Sign in to follow this  
jondudd

Hei!

Recommended Posts

Vet ikke om dette er vanlig på dette forumet, men jeg ville bare si hei.

Jeg er en gutt på noen og 20 som jobber som utvikler til vanlig, jeg har alle java sertifiseringene (SE og EE). Jeg er også sertifisert på Spring og en håndfull andre Oracle produkter. Har også noen gamle Linux sertifiseringer og noe annet smuss. Nok om min kjedelige hverdag.

Jeg spiller også litt data, og tenkte dette var et perfekt sted å henge da :)

Håper jeg får mange fine stunder her!

helluu!

velkommen til bf, hva slags spill driver du med?

For det meste singleplayer spill som Fallout-serien og nethack(ikke le) pluss en del andre RPG.

Jeg spilte CS da jeg var yngre men det gav meg litt avsmak på nettspilling. Så mange sinte mennesker :|

Hehe... du kanke ta deg nær av dem, det er de som blir "sure" når du dreper dem ingame. Enjoy it :)

Velkommen !

System.out.println("Hello World!");

Litt Java-humor, bare.. Velkommen skal du være. Synes du bør ta en tur innpå CSS-serverne våre. Kan hende det er shitkids som spiller ellers på internett, men vi har mange artige, koselige og tafsende mennesker du bør bli kjent med.

Xoxo

Vælkømmin. Her e da hyggelaug, men du fer aldri dra herifrå. Berre så du veit da.

System.out.println("Hello World!");

Litt Java-humor, bare.. Velkommen skal du være. Synes du bør ta en tur innpå CSS-serverne våre. Kan hende det er shitkids som spiller ellers på internett, men vi har mange artige, koselige og tafsende mennesker du bør bli kjent med.

Xoxo

Hehe, du glemte de 4 andre OOP konseptene en må innom for å skrive Hello World eksempelet i Java ;)

Yeye, orker ikke opprette klasser og shit. Er dessuten ganske nub når det kommer til Java. JavaScript derimot, mmmmmm

java? høres stykt ut som en frontend kar :(

Du har nok kommet til rett sted om du vil ha noen å spille med, personlig er jeg fan av blant annet Left 4 Dead 2 :)

synes nå vi skal få han inn på en css-server jeg da :)

Han kan sikkert spille litt css med meg, mentalm og mariell iom at han ikke liker sinte mennesker i cs.

Vi er en gjeng rolige og avbalanserte spillere som alltid har et smil om munnen.

... :rofl:

Ja de er så superrolige når de blir eid atte!

Men velkommen til deg du! Det finnes en blanding av alt her inne.. Utviklerne må du grave litt etter, møysommelige mennesker! :p

Og når man har fr.. jeg mener.. mens man kompilerer.. så er det en drøss forskjellige servere som tilbys. Lykke til!

Hei på deg!

Velkommen til bruket! Enjoy your stay ;) Ville anbefale deg å gi online-spill en sjanse. Klarer man å ignorere alle de sinte menneskene (som det finnes alt for mange av!) er det veldig givende.

Jobber forresten som utvikler selv, men av typen web. Hvor i verden kommer du fra? asl asl asl!!!

Han kan sikkert spille litt css med meg, mentalm og mariell iom at han ikke liker sinte mennesker i cs.

Vi er en gjeng rolige og avbalanserte spillere som alltid har et smil om munnen.

:lol: Mariell...rolig? Tja. Hun klikker sidelengs i PMS-vinkel minst en gang om dagen på meg. Og det er ikke min feil.

Hei og velkommen. Og hold deg for guds skyld langt unna Nightzirch, han er ikke så snill som han ser ut til. Så det så.

Velkommen til bf.no! :).

Selv spiller jeg ingenting for tiden, og henger bare på forumet og facebook, så du er ikke alene om å ikke være helt på nettspill-fronten :p

glhf =)

java? høres stykt ut som en frontend kar :(

Sist jeg sjekket var det å basere en frontend på Java med en annen løsning for backend litt... rart. Hva mener du?

å joda, hold deg unna night, han er jo en slikt frontend troll :(

Kom til meg så kan man heller se på backend scripts ^^

Hva er feil med frontend? Tøffer du deg? :/

Forøvrig bruker jeg ikke script med mindre jeg må. Perl er det eneste som gjelder som script. PHP er en grusom teknologi og burde vært avlivet som et seriøst alternativ til noe som helst for lenge, lenge siden. Det funker fint på personlige hjemmesider (som det var ment til). Noe mer enn et hobbyprosjekt blir det dessverre aldri. Synd kunder ikke innser det.

Blir jo også nysgjerrig på hva din kompetanse er. Du er voldsomt opptatt av å tøffe deg mot frontend folk, og du bruker script til backend. Hva er det du har i mot folk som jobber med frontend? Det finnes mye frontend som ikke er skrevet i vitsen som er PHP.

Hei på deg!

Velkommen til bruket! Enjoy your stay ;) Ville anbefale deg å gi online-spill en sjanse. Klarer man å ignorere alle de sinte menneskene (som det finnes alt for mange av!) er det veldig givende.

Jobber forresten som utvikler selv, men av typen web. Hvor i verden kommer du fra? asl asl asl!!!

Takk for det! :) Tror ikke jeg vil det men tiden viser. Har for mye jobb uansett til å virkelig fordype meg i og tilpasse meg andres spilletid. Det må man vel litt i online spill.

Er vi ikke alle web utviklere i dag? ;)

Hva er feil med frontend? Tøffer du deg? :/

Frontend må man jo også fikse design, mye bedre at det bare gjør jobben og er stille om alt går bra :D

Virker også som du missforstår min form for humor :p

Jeg sliter bare litt med å skille om det er humor, eller nyfrelst utvikler. Beklager om jeg bommer helt. Det minner om typisk "hax0r-kidzzz". Om du bare tuller legger vi lokk på det.

Nå skal det sies at ikke all frontend utelukkende er design, jeg har jobbet på flere frontends hvor det i tillegg er designere. Det basere seg utelukkende på teknologivalg.