Sign in to follow this  
jondudd

Hei!

Recommended Posts

Nå var det ekstremt vanskelig å motstå fristelsen til å oppdatere tittelen din... ;)

Din..!!!

Jeg vil helst ikke ut med hvor jeg jobber. Er stygt rett for at jeg kan få litt for mange fanboys eller private meldinger om ting folk ønsker i noen av produktene jeg jobber med da. Håper du forstår :)

Isåfall må vel du ha gjort det bra karrieremessig med tanke på at firmaet du jobber i er såpass stort. Credz for det!

HAN ER FRA CIA OG FBI OG NSA!!!!! *Slette brukeren min og fjerne alle linker til illegale og lugubre nettsteder i bokmerker*

HAN ER FRA CIA OG FBI OG NSA!!!!! *Slette brukeren min og fjerne alle linker til illegale og lugubre nettsteder i bokmerker*

kay gee bee

Isåfall må vel du ha gjort det bra karrieremessig med tanke på at firmaet du jobber i er såpass stort. Credz for det!

Mange vil nok si det ja. Jeg nøyer meg med å glede meg til å dra på jobb og delta helt i teten på den teknologiske fronten, hver dag. å få drive med hobbyen sin og få betalt er nok "bra" for min del :)

Med fare for å være litt direkte nå. Du tilhører kanskje den mindre oppegående delen av dette forumet? Fordi det der er vel så lite relevant i forholdt til mitt valg å være diskret ift. hvem jeg jobber for du kan få det.

Jeg velger å holde det skjult fordi det er et profilert selskap de fleste av dere garantert kjenner til og bruker tjenester av ofte. Er det et krav at man legger ved fødselsattest og skatteseddel for å ikke måtte lese tåpelige utbrudd som det der?

Jeg vet nå ikke helt om hvem av oss som er mest oppegående og ikke her. Jeg som lager en obvious spøk (hvor bra du synes den er vet jeg nå ikke), eller du som tar ting utrolig gravalvorlig etter å ha sett mye av postene på forumet her :)

Jeg vet nå ikke helt om hvem av oss som er mest oppegående og ikke her. Jeg som lager en obvious spøk (hvor bra du synes den er vet jeg nå ikke), eller du som tar ting utrolig gravalvorlig etter å ha sett mye av postene på forumet her :)

Det er forskjell på å være morsom og forsøke å henge noen ut for å ville skjule visse deler av livet sitt. Jeg kan jo si det samme til deg; dersom alt du sier som kan oppfattes feil er en spøk bør vel du kanskje også tenke over at jeg er ny her og ikke umiddelbart vil forstå alt du måtte finne på å braute ut om. Enig?

Har ikke hengt mye på forum skjønner jeg da. Store bokstaver, overdrevne forhåndsregler om å slette alt og generell overdreven føring av både CIA, FBI og NSA. Tok du ikke den uansett kan du ikke stå å kalle meg for mindre oppegående uten å pisse på egen legg.

Forøvrig så er jo det og en fin måte å gjøre seg godt likt på forumet når man er ny, men nå er jeg enig med Fredsmeglarn om at du nok ikke er så ny her som du gir deg ut som :)

Fin måte å ta i mot nye på. For å være ærlig var det en bekjent av meg som fortalte at denne siden hadde slitt litt med trege nettsider o.l. etter at en ny portal ble satt i produksjon og jeg tenkte jeg kunne brukt litt av ferien min på å hjelpe til / rådgi litt (dersom det var ønsket).

Du får tro hva du vil om meg. Jeg har hverken tid eller interesse av å krangle på nettet.

Du får tro hva du vil om meg. Jeg har hverken tid eller interesse av å krangle på nettet.

Og likevel har du ikke gjort annet enn å benytte enhver sjanse i denne tråden til å gjøre det. Hmmmmmm........

Du skal få slippe krangling, men du får fort den tonen du gir ut tilbake mot deg selv. Lurt å tenke på :)

Fin måte å ta i mot nye på. For å være ærlig var det en bekjent av meg som fortalte at denne siden hadde slitt litt med trege nettsider o.l. etter at en ny portal ble satt i produksjon og jeg tenkte jeg kunne brukt litt av ferien min på å hjelpe til / rådgi litt (dersom det var ønsket).

Haha, are u kidding me?

Når du nå først stakk innom, trudde jeg du var en ny bruker på forumet.

Nå derimot, virker du som ett klassisk eksempel på, troll som har blitt bannet her for overtramp!

"Jeg er så mye bedre enn deg" og "Jeg har så awsome jobb", hva er det du vil frem til egentlig?

Gloate jobbtittelen din på forum? GG du var overbevisende til du dreit deg ut!

Må for all del fortelle meg hvem denne "vennen" din er så jeg kan takke han for "hjelpen"

Scav is that really u?

Nå har jeg riktignok probilmille på rundt 2.7 og burde erklæres død anh moment. jeg bommer på t astenee på tsaatruen, men orker ikke å reidgerere det jeg skriver fordi det er ås slitsommmmmmmmmmt i lengden. knis, sitter her og ler fr meg sevl.

For en tråd deette ha r utviklngint dseg til å bli :loL.: hahahhahahaha. jeg sitter å rofller romlpa av mgeg i fylla. hahehaeahehaeh. herregud.

btwm mariell, du som er edtru, DA ebtyr Delt Ansavar, aka en form for bedrift. aehaehaehaehae.

skyt meg, hjkelp meg gjennom mogendaegen.

• Like 1

Ja, dette ble et lite kræsj, lol.

Bare et lite tips, Jon. Ikke ta noen seriøst her. Vi kommer her for å tulle, spøke og ha det artig. Om det ikke passer din stil skjønner jeg godt, for noen av våre spøker kan oppfattes som rare og hinsides all logikk (refererer til Sektie haha), men før du kritiserer folk sjekk hvilken gruppe de er i. Det er også viktig å tenke hvor fantastisk mye fritid mange av disse folka legger i dette communityet og ingen av dem fortjener å bli rakket ned på for den innsatsen.

Når det er sagt må jeg lolle litt av Opti :lol:

Nå har jeg riktignok probilmille på rundt 2.7 og burde erklæres død anh moment. jeg bommer på t astenee på tsaatruen, men orker ikke å reidgerere det jeg skriver fordi det er ås slitsommmmmmmmmmt i lengden. knis, sitter her og ler fr meg sevl.

For en tråd deette ha r utviklngint dseg til å bli :loL.: hahahhahahaha. jeg sitter å rofller romlpa av mgeg i fylla. hahehaeahehaeh. herregud.

btwm mariell, du som er edtru, DA ebtyr Delt Ansavar, aka en form for bedrift. aehaehaehaehae.

skyt meg, hjkelp meg gjennom mogendaegen.

så sniken ikke prøver å slette det når han står opp. Jeg liker spesielt setninga "btwm mariell, du som er edtru, DA ebtyr Delt Ansavar, aka en form for bedrift. aehaehaehaehae." The Wisdom.

Er dette vanlig prosedyre med alle nye medlemmer?

Jeg forsøkte å gi et innblikk i min kompetanse fordi jeg kanskje kunne bidra (jeg liker faktisk å bidra) og fordi jeg har fått grønt lys fra arbeidsgiver til å bruke kompetansen min på det jeg vil og delta i det jeg vil så lenge jeg ikke kopierer faktisk kode fra arbeidsgiver. Det tolkes tid hen at jeg forsøker å være "bedre enn" ander.

Dette er storm i ett vannglass. Jeg stiller et spørsmål, fordi jeg reagerer på "humoren" til GalSektleder, og umiddelbart blir jeg angrepet fra flere hold. Jeg er enig i at nye medlemmer bør sette seg inn i hvordan ting er men basert på erfaringen jeg har gjort her de siste dagene har dere også jammen noe å jobbe med selv (og jeg får vel kjeft for dette utsagnet også).

At dere tror jeg er scav eller scavenger får så være. Jeg kjenner ham godt og har jobbet med ham på flere prosjekter. Han er rart, sær, sint og veldig frekk, men han er flink til det han gjør. Han bryr seg også. Så ja, det er scavenger som er "vennen" min som brydde seg nok om dette communitiet til å anbefale meg å bruke litt tid her dersom jeg kjedet meg i ferien. Jeg synes det var en god plan siden jeg liker frivillig arbeid og sånne type "ungdomstilbud" som dette. Det var kanskje bare noe jeg mente. Er kompetansen min er så lite interessant for dere kan jeg selvsagt bruke tiden min andre steder.

Han er rart, sær, sint og veldig frekk, men han er flink til det han gjør.

Jeg tror ikke han er alene fordi det finnes veldig mange av dem på the interwebs

Jeg synes alle bidrag er positivt :) Har ikke så mye innblikk i koding og progging, men om du ser rundt deg.... hva har du lyst til å forbedre og/eller lage ?