Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted July 12, 2012 Fikk kjøpt 3 JB billetter til min kjære sin søster men hun skulle bare ha 2 så sitter med en som skal selges for det jeg kjøpte den for som er 750 kr Hendvendels pr pm Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted July 12, 2012 som sagt ikke le Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted July 12, 2012 Møt opp utenfor konserten med billetten og si at du har en til over så fisker du frem en lighter og tenner på billetten og se hva som skjer Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted July 12, 2012 De billettene der burde ikke være spesielt vanskelig å bli kvitt, men jeg tror kanskje et gamingforum for "godt voksne" kanskje er feil arena. Hadde riktignok likt deg best om du hadde brent billetten foran en haug småjenter Edit: What Jackal said Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted July 12, 2012 HVORFOR HATER FOLK BIEBER DERE ER GALE HAN ER EN KONGE. #ALL AROUND THE WORLD #BELIEVE #YOLO 1 Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted July 12, 2012 (edited) Hadde heller solgt den for 5000,- til en ivrig fjortis fan ! Evt til bloo Edited July 12, 2012 by Arthedain Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyret 11 Report post Posted July 12, 2012 Trololo Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted July 12, 2012 Liker hvordan du går inn på bf.no av alle steder for å selge justin bieber billetter.. Her har vi en fyr som virkelig kjenner til markedet.. Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted July 12, 2012 Har sett på kommentarene under avisartikler om denne konserten at enkelte smårips er villige til å gjøre "hva som helst" for billetter. Det ville selvfølgelig være totalt umoralsk å teste ut om dette stemmer ! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted July 12, 2012 Tenn på billetten og kast vievann på den. Utfør eksorsisme og få djevelskapen vekk! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted July 12, 2012 Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted July 12, 2012 ...I just came Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted July 12, 2012 VG.no next! Share this post Link to post Share on other sites
Line 8 Report post Posted July 12, 2012 Personlig tror jeg for mange bare liker å skrive at de har billetter for og kødde. Sett mange (blant dem fattige studenter og alenemødre) rundtom på facebook og andre steder som skriver de kjøpte for å ødelegge. Hvor skal de få alle pengene fra? (Gledesdreper kommentar? :/ ) Men jeg elsker idéen om å sette fyr på billetter foran tenåringsbrølerne! Og bildebevis er jo bare herlig! Så jeg burde holde meg unna vg.no de neste månedene? Sist Bieber var her var jo hele siden proppet med ham, og såklart en smule Breivik. Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted July 13, 2012 HVORFOR HATER FOLK BIEBER DERE ER GALE HAN ER EN KONGE. #ALL AROUND THE WORLD #BELIEVE #YOLO KAN VI TA EN DISKUSJON PÅ DETTE SNART? HVA SKJER MED AT ALLE HATER BIEBER? GOD DAMNIT Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted July 13, 2012 Alle som sier at de liker JB sier det ironisk. Sett det før. Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted July 13, 2012 Mye morro man kan ha med en SCANNER.................... Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted July 13, 2012 Billettene har blitt solgt for 12k, just saying. Gå å legg de ut på Finn eller noe. Share this post Link to post Share on other sites
Trippel_H 20 Report post Posted July 13, 2012 HVORFOR HATER FOLK BIEBER DERE ER GALE HAN ER EN KONGE. #ALL AROUND THE WORLD #BELIEVE #YOLO KAN VI TA EN DISKUSJON PÅ DETTE SNART? HVA SKJER MED AT ALLE HATER BIEBER? GOD DAMNIT Alle? GÅr ikke du inn under alle? Betyr ikke det at du ogsÅ hater ham? Neida, Bieber er en fin fyr han <3 Share this post Link to post Share on other sites