Java 25 Report post Posted July 1, 2012 Hei Har andre en admins lov til og bruke [hf.no] taggen? Eller er det en annen tag for spillere som ikke er klan taggen (Hellfragger) Er det mulig og lage en klan tag for spillere, Som de kan ha i navnet? F.eks: [hf-medlem] Eller noe i den klassen? Hvis dette er feil forum beklager jeg.. Share this post Link to post Share on other sites
Luxcy 4 Report post Posted July 1, 2012 Vi har jo feks. som du sier der, ''Hellfragger'' (http://steamcommunity.com/groups/hellfraggers) Andre har ikke lov og bruke [hf.no]-taggen, den er for admins. -Luxcy/Eskil Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted July 1, 2012 Stemmer det du sier om hf.no tagen, den er forbeholdt admins. Men joiner du vår gruppe Hellfragger på steam er det fritt frem å Hellfragger tagen man får av den gruppen som er "Hellfragger" Edit: slemming som svarer før meg da :/ Share this post Link to post Share on other sites
Java 25 Report post Posted July 1, 2012 Takk for rask respons. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted July 1, 2012 Bare for å påpeke en ting. Bruk av tagget [hf.no] er forbeholdt admins. 1 Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted July 1, 2012 Siden ingen andre har sagt det: [hf.no]-taggen er kun for admins. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted July 1, 2012 Noob Fred! Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 1, 2012 Men sånn for at det er oppklart og alle vet om det, [hf.no] er KUN for admins. mvh humaN Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted July 1, 2012 Noob Fred! Vet ikke om du nettopp dobbelt-eide deg selv, eller om du faktisk forstod hva jeg hintet til. Enlighten plz? Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted July 1, 2012 ...så da er det sånn at [hf.no] er kun forbeholdt admins da? Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted July 1, 2012 (edited) kan jeg bruke [hf.no] tagg? følte ikke de øvrige svarene var dekkende nok.. Edited July 1, 2012 by Ldd1 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted July 1, 2012 HAHAHAHHAHHA. Jeg går og legger meg nå Share this post Link to post Share on other sites