Sign in to follow this  
jondudd

Hei!

Recommended Posts

Vet ikke om dette er vanlig på dette forumet, men jeg ville bare si hei.

Jeg er en gutt på noen og 20 som jobber som utvikler til vanlig, jeg har alle java sertifiseringene (SE og EE). Jeg er også sertifisert på Spring og en håndfull andre Oracle produkter. Har også noen gamle Linux sertifiseringer og noe annet smuss. Nok om min kjedelige hverdag.

Jeg spiller også litt data, og tenkte dette var et perfekt sted å henge da :)

Håper jeg får mange fine stunder her!

helluu!

velkommen til bf, hva slags spill driver du med?

For det meste singleplayer spill som Fallout-serien og nethack(ikke le) pluss en del andre RPG.

Jeg spilte CS da jeg var yngre men det gav meg litt avsmak på nettspilling. Så mange sinte mennesker :|

Hehe... du kanke ta deg nær av dem, det er de som blir "sure" når du dreper dem ingame. Enjoy it :)

Velkommen !

System.out.println("Hello World!");

Litt Java-humor, bare.. Velkommen skal du være. Synes du bør ta en tur innpå CSS-serverne våre. Kan hende det er shitkids som spiller ellers på internett, men vi har mange artige, koselige og tafsende mennesker du bør bli kjent med.

Xoxo

Vælkømmin. Her e da hyggelaug, men du fer aldri dra herifrå. Berre så du veit da.

System.out.println("Hello World!");

Litt Java-humor, bare.. Velkommen skal du være. Synes du bør ta en tur innpå CSS-serverne våre. Kan hende det er shitkids som spiller ellers på internett, men vi har mange artige, koselige og tafsende mennesker du bør bli kjent med.

Xoxo

Hehe, du glemte de 4 andre OOP konseptene en må innom for å skrive Hello World eksempelet i Java ;)

Yeye, orker ikke opprette klasser og shit. Er dessuten ganske nub når det kommer til Java. JavaScript derimot, mmmmmm

java? høres stykt ut som en frontend kar :(

Du har nok kommet til rett sted om du vil ha noen å spille med, personlig er jeg fan av blant annet Left 4 Dead 2 :)

synes nå vi skal få han inn på en css-server jeg da :)