for å ødelegge. Hvor skal de få alle pengene fra?

(Gledesdreper kommentar? :/ )

Men jeg elsker idéen om å sette fyr på billetter foran tenåringsbrølerne! Og bildebevis er jo bare herlig!

Så jeg burde holde meg unna vg.no de neste månedene? Sist Bieber var her var jo hele siden proppet med ham, og såklart en smule Breivik.

HVORFOR HATER FOLK BIEBER DERE ER GALE HAN ER EN KONGE. #ALL AROUND THE WORLD #BELIEVE #YOLO

KAN VI TA EN DISKUSJON PÅ DETTE SNART? HVA SKJER MED AT ALLE HATER BIEBER? GOD DAMNIT

Billettene har blitt solgt for 12k, just saying. Gå å legg de ut på Finn eller noe. :)

KAN VI TA EN DISKUSJON PÅ DETTE SNART? HVA SKJER MED AT ALLE HATER BIEBER? GOD DAMNIT

Alle? GÅr ikke du inn under alle? Betyr ikke det at du ogsÅ hater ham?

Neida, Bieber er en fin fyr han <3

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...