Sign in to follow this  
rebel573

Arma 2 klan

Recommended Posts

Domination (COOP), Warefare BE (TvT med AI,) og Zargabad life disse er veldig standar og plain ARMA2. Mange vil finne dette som veldig kjedelig, det gjør også jeg. Skal du har en opplevelse i ARMA Må du verre i en klan, som laster ned mods, som har egne personer som modder og personer som lager egne oppdrag.

Jeg er en stor ARMA fan, men jeg synes at plain ARMA er dritt! Det som gjør spillet kult er alle modene og felleskapet rundt spillet. Se på dette for eksempel: http://www.armaholic.com/ Her kan du finne så sykt masse, blant annet Norske styrker, andre verdenskrig mod,stargate og andre space tjafs", ACE (realism stuff) og det var her DAYz begynnte.

Skal du oppleve Arma 2 som et militær spill, må du være i en klan! Desverre så fyngere det ikke som battlefield hvor du hopper på en server og spiller. For de kule tingene er ikke i selve ARMA spillet. Og vær klan laster ned sine egne ting, så det gjør det vanskelig for stakkars folk som ikke vet hva og hvordan de skal laste det ned.

Har du lyst til å prøve ARMA 2 med å være i en klan så kan du bli med i "ST-Alpha" http://st-alpha.org/ Der kan jeg og andre klanmedlemer lære hvordan spillet faktisk bør spilles. Du trenger ikke å binne deg til klanen, bare prøve det ut, og kan si "snakkes aldri" akkurat når det passer deg. BTW det er en internasjonal klan ikke norsk, for desverre er det få Nordmenn som er på, men det prøver jeg å endre på.

• Like 2

BRA :)

I tillegg kan du jo nevne rene Norske squads i ArmA som har vært her siden Operation Flashpoint tiden :) Det er bare et google search unna. http://www.nopryl.no/ er jo et godt eksempel og det finnes fler(som min egen gruppe), der det organiseres regelmessige LAN og aktiviteter ukentlig. Både med ACE og ACRE og en mission forfatter som legger opp taktisk spill for de som vil være med. En gang i blant spiller vi også med andre nasjonaliteter og har det gøy, her er er bilder når vi var i Finland og utfordret spesial styrkene. Det var mer intenst enn hva som kan vises på video, men da finnene begynte å plystre i skogen på vinterstid ble det skummelt (plystre modd til arma2). Når noen lager en vinter øy (maps i andre spill) og en plystre modd, så skjønner ikke jeg hvorfor du skal lete etter utenlandske communities. Dem som alle andre vil promotere sitt... hvorfor ikke promotere Norsk? Du skriver Norsk og du snakker Norsk, hvorfor ikke promotere Norsk community rundt spillet du liker ?

Her er etter finnene laget en jævla vanskelig øy.. vinterstid. Vi visste ikke hvem som var fi eller venn :p

Velkommen til Norsk ArmA rebel 573, håper du blir med og bidrar til Norsk ArmA community her i battlefield.no

Domination er fette moro :)

Kan faktisk spille med folk som skjønner hva og hvordan ting bør gjøres, ikke fjols som tror det er CoD.

• Like 1

Hei dere.

Jeg har akkurat lagt inn ACE 2 og ACRE, å ser nå etter andre å spille sammen med. Utifra denne tråden så får jeg inntrykk av at det finnes masse norske grupper der ute. Noen tips?

Takk for svar.

Hei dere.

Jeg har akkurat lagt inn ACE 2 og ACRE, å ser nå etter andre å spille sammen med. Utifra denne tråden så får jeg inntrykk av at det finnes masse norske grupper der ute. Noen tips?

Takk for svar.

Eneste jeg vet om er http://www.nopryl.no/ som Cri snakker om, eller kanskje http://www.victrixlegion.com/ :) Cri74 kan svare mer på det :p

BRA :)

I tillegg kan du jo nevne rene Norske squads i ArmA som har vært her siden Operation Flashpoint tiden :) Det er bare et google search unna. http://www.nopryl.no/ er jo et godt eksempel og det finnes fler(som min egen gruppe), der det organiseres regelmessige LAN og aktiviteter ukentlig. Både med ACE og ACRE og en mission forfatter som legger opp taktisk spill for de som vil være med. En gang i blant spiller vi også med andre nasjonaliteter og har det gøy, her er er bilder når vi var i Finland og utfordret spesial styrkene. Det var mer intenst enn hva som kan vises på video, men da finnene begynte å plystre i skogen på vinterstid ble det skummelt (plystre modd til arma2). Når noen lager en vinter øy (maps i andre spill) og en plystre modd, så skjønner ikke jeg hvorfor du skal lete etter utenlandske communities. Dem som alle andre vil promotere sitt... hvorfor ikke promotere Norsk? Du skriver Norsk og du snakker Norsk, hvorfor ikke promotere Norsk community rundt spillet du liker ?

Her er etter finnene laget en jævla vanskelig øy.. vinterstid. Vi visste ikke hvem som var fi eller venn :p

An Error Has Occurred!

Your email address needs to be validated before you can login. De vill ikke sende meg e-mail heller :'(

Velkommen til Norsk ArmA rebel 573, håper du blir med og bidrar til Norsk ArmA community her i battlefield.no

Hei dere.

Takk for svar.

Har du funnet deg klan ennå?

Edit1:

Ser nå at orginal post er eldgammel og spørsmålet om norske klaner har blitt besvart andre steder på forumet, denne posten kan slettes.

Fins vel bare to klaner som jeg vet om, Victrix Legion og Nopryl.

Tror VL har en liten siesta fram til Arma 3 kommer ut men nopryl har fremdeles endel aktivitet internt i klanen på; arma 2 ace / acre +++

Har ellers begynt kjøre joint operations med andre utenlandske klaner, jevnt over 40 stykker på slike ops.

Kan jo sjekke ut promo video laget av Nixxen:

Men vi er ikke lengre en helnorsk klan så om det er viktig for folk er det tre nye helnorske klaner som holder på starte opp for arma 3.

Brigaden, Injection Gaming og Sons of Valor

Edited by Jager