Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
iSkurk

Ble bannet fra Office only

Recommended Posts

[b]Server:[/b]Office Only

[b]Tidpunkt:[/b] 00:40 - 00:50

[b]Brett:[/b]Office

[b]Admin:[/b]Autoban

[brsak:[/b]Skrev noe en på servern sa i console.

[b]Forklaring:[/b]

Nick: Skurk (Clan nThugz')

Steam Id: STEAM_0:0:44896990

Ble bannet rundt 00:40 - 00:50

Jeg ble bannet fordi en på servern sa han ble bannet for og skrive "rcon kick" i console på mg servern.

Så jeg prøvde dette og ble bannet i 1550 minutter eller noe sånn, Office servern og de andre HF serverne er de eneste jeg spiller på, så håper dere kan unbanne meg for den feilen jeg gjorde, skal ikke gjøre det igjen.

Takk på forhånd :)

Edited by iSkurk

God kveld i stua, Mr. Skurk!

Jeg må dessverre skuffe deg. Jeg får ikke opp noen resultater når jeg søker på STEAM_0:0:44896990. Er du sikker på at det er riktige STEAM_IDen din?

Grunnen til at du ble bannet er som du sier. Serveren autobanner alle rcon-kommandoforsøk når feil eller ingen rcon passord er satt. Dette er naturligvis ikke bangrunnlag så når jeg får den riktige IDen din kan jeg unbanne deg.

Ha en fortsatt artig kveld!

Mvh,

nightzirch

Klagemuransvarlig

Hellfragger.no

• Like 1

Jeg tror grunnen til at jeg ikke finner noe i systemet er at dette ikke er en "vanlig" ban. Siden det var pga rcon cmd du ble banna antar jeg ingen av bansystemene våre har noe som helst med det å gjøre. Det er nok det innebygde immunforsvaret til serveren.

For deg betyr det at du må vente enda litt lenger med å bli unbannet, da jeg ikke har tilgang til serverfilene for å rette opp i... feilen. Vi må nok dessverre vente til en av serverdrifterne eller sjefstullingene kommer oss til unnsetning.

Mvh,

nightzirch

Klagemuransvarlig

Hellfragger.no

• Like 1

ooh, kjipern! Hater og spille på andre servere det ikke er rank-system, eller annet rank-system!

Synd allmap og dust2 serverne ikke er like populære som office :p

Men uansett, takk for svar midt på svarte natta :)

oh herre!! unbannet! Takk, ble så glad at jeg løp til bensinstasjonen og kjøpte godis og brus, for nå vet jeg at det er gamingtime igjen :D

• Like 10

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...